Gå til innhold

Lyssammling på skolen bare drittungene son var der.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter ble syk på skolen i går, jeg måtte hente henne. Hun ble plassert på lysammling imens hun ventet på meg. Var et stykke unna skolen. Når jeg kom for å hente henne ble jeg utrolig overrasket da jeg hentet henne . Alle de beryktede bråkete barna vi hører om var der. Det var et bråkete og trist opplegg.

Anonymous poster hash: 70c7e...195

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det godt hun har en så ressurssterk og kapabel mor som deg. Gratulerer.

Skrevet

Hva er lyssamling?

Anonymous poster hash: 81b7c...233

Skrevet

Jeg forstår ikke innlegget ditt, hi. Hva er en lyssamling? Hvorfor la du ut innlegget?

Anonymous poster hash: f8e05...bab

Skrevet

Hvor var hun? Lyssammling? Lysammling? Hva er det? Drittungene?! Beryktete bråkete barn dere hører om?!

Skrevet

Jeg skjønner ikke innlegget 😔

Anonymous poster hash: 0e107...c1f

Skrevet

Dette var jo helt borti natta ... "borti natta", faktisk, og dét er langt verre enn "borte i natten".

Venter i spenning på fortsettelse av denne tråden ...

Skrevet

..eh..hæ?..

Anonymous poster hash: 5bcf4...a83

Skrevet

I barnehagen vår får man ikke hente hvis man er påvirket av alkohol etc.

Anonymous poster hash: 5e6f4...c3c

Skrevet

Nå mot jul har skolene ofte diverse aktiviteter og fellesarrangement. De barna som betraktes som problembarn, finner de et alternativ opplegg til, som feks lyssamling, hva nå enn det er for noe.

Datteren din var nok for syk og dårlig til å være med på det skolen hadde lagt opptil, og ble dermed plassert sammen med andre barn som heller ikke, av ulike årsaker, klarte å følge vanlig opplegg.

Anonymous poster hash: 03985...794

Skrevet

😂😂😂

Anonymous poster hash: d35fe...fc1

Skrevet

Nå mot jul har skolene ofte diverse aktiviteter og fellesarrangement. De barna som betraktes som problembarn, finner de et alternativ opplegg til, som feks lyssamling, hva nå enn det er for noe.

Datteren din var nok for syk og dårlig til å være med på det skolen hadde lagt opptil, og ble dermed plassert sammen med andre barn som heller ikke, av ulike årsaker, klarte å følge vanlig opplegg.

Problembarn? Det er snakk om barn.

Anonymous poster hash: 50ad6...5a2

Skrevet

Var det lysfest eller kirke som var alternativet?

Anonymous poster hash: b6de8...22e

Skrevet

:legrine: :legrine:

Anonymous poster hash: 72370...2a5

Skrevet

Problembarn? Det er snakk om barn.Anonymous poster hash: 50ad6...5a2

Ja, men du skjønte hva jeg mente, eller ble det for mye for deg??? Ok, så var det sagt litt på spissen, men likevel, ikke skap deg.

Skrevet

Ja, men du skjønte hva jeg mente, eller ble det for mye for deg??? Ok, så var det sagt litt på spissen, men likevel, ikke skap deg.

Problembarna blir visst voksne en vakker dag.

Anonymous poster hash: 3b40e...ac9

Skrevet

Alle er drittunger, bare ikke ditt lille gull

Skrevet

Alle er drittunger, bare ikke ditt lille gull Anonymous poster hash: 72370...2a5

Mitt barn er diagnostisert med Tourettes Syndrom, Adhd og bipolar lidelse 2. Så nei, ikke noe gull som sitter i ro og gjør alle til lags, faktisk nesten ingen, men et barn med masse probler. Derav ordet "problembarn"

Skrevet

Mitt barn er diagnostisert med Tourettes Syndrom, Adhd og bipolar lidelse 2. Så nei, ikke noe gull som sitter i ro og gjør alle til lags, faktisk nesten ingen, men et barn med masse probler. Derav ordet "problembarn"Anonymous poster hash: 03985...794

Problemer, ikke probler.

Skrevet

Mitt barn er diagnostisert med Tourettes Syndrom, Adhd og bipolar lidelse 2. Så nei, ikke noe gull som sitter i ro og gjør alle til lags, faktisk nesten ingen, men et barn med masse probler. Derav ordet "problembarn"

Det er mulig du burde prøve å forklare deg litt mere., for jeg tror ikke så mange skjønner så mye av tråden din

Skrevet

Det er mulig du burde prøve å forklare deg litt mere., for jeg tror ikke så mange skjønner så mye av tråden din Anonymous poster hash: 72370...2a5

Det er ikke min tråd. Men jeg var visst den eneste som skjønte hva HI mente. :-)

Skrevet

Det er ikke min tråd. Men jeg var visst den eneste som skjønte hva HI mente. :-)

Men du tar jo helt feil. Skolene har ikke lov til å forvise "problemelevene" til et eget arrangement mens de øvrige har felles aktiviteter.

Jeg mistenker at HIs barn satt og ventet på SFO.

Skrevet

Men du tar jo helt feil. Skolene har ikke lov til å forvise "problemelevene" til et eget arrangement mens de øvrige har felles aktiviteter.

Jeg mistenker at HIs barn satt og ventet på SFO.

Og det er jaggu synd at de ikke har lov til det. Drittlei alle ungene som ødelegger undervisningen for de som faktisk har lyst til å lære noe

Anonymous poster hash: 0abce...03a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...