Gå til innhold

Har dere tatt vekk julepynten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt når tar dere den vekk?

Anonymous poster hash: b4c47...e16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, her står alt enda, juletreet og. Men det blir tatt vekk senest i løpet av helga som kommer

Anonymous poster hash: dde99...166
Skrevet

Nope! Tenker det ryker før neste uke.

Anonymous poster hash: 52307...0aa
Skrevet

Nei, den skal få stå til 13.januar omtrent.

Anonymous poster hash: 3d4eb...ed8

Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: ebf8f...322

Skrevet

Til helgen tenkte jeg.

Anonymous poster hash: 6675b...7e1

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Nei, hvorfor i all verden skulle jeg ha gjort det? Det er jul fram til tjuende dag jul, den 13. januar, men pleier nok å rydde ut jula mellom trettendedagen og tjuendedagen. Uansett er det i alle fall full jul forbi trettendedagen.

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Her er alt av nisser, engler og juletre fremme. Eneste som er tatt bort er juledukene fordi jeg ikke gidder å vaske de en gang til.

Julen varer til 13 dag jul, altså fredag. Mulig den blir strukket helt til lørdag så får jeg tatt hele huset i samme rennet.

Skrevet

Ja, og det er veldig deilig. Juletreet forsvant ut i går, resten har jeg pakket ned nå. 

Skrevet

Her blir den til 13 dag jul, siden jeg er opptatt hele helgen rundt 20 dag jul. Julepynten kommer ikke opp før den 23 desember.

Anonymous poster hash: e2254...31b

Skrevet

Pakker vekk jula 13. juledag.

Anonymous poster hash: cd498...788

Skrevet

Nissene og det rød gikk dagen før nyttårsaften, og resten ble pakket bort i går.

Julen er over, hverdagen er i gang og et nytt år påbegynt.

Skrevet

Ja fjernet det i dag.Julen er over nå.

Anonymous poster hash: bcf9d...e56
Skrevet

1. Januar ble julen ryddet / vasket vekk :D

Deilig !!!

Anonymous poster hash: e7410...1ea

Skrevet

Elsker julen! Den ryker ikke før tidligst 13. dag. Men så starter vi ikke julen i november heller. Gjør man det kan jeg skjønne man blir lei😊

Skrevet

Ikke tatt bort noe her, venter litt til 👍

Skrevet

Ryddet vekk alt i går og det var nydelig! :)

Jeg gjorde det ikke fordi jeg var lei av jul, men fordi jeg har en helse der jeg må gjøre ting når jeg orker og kan. For meg var det deilig fordi det ble gjort, tror jeg, nå trenger jeg ikke tenke på det :)

Anonymous poster hash: ef790...ebc

Skrevet

Yes, all pynt røyk første nyttårsdag. Synes det er rart med julepynt og juletre når julefeiringen er over og man har begynt på jobb/barnehage/skole igjen.

Dere som har pynt til 13. dag jul, hvordan orker dere?!

Anonymous poster hash: 4447b...a82

Skrevet

Yes, all pynt røyk første nyttårsdag. Synes det er rart med julepynt og juletre når julefeiringen er over og man har begynt på jobb/barnehage/skole igjen.

Dere som har pynt til 13. dag jul, hvordan orker dere?!

Anonymous poster hash: 4447b...a82

Kan bare svare for egen del, jeg elsker julepynten min. Jeg har bare fine ting som jeg legger bort med tungt hjerte i januar og som jeg tar frem med stor glede 22-23 desember.

Skrevet

Nei, her får det stå til 20.dag jul og Knut feier jula ut. Pynter ikke før tidligst 22. heller ;)

Anonymous poster hash: 22c31...608

Skrevet

Juletreet er på vei ut. Får snart en ny baby i hus. Greit å få det ut av huset, før fødsel.

Anonymous poster hash: b3acf...053

Skrevet

Tok vekk juletreet nå for en time siden. Resten av julepynten står oppe, men forsvinner til helga når jeg har litt bedre tid

Anonymous poster hash: bff79...375
Skrevet

Nei, den skal få stå til 13.januar omtrent.

Anonymous poster hash: 3d4eb...ed8

Samme her.

Anonymous poster hash: ba811...6d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...