Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #51 Skrevet 28. desember 2016 Jeg ville absolutt fått dette sjekket mer. For nei, det er faktisk ikke normalt at unger stapper ting opp i rumpa. På samme måte som når barn begynner å nevne tiss og munn i samme setning. Du sier du alltid er sammen med henne utenom barnehagen. Hva om hun blir misbrukt i barnehagen? Som mor hadde jeg aldri fått ro om jeg bare hadde slått meg til ro med at barn gjør slike ting. For de fleste barn gjør det IKKE.Anonymous poster hash: 266c6...53d Enig. Hvor får et barn ideen putte noe, en saks i rompa? Anonymous poster hash: d70fb...819
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #52 Skrevet 28. desember 2016 Ikke hør på alle de hysteriske damene her. Selvsagt skal du følge opp barnet med legebesøk om du mistenker noe. Også snakke med henne om hvorfor. Kanskje rumpa klør pga mark som flere har nevnt. Min fetter puttet et liten brannbil opp i rumpa da han var fem. Han skulle bare se om det gikk. Ikke noe misbruk der i gården. Riktignok fikk han diagnosen hyperaktiv så han manglet litt impulskontroll. Barn gjør de underligste ting. Her puttet minste to maiskorn opp i nesa og vi måtte på legevakten å få de sugd ut. Der ting kan puttes inn KAN de putte ting inn. Som jeg sa, jeg ville tatt en god samtale med barnet om dette og kanskje også forhørt meg på helsestasjonen om hvordan jeg snakker om dette. Uansett, her må du bare følge magefølelsen din. Anonymous poster hash: b4838...9ba
Himmel og hav Skrevet 28. desember 2016 #53 Skrevet 28. desember 2016 (endret) Enig. Hvor får et barn ideen putte noe, en saks i rompa? Anonymous poster hash: d70fb...819 Tja, hvor får man ideen om å putte nabbiperler i nesa, mose i tissen, leverpostei i øret, vafler i dvdspilleren og xylofonklubba i rompa fra? De er barn! De har ikke den snevre fantasien vi voksne har og heller ikke noe tabubelagt forhold til deler av kroppen. Det får de først når vi voksne har oppdratt dem. Endret 28. desember 2016 av Himmel og hav
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #54 Skrevet 28. desember 2016 Ikke hør på alle de hysteriske damene her. Selvsagt skal du følge opp barnet med legebesøk om du mistenker noe. Også snakke med henne om hvorfor. Kanskje rumpa klør pga mark som flere har nevnt. Min fetter puttet et liten brannbil opp i rumpa da han var fem. Han skulle bare se om det gikk. Ikke noe misbruk der i gården. Riktignok fikk han diagnosen hyperaktiv så han manglet litt impulskontroll. Barn gjør de underligste ting. Her puttet minste to maiskorn opp i nesa og vi måtte på legevakten å få de sugd ut. Der ting kan puttes inn KAN de putte ting inn. Som jeg sa, jeg ville tatt en god samtale med barnet om dette og kanskje også forhørt meg på helsestasjonen om hvordan jeg snakker om dette. Uansett, her må du bare følge magefølelsen din. Anonymous poster hash: b4838...9ba Enig. Finnes det et hull så kan en utforskende unge teste om det går an å putte noe inn der. Anonymous poster hash: 094a2...a7d
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #55 Skrevet 28. desember 2016 Enig. Finnes det et hull så kan en utforskende unge teste om det går an å putte noe inn der. Anonymous poster hash: 094a2...a7d Også på andre. "Hvorfor stakk du fargestifter i pappas øre mens han sov middag?" "Jeg syns det så ut som om de passet akkurat!" Anonymous poster hash: 7403a...824
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #56 Skrevet 28. desember 2016 Kanskje ikke så rart og eksperimentere , MEN hvorfor la saksa bli der inne? De må faktisk være ondt å ligge med en saks i anus...... Anonymous poster hash: 3ab09...d1a
meg-og-mine Skrevet 28. desember 2016 #57 Skrevet 28. desember 2016 (endret) Haha.....uff, dere er en gjeng overdrivere. At et barn stikker en gjenstand opp i rompa eller tissen kan være nok at barnet har sett mamma bytte tampong til oversett en akt eller to å dermed fått inntrykk av at rompa og tissen gjør mer enn å komme bærsj og tiss fra. Når det er sagt så kan det være lurt å få en vanlig allmennlege til å titte litt på om det er noe sår lengere opp eller rifter.... Sett bort fra det er nok barnet skånet fra varig men av noe slag 😂👍 Endret 28. desember 2016 av meg-og-mine
skinnfilla Skrevet 28. desember 2016 #58 Skrevet 28. desember 2016 Også på andre. "Hvorfor stakk du fargestifter i pappas øre mens han sov middag?" "Jeg syns det så ut som om de passet akkurat!" Anonymous poster hash: 7403a...824 Min datter gikk med en blomsterknopp inne i øret i ca2-3 mnd Hun sa faktisk "jeg puttet en blomst i øret ! -nei! Du gjorde ikke det? -neeei Etter en stund klaget hun på ørevondt og jeg koblet det ikke før sommeren . Legen mente det kkke var noe,men spylte øret likevel. Og der var jammen knoppen🙄 Samme jenta puttet også saltstenger i nesa , måtte til legen da også.
sug lut Skrevet 28. desember 2016 #59 Skrevet 28. desember 2016 Ikke hør på alle de hysteriske damene her. Selvsagt skal du følge opp barnet med legebesøk om du mistenker noe. Også snakke med henne om hvorfor. Kanskje rumpa klør pga mark som flere har nevnt. Min fetter puttet et liten brannbil opp i rumpa da han var fem. Han skulle bare se om det gikk. Ikke noe misbruk der i gården. Riktignok fikk han diagnosen hyperaktiv så han manglet litt impulskontroll. Barn gjør de underligste ting. Her puttet minste to maiskorn opp i nesa og vi måtte på legevakten å få de sugd ut. Der ting kan puttes inn KAN de putte ting inn. Som jeg sa, jeg ville tatt en god samtale med barnet om dette og kanskje også forhørt meg på helsestasjonen om hvordan jeg snakker om dette. Uansett, her må du bare følge magefølelsen din. Anonymous poster hash: b4838...9ba Fnis, en liten brannbil? Tipper han har fått høre den historien noen ganger.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #60 Skrevet 28. desember 2016 Fnis, en liten brannbil? Tipper han har fått høre den historien noen ganger. Jepp. Det er en slager i familieselskaper. Da han var yngre ble han flau over det. Nå flirer han selv og sier det er flaks ikke stigen slo seg ut da den var inne. 😂😂😂 Anonymous poster hash: b4838...9ba
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #61 Skrevet 28. desember 2016 Enig. Hvor får et barn ideen putte noe, en saks i rompa? Anonymous poster hash: d70fb...819 Jeg får så å si aldri være i fred/alene på do (dere vet du reklamen med hun mora som prøver å gå på do alene og man ser racketterten som kommer under dørsprekken? Thats me 😉). Så der er innsetting av tamponger og liknende et intersant skue. Jeg prøver å skjule det, men mislykkes åpenbart. Har vært noen interessante samtaler om det over kaffen hos svigers for å si det sånn.. så der kan de blant annet få ideen fra. Men ga også god mulighet å prate om private deler osv. Hindret likevel ikke minste fra å stappe leker oppi der... for hun ville føde de å bli den ordentlige mammaen deres... så selv fødsel kan være gi idee til å putte ting oppi der. Jeg ville først og fremst sjekket om hun klør der. Det gjorde jeg selv da jeg var liten og stakk en strikkepinne for å klø. Anonymous poster hash: 2385d...eb3
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #62 Skrevet 1. januar 2017 Jeg får så å si aldri være i fred/alene på do (dere vet du reklamen med hun mora som prøver å gå på do alene og man ser racketterten som kommer under dørsprekken? Thats me 😉). Så der er innsetting av tamponger og liknende et intersant skue. Jeg prøver å skjule det, men mislykkes åpenbart. Har vært noen interessante samtaler om det over kaffen hos svigers for å si det sånn.. så der kan de blant annet få ideen fra. Men ga også god mulighet å prate om private deler osv. Hindret likevel ikke minste fra å stappe leker oppi der... for hun ville føde de å bli den ordentlige mammaen deres... så selv fødsel kan være gi idee til å putte ting oppi der. Jeg ville først og fremst sjekket om hun klør der. Det gjorde jeg selv da jeg var liten og stakk en strikkepinne for å klø. Anonymous poster hash: 2385d...eb3 Beklager altså, men hun ville føde de! Jeg må bare le 😂😂😂 Anonymous poster hash: abcc3...8ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå