Gå til innhold

Har dere tatt vekk julepynten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, tok alt vekk 1. nyttårsdag. Jeg syns i grunn det er trist når alt tas ned og pakkes vekk, for det blir så mørkt, men samtidig er det godt når det er gjort. Jeg er veldig glad i julen og blir rett og slett litt deprimert når alt er over, så for min del blir det litt som å rive av et plaster - bare få det gjort fortest mulig :lol: Jeg orket helelr ikke ta det etter å ha begynt på jobb igjen etter julefri, og syns det var greit at vi tok det sammen, hele familien.

Vi pyntet til jul med tre og alt 17. desember, og syns alt gikk veldig fort denne gangen. Til neste år kommer nok jula opp en uke tidligere enn i år. Syns det blir mer riktig å ha alt oppe i desember når julestemningen er der, i stede for ut i januar når julen sånn sett er helt over.

Anonymous poster hash: fb500...475
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanligvis tar vi bort julepynten 1.januar for da føler vi at jula er over, men i år var vi "sen" og tok den bort i går 😊

Anonymous poster hash: ecae3...1a0

Skrevet

Tok vekk det aller meste i dag. Er igjen to ting som minien har laget (ikke nisser men mer "vinterpynt") som får være en stund til.

Skrevet

Ja! Hev ut juletre etter 2 juledag og pynten var vekke 4 dager etter jul.

Anonymous poster hash: cded2...d89

Pynten var vekk fire dager etter jul. Æh... Den dagen har ikke vært enda. Fire dager etter jul blir den 17. januar.

Anonymous poster hash: ac5d9...164

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...