Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #51 Skrevet 16. mars 2017 Gode/dårlige nyheter til dere. Nå er det over... Nå gjelder det å få plassert alle puslebrikkene slik at jeg klarer å overleve økonomisk, og klarer å beholde boligen. Dette blir en tøff periode, men jeg skal klare å komme meg gjennom det. Så får jeg ta lærdom av hele dette kapittelet og aldri aldri aldri gå i samme felle igjen. Anonymkode: a0ff6...875
Kjerringa med agurken Skrevet 16. mars 2017 #52 Skrevet 16. mars 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Gode/dårlige nyheter til dere. Nå er det over... Nå gjelder det å få plassert alle puslebrikkene slik at jeg klarer å overleve økonomisk, og klarer å beholde boligen. Dette blir en tøff periode, men jeg skal klare å komme meg gjennom det. Så får jeg ta lærdom av hele dette kapittelet og aldri aldri aldri gå i samme felle igjen. Anonymkode: a0ff6...875 Så bra at det endelig er et avsluttet kapittel. Det er synd for barna å miste en som de har sett på som pappa, men hun ruinerte deg helt. Du kan jo eventuelt tilby å fortsette å ha samvær med dem hvis dere alle vil det (nei, du skal ikke betale bidrag!). Med en årslønn på 350 og lån på 3 mill(+forbrukslån) mister du nok mest sannsynligvis huset såfremt du ikke er ekstremt heldig. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #53 Skrevet 16. mars 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Gode/dårlige nyheter til dere. Nå er det over... Nå gjelder det å få plassert alle puslebrikkene slik at jeg klarer å overleve økonomisk, og klarer å beholde boligen. Dette blir en tøff periode, men jeg skal klare å komme meg gjennom det. Så får jeg ta lærdom av hele dette kapittelet og aldri aldri aldri gå i samme felle igjen. Anonymkode: a0ff6...875 Det er tøft når du står i det, men når du får litt mer avstand fra det så tror jeg du vil kjenne en enorm lettelse. Ønsker deg lykke til videre! Anonymkode: 522eb...2a5
Lagertha Skrevet 17. mars 2017 #55 Skrevet 17. mars 2017 På Saturday, January 14, 2017 den 1.36, Anonym bruker skrev: Det er nok ikke jeg som må gå. Hun har ikke råd til å sitte med boligen. Hun har heller ikke råd til å sitte med bilen. En kamerat sa at hvis vi gjør det slutt bør hun pakke sakene sine å gå. Selv om hun eier inventaret så har vi så mye gjeld at det ikke er verdt noe i den store sammenhengen. Samme kamerat sa også at hun, hvis vi skal pirke, bør stå for 75% av inntekt iom at de er 3stk. Er det urimelig? Anonymous poster hash: 91aad...357 Vel.. at de skal betale 75% syns jeg er bare tull. Elsker du henne? Er det vanskelig å gå pga barna? Jeg hadde skjerpa meg hvis mannen sa : nå orker jeg ikke dette mer. Skjer det ikke en forandring.så er det slutt.helt slutt. Fortell henne det.jeg hadde gitt mannen min en siste sjanse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå