Gå til innhold

Nå fikk jeg nok...

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Blir nok til at jeg tar ut separasjon"?

Hva er alternativet da, at du og ungene lister dere på tå hev rundt denne mannen i frykt for neste gang han klikker?

Du skjønner jo selv at dette ekteskapet må brytes opp, men det er klart det er skummelt å ta skrittet. Kan du ikke ringe nærmeste krisesenter, der vil du få støtte og hjelp på veien. Du trenger ikke flytte til krisrhjemmet for å få hjelp av dem.

Anonymous poster hash: fc15d...21d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han voldelig mot barna da? Kan ikke kaste deg ut etter loven men..

Flytt ut hold igjen samvær om du synes det er tryggest.

Skaff deg Adv.

Ikke lenge siden jeg var i samme situasjon.

Masse lykke til.

Anonymous poster hash: 02321...967

Send meg pm om du vil.

Skrevet

Har fattet meg litt.

Ungene sto opp og har fått med seg opptrinnet... Mannen sover.

Jeg kommer ikke til å anmelde, det vil gjøre han arbeidsløs. Men jeg kommer nok til å ta ut separasjon. Dette orker jeg ikke.

Han har et voldsomt temperament, men har ikke klikket sånn på snart to år.

Problemet mitt blir å få til denne separasjonen uten at han kaster meg på dør og nekter meg å ta med ungene.

Vi eier selvsagt sammen siden vi er gift, men han er nok truende til å bare kaste meg ut. Og DA er ikke veien lang til anmeldelse.

Anonymous poster hash: 49afc...4f6

Skal liksom DU bekymre deg om han beholder jobben?

Hvis du ikke anmelder, hva da om han slår seg vrang i barnefordelingssaken?

Anonymous poster hash: ad017...a47

Skrevet

Du anmelder, for barnas skyld. De har ikke godt av samvær med en slik far, og blir han dømt for vold og mister jobben er det lite sannsynlig at han får samvær. Du ønsker ikke at barna skal være alene hos en slik far.

At han mister jobben er en god ting, for det er en grunn til at jobben ikke aksepterer slik. Det er fare for dem på jobb også. Anmeld og dra på legevakt/fastlege for å dokumentere eventuelle skader du har. De har kunnskap nok til å se hva som har forårsaket skadene og vil styrke din sak. Jeg håper virkelig du nå har kommet deg unna mannen med barna. Hvis ikke drar du på krisesenteret. Har han gjort noe så drastisk nå vil det med stor sannsynlighet gjenta seg snart.

Anonymous poster hash: 61afc...2c2

Skrevet

Anmeld! Det er ikke ditt ansvar om han beholder jobben eller ikke. HAN slår, HAN tar konsekvensene.

Anonymous poster hash: 9f853...115

Skrevet

Jeg syns du eller han kunne gitt ungen en skive kl 5 jeg

Anonymous poster hash: bae21...439

Skrevet

Det er ikke nødvendig å gi barna mat på natta hvis de har passert 10 mnd. Det er heller ikke det tråden handler om.

Skrevet

Hvis du ikke velger å skilles, så prioriterer du deg selv fremfor barna dine.

Punktum.

Anonymous poster hash: 6ca5a...3cd

Skrevet

Punktum.

Og! Da burde både DU og den såkalte mannen din meldes til BV!

Skrevet

Punktum.

Ikke vært i hennes sko du.

Ikke jeg heller men rimelig nære.

Skrevet

Han er politi?

Uansett; han bruker nok det at han mister jobben ved vold nettopp til å banke deg og gjøre som han vil: han vet at du mister velferd hvis han mister jobben. Dermed er det bare å denge løs på deg! Han tror du ikke tørr å anmelde!

Og det ser ut som han har helt rett i det..

Anonymous poster hash: da921...a9e

Det var det første jeg og tenkte, at han er politi. Og hvis han er det, så er det jo enda viktigere å anmelde

Anonymous poster hash: 0350a...d36

Skrevet

Evt jobber han i skole/barnehage.. anmeld og flytt ut MED ungene, en dag han ikke er hjemme. Så kontakter du advokat og får huset solgt eller at han betaler deg ut.

Anonymous poster hash: 2e7e2...423

Skrevet

Evt jobber han i skole/barnehage.. anmeld og flytt ut MED ungene, en dag han ikke er hjemme. Så kontakter du advokat og får huset solgt eller at han betaler deg ut.

Anonymous poster hash: 2e7e2...423

Han mister ikke jobben hvis han jobber i skole eller barnehage

Skrevet

Det er ikke nødvendig å gi barna mat på natta hvis de har passert 10 mnd. Det er heller ikke det tråden handler om.

Om ungen har hatt omgangssyke og følte seg helt utsultet kan det hende det var desperat etter en skive klokka fem, selv om det var 3 år gammelt

Men det er ikke greit å bokse til kjerringa i hodet eller røske henne ut av sengen i frustrasjon over en sulten unge

Skrevet

Om ungen har hatt omgangssyke og følte seg helt utsultet kan det hende det var desperat etter en skive klokka fem, selv om det var 3 år gammelt

Men det er ikke greit å bokse til kjerringa i hodet eller røske henne ut av sengen i frustrasjon over en sulten unge

Det var fruen som fikk seg en lusing som var syk, de andre var friske igjen, står det i HI. Så da har det ubrukelige mannfolket slått til sin syke kone istedenfor å gjøre det alle anstendige mennesker hadde gjort, hatt omsorg for både barn og syk ektefelle selv om klokken er usympatisk tidlig.
Skrevet

Han mister ikke jobben hvis han jobber i skole eller barnehage

Jo,hvis du får vold på rullebladet gjør du det. Også hvis du jobber med mennesker i bolig, på institusjon, i barnevernet, sykehus osv. Det er da bare rett og rimelig.

Skrevet

Ikke vært i hennes sko du.

Ikke jeg heller men rimelig nære.

Og derfor skal barna hennes betale prisen?

Skrevet

Enig i denne.

Anonymous poster hash: ab507...e88

Skrevet

Enig i denne.

Anonymous poster hash: ab507...e88

For dét er jo virkelig problemet i den familien? For sen frokost?!?!

Skrevet

Det synes ikke jeg. Her i huset vil det aldri bli servert frokost klokka fem. Jeg kunne kanskje ha strukket meg til et glass melk eller vann. Men det burde mannen ha ordnet.

Og uansett, det er ikke problemet i denne saken. Ikke i nærheten en gang.

Skrevet

Jo,hvis du får vold på rullebladet gjør du det. Også hvis du jobber med mennesker i bolig, på institusjon, i barnevernet, sykehus osv. Det er da bare rett og rimelig.

Er det ganske nytt? For det har ikke kommet på vandelsattesten man får for å jobbe i barnehage

Skrevet

Har fattet meg litt.

Ungene sto opp og har fått med seg opptrinnet... Mannen sover.

Jeg kommer ikke til å anmelde, det vil gjøre han arbeidsløs. Men jeg kommer nok til å ta ut separasjon. Dette orker jeg ikke.

Han har et voldsomt temperament, men har ikke klikket sånn på snart to år.

Problemet mitt blir å få til denne separasjonen uten at han kaster meg på dør og nekter meg å ta med ungene.

Vi eier selvsagt sammen siden vi er gift, men han er nok truende til å bare kaste meg ut. Og DA er ikke veien lang til anmeldelse.

Jeg må bare spørre siden han la seg klokken 4. Hadde han sitter oppe og drukket? Det har jo veldig mye å si på slik impuls sinne og viktig å dokumentere i så tilfelle.
Skrevet

Oi.

Mange svar her. Og ser alle mener jeg skal anmelde fordi det ikke er mitt problem lm han mister jobben.

Jo, i grunnen så blir det også mitt problem siden det vil gå ut over ungene.

Og han er hverken politi eller jobber k skole. Men sikkerhetsklarering blir fratatt en om en har noe på rullebladet.

Han hadde ikke drukket. Sittet oppe og sett TV. Han har også vært syk, men på døgnet før meg.

Og kanskje burde jeg stått opp med ungen klokka fem for hun var sulten, men formen min var elendig. Kastet opp rundt midnatt siste gang.

Uansett. Han sto opp og later selvsagt som ingenting. Den praten får jeg ta når ungene er i seng.

Men takk for svar....

Skrevet

Oi.

Mange svar her. Og ser alle mener jeg skal anmelde fordi det ikke er mitt problem lm han mister jobben.

Jo, i grunnen så blir det også mitt problem siden det vil gå ut over ungene.

Og han er hverken politi eller jobber k skole. Men sikkerhetsklarering blir fratatt en om en har noe på rullebladet.

Han hadde ikke drukket. Sittet oppe og sett TV. Han har også vært syk, men på døgnet før meg.

Og kanskje burde jeg stått opp med ungen klokka fem for hun var sulten, men formen min var elendig. Kastet opp rundt midnatt siste gang.

Uansett. Han sto opp og later selvsagt som ingenting. Den praten får jeg ta når ungene er i seng.

Men takk for svar....

Du unnskylder ham.

Å se mor bli utsatt for vold er like skadelig for barnet som å selv bli utsatt for vold.

Skrevet

Du unnskylder ham.

Å se mor bli utsatt for vold er like skadelig for barnet som å selv bli utsatt for vold.

Hvor i huleste ser du at jeg unnskylder han?! At jeg ikke anmelder betyr ikke at det er greit. Han har aldri gjort barna noe, med unntak av det de var vitne til i natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...