Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #51 Skrevet 14. januar 2017 Har du født allerede? Hvordan kan man ha født om man har svangerskapsdepresjon? Er vel fødselsdepresjon etter fødsel. Flott å se at det morer deg om ikke annet. Håper virkelig du slipper å oppleve det selv, tipper latteren ikke sitter like løst da. Anonymous poster hash: 1cddf...22c
Evablaum Skrevet 14. januar 2017 #52 Skrevet 14. januar 2017 Hvordan kan man ha født om man har svangerskapsdepresjon? Er vel fødselsdepresjon etter fødsel. Flott å se at det morer deg om ikke annet. Håper virkelig du slipper å oppleve det selv, tipper latteren ikke sitter like løst da. Anonymous poster hash: 1cddf...22c Oi.. Du har korte svangerskap!
Evablaum Skrevet 14. januar 2017 #53 Skrevet 14. januar 2017 ....altså, siden du var i uke 20 i går? Sorry at jeg ler altså, ikke meningen. Det er klart det er tøft å føde såå prematurt..! (🤣)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #54 Skrevet 14. januar 2017 Hvordan kan man ha født om man har svangerskapsdepresjon? Er vel fødselsdepresjon etter fødsel. Flott å se at det morer deg om ikke annet. Håper virkelig du slipper å oppleve det selv, tipper latteren ikke sitter like løst da. Anonymous poster hash: 1cddf...22c Nå får du rulle inn. Du lyver og troller i alle trådene du har skrevet her så få deg en annen hobby eller time til samtaler hos noen som kan hjelpe deg. Både med lyvingen og psyken din. Anonymous poster hash: 95a79...ef5
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #55 Skrevet 14. januar 2017 ....altså, siden du var i uke 20 i går? Sorry at jeg ler altså, ikke meningen. Det er klart det er tøft å føde såå prematurt..! ()Tror du forveksler meg med noen. Var ikke uke 20 i går. Skjønner ikke hva du mener med at jeg skal ha født. Har aldeles ikke født enda. Jeg s jeg hadde svangerskapsdepresjon, skjønner ikke hva det har med fødsel å gjøre? Man har vel ikke svangerskapsdepresjon etter en fødsel, da kalles det vel en fødselsdepresjon? Men uansett, dette har ikke noe med spm mitt å gjøre. Har fått svar på det jeg lurte på. Anonymous poster hash: 1cddf...22c
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #56 Skrevet 14. januar 2017 ....altså, siden du var i uke 20 i går? Sorry at jeg ler altså, ikke meningen. Det er klart det er tøft å føde såå prematurt..! ()Og gjentar det jeg skrev oppfor, håper virkelig du ikke opplever svangerskapsdepresjon noen gang. Og om du gjør så håper jeg virkelig ikke folk sitter å ler av deg. Anonymous poster hash: 1cddf...22c
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #57 Skrevet 14. januar 2017 Denne regelen er jo der for å beskytte mor og barn i en veldig sårbar tid mot "mas" fra f.eks arbeidsgivere, studier o.l. før barseltiden er over. Medisinsk sett er denne tiden viktig både for mor og barn, mor fordi hun trenger tid på å restituere både fysisk, psykisk og hormonelt, og ikke minst for barnet som er helt ny i verden og trenger trygghet og ro. Ingen skal kunne kreve noe av hverken mor eller barn i disse hellige ukene som barseltiden er, mammakvoten er der for å beskytte denne tiden. Anonymous poster hash: 2e093...3bb Reglen er der også for å beskytte arbeidsgiver for å måtte betale lønn til en dame som sansynlig vis ikke er i stand til å gjøre jobben sin på en skikkelig måte. Det samme gjelder for de siste 3 ukene hør termin. Anonymous poster hash: 360e5...918
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #58 Skrevet 14. januar 2017 Hvorfor drev du å testet etter el på bli gravid-forumet hvis du ikke ville ha flere barn? Anonymous poster hash: 40260...6e0
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #59 Skrevet 14. januar 2017 Tror du forveksler meg med noen. Var ikke uke 20 i går. Skjønner ikke hva du mener med at jeg skal ha født. Har aldeles ikke født enda. Jeg s jeg hadde svangerskapsdepresjon, skjønner ikke hva det har med fødsel å gjøre? Man har vel ikke svangerskapsdepresjon etter en fødsel, da kalles det vel en fødselsdepresjon? Men uansett, dette har ikke noe med spm mitt å gjøre. Har fått svar på det jeg lurte på. Anonymous poster hash: 1cddf...22c Om du er så psyk at du ikke orker å ta deg av babyen din kan du bli sykemeldt etter fødsel. Da får far permisjonen din, men du kan ikke jobbe. Så da får du heller gjemme deg i garasjen i 8 timer pr dag så du slipper å forholde deg til det uskyldige barnet. Anonymous poster hash: 34428...9f7
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #60 Skrevet 14. januar 2017 Hehe, tre barn har hun skrevet førhttp://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144301035-hva-er-det-eldste-du-ville-være-før-du-fikk-første-barn/#entry148198419 Anonymous poster hash: 2e093...3bb http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144296685-hvor-gammel-er-du/#entry148147292 Og her har hun 4. Anonymous poster hash: 34428...9f7
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #61 Skrevet 14. januar 2017 Har sterk svangerskapsdepresjon, er klar over dette og har jobbet med det. Jeg ønsker å adoptere bort, men mannen ønsker det ikke. Så da er løsningen at han overtar permisjonen og ansvaret. Anonymous poster hash: 1cddf...22c Da er det straks en annen sak, håper du får god behandling og hjelp. Anonymous poster hash: 16c07...86f
SuperFries Skrevet 14. januar 2017 #62 Skrevet 14. januar 2017 Du skriver i et tidligere innlegg at du var prøver i august 2016. Hvordan kan da barn nr 4 eller 5 eller 6 være uplanlagt? Eller kanskje du finner på alt sammen? For selv mødre som ikke ønsker å se sine barn de første ukene av deres liv, vet at de må lyve om det og bare gjøre det. Alt annet er totalt uakseptabelt og meget mistenkelig. Og noe verken kolleger eller sjefer ville forstått.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #63 Skrevet 14. januar 2017 Du skriver i et tidligere innlegg at du var prøver i august 2016. Hvordan kan da barn nr 4 eller 5 eller 6 være uplanlagt? Eller kanskje du finner på alt sammen? For selv mødre som ikke ønsker å se sine barn de første ukene av deres liv, vet at de må lyve om det og bare gjøre det. Alt annet er totalt uakseptabelt og meget mistenkelig. Og noe verken kolleger eller sjefer ville forstått. Her er det nok noen som er tatt i trolling, det er ikke lett å holde styr på hva man skriver hvor, når det meste er tull Å glemme anonymknappen er en lei greie altså Anonymous poster hash: 13a13...e20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå