Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Jeg har hatt omgangssyke siden i går natt. Skikkelig elendig, og resten av familien har blitt friske. Sovet minimalt. I halv femtida i natt våknet ettåringen og begynte å snakke om mat. Jeg sa det var natt (er ikke dag her før tidligst 6-6.30). Mannen min, som satt oppe til etter fire begynte å mase på at jeg måtte stå opp og lage mat til ungen. Ja, kanskje det, men jeg er fremdeles dårlig og jeg mente hun fikk vente til morgenen. Plutselig kaller han meg en rævva mor. Jeg ber han klipe igjen. Og da slår, SLÅR, han meg i hodet med knyttneven! Med minste mellom oss! Det utartet med at jeg ble rasende og kalte han en syk jævel. Da dro han meg ut av senga så jeg smalt begge knærne i golvet. Har gitt han beskjed om at vi er ferdige, vi skal skilles, for jeg kan ikke være gift med en med impulskontroll som en middels seksåring... Og nå aner jeg ikke hvor jeg skal starte. Er helt satt ut, og fremdeles elendig etter omgangssyke. Anonymous poster hash: 49afc...4f6
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Da hadde jeg fått politiet til å ta han med seg.. Hadde aldri godtatt slik behandling! Anonymous poster hash: 07308...859
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 Menn som utøver vold med barn tilstede er siste sort...gå fra han. Ta bilde av deg selv for å dokumentere skader Anonymous poster hash: a5c1a...7cd
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 En god klem til deg! Det blir tøft fremover, men du vil få det mye bedre! Bra du ikke aksepterer vold! Masse lykke til Anonymous poster hash: fe0c1...493
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #5 Skrevet 2. januar 2017 Menn som utøver vold med barn tilstede er siste sort...gå fra han. Ta bilde av deg selv for å dokumentere skader Anonymous poster hash: a5c1a...7cd En "mann" som utøver vold er siste sort! punktum. Jeg hadde ringt politiet, anmeldt han, kasta han ut og skiftet lås på dørene ved første overtramp! Anonymous poster hash: 300e3...9f1
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #6 Skrevet 2. januar 2017 Å herregud. Stakkars deg!!! Du er syk og så skjer dette!!! Ikke bare slo han deg og gjorde det fremfor barnet deres. Dette må dokumenteres et sted. Gi beskjed til politi eller bv asap. Senere kan det bli ord mot ord og det vil settes tvil i saken ettersom du ikke gav beskjed med en gang. Har han gjort dette før?! Hvordan er han ellers. ALL min medfølelse og sender masse styrke. Gjør det som er rett for deg og dine barn. Klem Anonymous poster hash: e66f8...930
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #7 Skrevet 2. januar 2017 Anmeld idioten til politiet! Anonymous poster hash: 2dd5f...d26
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #8 Skrevet 2. januar 2017 For guds skyld, anmeld! Så har politiet det i papirene sine. Klem til deg ❤ Anonymous poster hash: ec505...03b
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #9 Skrevet 2. januar 2017 Når du er syk, så burde han ha lagt seg tidligere og tatt seg av barna! Og så slå og dra deg it av senga? Det er helt utilgivele Anonymous poster hash: 5a810...1a1
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #10 Skrevet 2. januar 2017 Å herregud for ett elendig menneske! Dette hadde vært værre for meg en feks utroskap. Forlat jævelen og skap ett fint liv for deg og barnet . Anonymous poster hash: b2e21...676
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #11 Skrevet 2. januar 2017 Hvordan går det med deg? ❤️ Anonymous poster hash: e66f8...930
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #12 Skrevet 2. januar 2017 Hvordan går det med deg? ❤️ Anonymous poster hash: e66f8...930 Har fattet meg litt. Ungene sto opp og har fått med seg opptrinnet... Mannen sover. Jeg kommer ikke til å anmelde, det vil gjøre han arbeidsløs. Men jeg kommer nok til å ta ut separasjon. Dette orker jeg ikke. Han har et voldsomt temperament, men har ikke klikket sånn på snart to år. Problemet mitt blir å få til denne separasjonen uten at han kaster meg på dør og nekter meg å ta med ungene. Vi eier selvsagt sammen siden vi er gift, men han er nok truende til å bare kaste meg ut. Og DA er ikke veien lang til anmeldelse. Anonymous poster hash: 49afc...4f6
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #13 Skrevet 2. januar 2017 Har fattet meg litt. Ungene sto opp og har fått med seg opptrinnet... Mannen sover. Jeg kommer ikke til å anmelde, det vil gjøre han arbeidsløs. Men jeg kommer nok til å ta ut separasjon. Dette orker jeg ikke. Han har et voldsomt temperament, men har ikke klikket sånn på snart to år. Problemet mitt blir å få til denne separasjonen uten at han kaster meg på dør og nekter meg å ta med ungene. Vi eier selvsagt sammen siden vi er gift, men han er nok truende til å bare kaste meg ut. Og DA er ikke veien lang til anmeldelse. Anonymous poster hash: 49afc...4f6 Eier dere sammen kan han ikke kaste deg ut og du burde annmelde selv om han da mister jobben. Du vil vel ikka at han sksl ga ungene med slik oppførsel? Anonymous poster hash: f1ad0...208
*Miss Marple* Skrevet 2. januar 2017 #14 Skrevet 2. januar 2017 Du bør absolutt anmelde. Både for din egen del og for senere når dere skal bli enige om samvær osv. For en ekkel opplevelse, jeg skjønner godt at du er skjelven og ikke helt vet hvor du skal begynne. Om dere eier sammen er det jo han som bør flytte ut i første omgang. Om han nekter kan det også vøre bra at du har anmeldt volden på forhånd. Da kan det være at han blir litt bekymret og klarer å ta seg sammen når han ser at du mener alvor og ikke godtar slik oppførsel. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #15 Skrevet 2. januar 2017 Hvis du ikke anmelder, blir det vanskelig å dokumentere/bevise senere. For eks i forbindelse med samværsavtaler? Eller vil du at en voldelig mann skal være alene med dine barn over en helg kanskje? Anonymous poster hash: 87d8f...cc1
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #16 Skrevet 2. januar 2017 Selvfølgelig skal du anmelde. Vil du virkelig at han skal ha barna alene? Du fåt ikke nektet han samvær uten at du anmelder han Anonymous poster hash: 94765...b19
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #17 Skrevet 2. januar 2017 Er han voldelig mot barna da? Kan ikke kaste deg ut etter loven men.. Flytt ut hold igjen samvær om du synes det er tryggest. Skaff deg Adv. Ikke lenge siden jeg var i samme situasjon. Masse lykke til. Anonymous poster hash: 02321...967
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #18 Skrevet 2. januar 2017 Anmeld idioten til politiet! Anonymous poster hash: 2dd5f...d26 Dette. I tillegg bør hun fortelle politiet at barnet har vært vitne til volden - det vil tale sterkt til hennes fordel ved eventuell barnefordelingssak. Anonymous poster hash: eda04...b74
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #19 Skrevet 2. januar 2017 Selvfølgelig skal du anmelde. Vil du virkelig at han skal ha barna alene? Du fåt ikke nektet han samvær uten at du anmelder han Anonymous poster hash: 94765...b19 Hun får dessverre heller ikke nektet samvær selv om han slår henne gul og blå. De fleste fedre som har vært voldelige mot mødre, men ikke barna, får vanlig samvær. Men hvis barna blir påvirket av dette ved å være vitne til det, taler det for å begrense farens rett til samvær. Anonymous poster hash: eda04...b74
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #20 Skrevet 2. januar 2017 Har fattet meg litt. Ungene sto opp og har fått med seg opptrinnet... Mannen sover. Jeg kommer ikke til å anmelde, det vil gjøre han arbeidsløs. Men jeg kommer nok til å ta ut separasjon. Dette orker jeg ikke. Han har et voldsomt temperament, men har ikke klikket sånn på snart to år. Problemet mitt blir å få til denne separasjonen uten at han kaster meg på dør og nekter meg å ta med ungene. Vi eier selvsagt sammen siden vi er gift, men han er nok truende til å bare kaste meg ut. Og DA er ikke veien lang til anmeldelse. Anonymous poster hash: 49afc...4f6 Drit i at han mister jobben - du skal da virkelig ikke synes synd på noe sånt? Nei, ta ut separasjon. Han kan ikke kaste deg ut av huset hvis dere eier sammen - han kan løse deg ut, kreve at du løser ham ut, hvis dere ikke blir enige, skal huset selges og dere mottar penger i henhold til eierbrøk/andel som dere har skutt inn i form av egenkapital. Han kan heller ikke nekte deg å ta med barna når han kaster deg ut etter å ha banket deg opp. Anonymous poster hash: eda04...b74
Igelkotten Skrevet 2. januar 2017 #21 Skrevet 2. januar 2017 Om han har en jobb som gjør at han blir oppsagt på grunn av en slik anmeldelse er det desto viktigere å anmelde!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #22 Skrevet 2. januar 2017 Har du noen som kan komme å være der sammen med deg når han våkner? Ville bedt noen være der, hjelpe deg å pakke og ta med ungene og tingene dere trenger til politistasjon/krisesenter. Anmeld nå, når det er nylig utført, kom deg unna nå; når han nettopp har slått deg! I det øyeblikket han våkner kommer han til å manipulere seg ut av situasjonen, si at han nesten ikke var borti deg, at det var din egen feil, at han ikke har gjort noe galt osv. Anonymous poster hash: da921...a9e
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #23 Skrevet 2. januar 2017 Anmeld. Det er i din og ungenes beste at du gjør det. Ta ut separasjon. Gå aldri tilbake. Jobb hardt for å begrense samvær. Anonymous poster hash: 88fbf...387
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #24 Skrevet 2. januar 2017 Hvorfor i allverden tar du hensyn til at han mister jobben? Det er han som utøver vold her ikke du, han som har driti på draget. Du skal tenke på deg og barna, du skal vite at du sitter med all makt så anmeld tosken slik at du sitter og vet at du og barna er trygge. Anonymous poster hash: 63793...ac6
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #25 Skrevet 2. januar 2017 Han er politi? Uansett; han bruker nok det at han mister jobben ved vold nettopp til å banke deg og gjøre som han vil: han vet at du mister velferd hvis han mister jobben. Dermed er det bare å denge løs på deg! Han tror du ikke tørr å anmelde! Og det ser ut som han har helt rett i det.. Anonymous poster hash: da921...a9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå