Gå til innhold

Sender dere i bhg. 23. Desember....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere selv har fri ??? Fysj !!!!

 

Anonymous poster hash: cf28d...748

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjesp... kjeder du deg i førjulstiden?



Anonymous poster hash: a5ac2...d79
Skrevet

Nei verken i barnehage eller sfo.

 

Ingen av mine barn er i barnehage eller sfo i julen. De er hjemme fra siste skoledag.

 

Anonymous poster hash: 81107...c9e

Skrevet

Nei bare liker å la meg sjokkere over udugelige foreldre

 

Anonymous poster hash: cf28d...748

Skrevet

Jeg skulle ønske sånne som deg ble pålagt å jobbe hver eneste røde dag i all evighet.

 

Slutt å bruke barn som unnskyldning for å rakke ned på andre. Du er sikkert god nok, ingen grunn til å heve selvfølelse på denne måten.

 

Anonymous poster hash: 21739...137

Skrevet

Det hadde ikke jeg gjort!

 

Jobber i bhg, så jeg må nok jobbe, men gjett om vi skal kose oss i barnehagen ❤️

 

Anonymous poster hash: 2ec3b...1a0

Skrevet

Sender hverken i barnehage eller har fri :)

Skrevet

Nei, men i år så blir det bhg siden jeg selv jobber i bhg, tidlig ferdig da😊

Skrevet

Har ikke fri, det er jo vanlig arbeidsdag.

 

Anonymous poster hash: a69a9...20e

Skrevet

Vel. Jobber til og med 22. Mannen jobber til og med 24. Jeg har masse ærend å gjøre den dagen, og vil ikke barna så vondt at jeg drar dem med. De elsker dessuten barnehagen!

 

Anonymous poster hash: 5675f...4e2

Skrevet

Jepp, det har jeg tenkt å gjøre. Da har jeg tusen småting som kan ordnes de 4 timene hun skal være i barnehagen, så kan vi kose oss resten av ettermiddagen/kvelden.

 

Det er juleferie i over en uke, så vi skal nok få tilbringe mye tid sammen uansett.

Skrevet

I år har begge barna fri den dagen men det er kun fordi samboer er uten jobb og vil ha de hjemme. Men ellers må vi sende de både på sfo/bhg.. Det er jo en vanlig arbeidsdag for oss som jobber.. jobber selv i bhg(samme som sønnen går i) og synes det er koselig og jobbe lille julaften jeg:) Da koser vi oss med julekaker,ekstra god lunsj og kanskje en julefilm:)

Skrevet

Ser for meg at du har laget dette innlegget for å provosere, men jeg svarer likevel.

 

Nei, det hadde jeg aldri gjort.

Men må jeg jobbe, så må jeg jobbe. I år tror jeg at jeg får fri.

 

Anonymous poster hash: 1ea01...c91

Skrevet

Nå har jeg ikke barn i barnehage lenger, men ja, det kan godt hende jeg hadde gjort det.

Skrevet

Den 23.desember sender vi 2-åringen i bhg med god samvittighet. Jeg har aftenvakt og samboer har nok å ta tak i. Flere dager i mnd er barnet sammen med bestemor i stedet for å gå i bhg og hun er i bhg fra 10-16 nesten samtlige dager i året siden vi har mulighet til det.

 

Anonymous poster hash: 745d1...6bc

Skrevet

Hvis jeg var på jobb selv, ja.

Har fri, så da blir ungene hjemme.

 

Anonymous poster hash: 1f4e7...5b8

Skrevet

Ja, hvis vi begge må jobbe. Hvis vi får fri da, så sender vi selvsagt ikke ungen på barnehagen.

 

Og husk at ikke alle er like heldige som har arbeidsgiver som kan gi 'alle' fri eller en jobb som de kan få fri når de måtte ønske det. Hvordan ellers klarer Norge AS å gå rundt?!

 

Anonymous poster hash: 54d6e...6d6

Skrevet

Nei men kunne gjort det uten å få dårlig samvittighet ☺

 

Anonymous poster hash: 54ae8...0ae

Skrevet

Nei, og det ville jeg ikke gjort heller.

 

Anonymous poster hash: d41a7...46a

Skrevet

Ja, både barnehage og SFO. Det er jo vanlig arbeidsdag for veldig mange yrker

Skrevet

Nei. Er i permisjon så gidder ikke stå opp halv 7 for å levere han til 7, og hente han 12 siden barnehagen stenger tidlig.. Eller bare ha han der 2t liksom..

  Vil heller sove lenge (baby sover gjerne til 9, og han til 8 om han får sjansen)..



Anonymous poster hash: 4150e...cd4
Skrevet

Det hadde ikke jeg gjort!

 

Jobber i bhg, så jeg må nok jobbe, men gjett om vi skal kose oss i barnehagen ❤️

 

Anonymous poster hash: 2ec3b...1a0

 

Så koselig å høre ❤ håper du jobber med mine barn :)

 

 

Anonymous poster hash: c46c9...414

Skrevet

Småen skal i barnehagen både lillejulaften og julaften.

På julaften blir det selvsagt bare noen timer.

Har dessverre ikke fri selv og er alenemamma.



Anonymous poster hash: 8a232...5ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...