Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #51 Skrevet 18. desember 2016 Jeg har selv skilte foreldre og har alltid bodd hos min mamma. Stort sett bare sett pappa noen helger her og der, veldig lite fast. Sånn har det vært fra jeg var en 3-4 år så kan ikke huske noe annet. Julaften derimot har vi ganske ofte vært halve dagen med mamma og halve dagen med pappa. Jeg hatet det! Og hadde ikke vett til å sette ned foten før jeg var gått over 20 år. Jeg opplevede det som at julaften ble mer stress enn noen annen dag i året og gruet med til det. Middag og gaveåpning ett sted før man ble dratt bort fra det, plassert i en kald bil for så ha kaker og gaveåpning et annet sted. Det er ikke noe rom for å slappe av, det ble aldri tid til å leke litt med de nye lekene sine, sitte litt ekstra ved middagsbordet eller i det hele tatt fullføre noe som helst. Det var litt som om julaften handlet om å telle timer og passe på å ikke kose seg for mye ett sted, man måtte hele tiden tenke på den andre foreldern. Sykt slitsomt! Anonymous poster hash: 54255...ddb
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #52 Skrevet 18. desember 2016 Hvis dine barn skal få feiret jul sammen, må du og eksene dine feire jul sammen. Og akkurat den løsningen ville kanskje ingen ønsket.. Anonymous poster hash: a78dd...e27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå