Gå til innhold

Sender dere i bhg. 23. Desember....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så lenge en av oss foreldre får fri, tar vi juleferie fom. 23.12 og ut året. Dersom vi begge må jobbe må nok barna i barnehagen også denne dagen, men vi håper i hvert fall at en av oss får fri.

Anonymous poster hash: d05db...e33
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å fysja meg å fysja mei 

Tante Sofie

Anonymous poster hash: a4f77...759
Skrevet

Småen skal i barnehagen både lillejulaften og julaften.På julaften blir det selvsagt bare noen timer.Har dessverre ikke fri selv og er alenemamma. Anonymous poster hash: 8a232...5ef

Julaften er på lørdag...

Anonymous poster hash: 4b372...25a

Skrevet

Ja, hvorfor skulle jeg ikke det? 23. er vanlig arbeidsdag.

Jeg har mammaperm men sender ungen min i BHG hver dag alikevel.

Anonymous poster hash: 95835...41d

Skrevet

JA og vi skal ha fri og KOSE oss uten ungene (ups sa jeg det høyt...)

Anonymous poster hash: 40d08...175

Skrevet

Ikke om jeg har fri. Men det har jeg ikke dersom det er en ukedag - aldri.

Du vet, noen må holde samfunnet igang og kan ikke sose hjemme på en vanlig hverdag. (Og helligdager også for svært mange)

Så kom deg ned fra din høye hest ditt arbeidssky drog! 😝

Anonymous poster hash: f1503...5cd

Skrevet

Nei bare liker å la meg sjokkere over udugelige foreldre

Anonymous poster hash: cf28d...748

Mye ubrukelige foreldre, men å sende barn i barnehagen selv om man har fri kvalifiserer ikke til tittelen ubrukelig.

Anonymous poster hash: 16313...5e0

Skrevet

Det blir enten det eller at en eller annen stakkar blir strøket fra operasjon sin den dagen fordi jeg velger å bli hjemme. Og vet du hva? Jeg må på jobb kvelden på 24 og🙀 Meld meg til barnevernet.

Anonymous poster hash: f1006...d32

Skrevet

Ja, hvorfor skulle jeg ikke det? 23. er vanlig arbeidsdag.

Jeg har mammaperm men sender ungen min i BHG hver dag alikevel.

Anonymous poster hash: 95835...41d

Samme her ☺️

Anonymous poster hash: c06c7...704

Skrevet

I fjor ble minsten hjemme 23 des. For jeg ble ferdig med alt og hadde noen dager fri før jul. I år må jeg jobbe hver dag fram til jul og skal avspasserer 23.... Vist det går og da gjøre alt klart til jul så da må minsten i bhg

Anonymous poster hash: f1039...a39

Skrevet

Her skal småen på SFO mens jeg er på jobb. Sånn er det å jobbe for ganske mange. Velkommen etter forresten;-)

Anonymous poster hash: c7382...433
Skrevet

Hvis jeg er ferdig med alt blir han hjemme. Hvis ikke så maks 4 timer

Anonymous poster hash: f989b...edf

Skrevet

Nei, men hun skal i barnehagen hele romjulen. Korte dager, sånn at jeg kan kose meg med de to eldste som går for lut og kaldt vann i ukedagene pga lillebror som krever ekstremt med oppmerksomhet.

Skrevet

Nei.

Sender aldri i bhg eller AKS når jeg har fri. Det er rett og slett fordi det er så sjeldent jeg har fri på "vanlige" arbeidsdager, og derfor har mulighet til å ha barna hjemme på en "hverdag". Så derfor elsker jeg å ha hjemmedager sammen de få gangene vi kan.

Skrevet

Det blir enten det eller at en eller annen stakkar blir strøket fra operasjon sin den dagen fordi jeg velger å bli hjemme. Og vet du hva? Jeg må på jobb kvelden på 24 og🙀 Meld meg til barnevernet.

Anonymous poster hash: f1006...d32

Men spørsmålet var jo ment til de som har fri 23 desember og det har jo ikke du så da er jo ikke du i målgruppen.

Anonymous poster hash: 2b868...9ff

Skrevet

Her skal småen på SFO mens jeg er på jobb. Sånn er det å jobbe for ganske mange. Velkommen etter forresten;-)

Anonymous poster hash: c7382...433

Spørsmålet var til de som hadde fri, velkommen etter.

Skrevet

Nei, jeg har fri flere dager før jul, så sønnen min får ferie fra og med 22. Men hadde 23. vært den første fridagen min og dermed den store stresse-med-å-gjøre-alt-klart-i-full-fart-dagen, så hadde jeg sendt ham i barnehagen med god samvittighet.

Anonymous poster hash: 489bb...310
Skrevet

Vedder på dei fleste barn har det kjekkere i BHG på lillejulaften en hjemme med iPad når foreldrene stresser før jul😊

Anonymous poster hash: fa9f2...8b5

Skrevet

Alle uføre sender jo jo unga sine i barnehagen hver dag. Hvorfor skal ikke jeg sende i bhg når jeg en sjelden gang har fri, og trenger å gjøre litt uten to som henger på bena mine?

De skal få være i bhg i romjulen også. Jeg jobber, men den ene dagen jeg har fri, så leveres de med god samvittighet.

Anonymous poster hash: 428d9...453

Skrevet

Alle uføre sender jo jo unga sine i barnehagen hver dag. Hvorfor skal ikke jeg sende i bhg når jeg en sjelden gang har fri, og trenger å gjøre litt uten to som henger på bena mine?

De skal få være i bhg i romjulen også. Jeg jobber, men den ene dagen jeg har fri, så leveres de med god samvittighet.

Anonymous poster hash: 428d9...453

Det er jo ikke alle uføre som gjør det.

Skrevet

Men spørsmålet var jo ment til de som har fri 23 desember og det har jo ikke du så da er jo ikke du i målgruppen.

Da må du ja stokket om på "sender" og "dere", og glemt spørsmålstegn.

Skrevet

Da må du ja stokket om på "sender" og "dere", og glemt spørsmålstegn.

Du skjønte jo hva hun mente, og du må jo ikke bare lese overskriften men innlegget også.

Skrevet

Vi jobbar, så ja det skal vi.

Har vi eit val? Nei.

Har eg meir dårlig samvet etter innlegget ditt? Ja.

Så gratulerer, oppdraget utført HI.

Skrevet

Ja, det hadde jeg glatt gjort om jeg hadde hatt lite fridager i juleinnspurten. Lite givende for en smårolling å være med på stresshandling og køståing siste dag før jul. Hvorfor skal man liksom ha dårlig samvittighet for det?

Er du barnehageansatt og sur for at du må jobbe 23. kanskje? Da har jeg et trøstens ord til deg: det skal jeg også! Dessuten har du i tilfelle fri hele jula, i motsetning til undertegnede. (Og med jula" i denne sammenhengen mener jeg 24.12-26.12. Ikke 22.12-03.01, som tydeligvis alle defineres som helligdager av en hel del her inne.)

Men tviler på at du har jobb i det hele tatt, så virkelighetsfjern som du virker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...