Gå til innhold

Når rydder dere ut julen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her ryddet jeg den ut når vi var ferdig med frokosten ☺️ Eneste som er igjen nå er gardinene, de forsvinner i løpet av dagen tenker jeg 🙊

 

Anonymous poster hash: 9aa2a...3d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ryddet jeg den ut når vi var ferdig med frokosten ☺️ Eneste som er igjen nå er gardinene, de forsvinner i løpet av dagen tenker jeg 🙊

 

Anonymous poster hash: 9aa2a...3d6

Hadde med glede tatt alt nå🙈 Får vente tii 1 januar

 

Anonymous poster hash: 62bd4...e96

Skrevet

13 dag jul.

 

Julen er jo ikke over!

Skrevet

Julen er over for oss etter 2 juledag 😉 Da er vi lei alt som har med jul og nisser å gjøre. Så vi rydder ut alt i romjulen ☺️ Men pynter litt til nyttår med sølv og blått da.

Hi

 

Anonymous poster hash: 9aa2a...3d6

Skrevet

Rett etter nyttår, men juletreet tror jeg pakkes ned i dag. Meget plukkete 1åring i hus og vi er lei av nei og fjerning av nevnte.

Skrevet

2 januar. For oss varer julen frem til at jobb starter etter nyttår☺ nisser og pynt kommer opp ca en uke før jul, mens juletreet kommer opp 22 desember. Er veldig opptatt 23 des pga bursdag i nær familie, så vi prøver å være klare til jul i løpet av 22 desember👍

 

Anonymous poster hash: f45a1...b1e

Skrevet

13.dag jul forsvinner den, eller 20.dag om det passer meg bedre. Hva er vitsen med å rydde ut jula nå? Den har jo akkurat begynt!

Skrevet

Siste fridag før vi starter å jobbe igjen. I år blir det 1. januar.

 

Anonymous poster hash: b353c...f38

Skrevet

Første helga i januar. Hvorfor skal det ryddes ut før jula er over?

 

Anonymous poster hash: f4b1e...57d

Skrevet

13 eller 20 dag jul. Jula starter kl.17 julaften .

 

Anonymous poster hash: 8e989...870

Skrevet

Fordi vi er lei, og for oss er julen ferdig :) vi har hatt jul siden 1 desember. Ungene syntes det er stas å bytte ut julepynten med nyttårspynt ☺️

Hi

 

Anonymous poster hash: 9aa2a...3d6

Skrevet

Rydder ut 1-2 januar. Da er jula over for vår del. 

Skrevet

Vi har bare juletre, det kom opp 23. Desember Og får stå til 1. Januar

 

Anonymous poster hash: 44937...59f

Skrevet

I løpet av første uke i januar, bare stjerner og lys i vinduene får stå til 13.dag

 

Anonymous poster hash: 4210d...62f

Skrevet

Pynter til jul lille julaften, rydder ut 13. dag jul.

 

Anonymous poster hash: 1b81f...492

Skrevet

Fordi vi er lei, og for oss er julen ferdig :) vi har hatt jul siden 1 desember. Ungene syntes det er stas å bytte ut julepynten med nyttårspynt ☺️

Hi

 

Anonymous poster hash: 9aa2a...3d6

Ha ha, er nok heller mor som er lei;-)

 

Anonymous poster hash: 6879e...388

Skrevet

20. Dag

 

Anonymous poster hash: ba03b...d22

Skrevet

13. dag jul / hellige tre kongers-dag. Jeg kunne ikke tenke meg romjul uten julepynt, sitter her og koser meg med kaffen og beundrer juletreet som fortsatt er like vakkert.

Skrevet

Serr? Julen startet 24.desember kl. 17. Til da (eller lille julaften) var det advent. Ikke at jeg heller pynter først med lilla for så å bytte ut alt til rødt, men julen er ikke ferdig så fort helligdagene er over. Her ryddes julen ut 1.nyttårsdag, senest 2.



Anonymous poster hash: 34a7b...a08
Skrevet

Jula begynte julaften og varer til tjuende dag jul, 13. januar. Jeg klarer ikke å fatte hvorfor folk julepynter i adventstiden, hva er greia med å alltid være på forskudd, alltid ligge foran normalt skjema.

 

Anonymous poster hash: b8132...607

Skrevet

Her ryddet jeg den ut når vi var ferdig med frokosten ☺️ Eneste som er igjen nå er gardinene, de forsvinner i løpet av dagen tenker jeg 🙊

 

Anonymous poster hash: 9aa2a...3d6

Da er det ikke mye jul du har i utgangspunktet. Her ta det fire timer bare å ta pynten av juletreet.

Er forøvrig bare nitrist å ta ut jula allerede.

Skrevet

Da er det ikke mye jul du har i utgangspunktet. Her ta det fire timer bare å ta pynten av juletreet.

Er forøvrig bare nitrist å ta ut jula allerede.

 

Enig.

Skrevet

Den tar jeg 3 januar. Da er hverdagen i gang og jeg har fri fra jobb den dagen. Gidder ikke bruke romjula til å rydde vekk julen. Er dere lei allrede i dag har dere startet julen for tidlig rett og slett.

 

Anonymous poster hash: b2b48...d68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...