Gå til innhold

Kan noen forklare meg at dette er logisk og normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skulle noen sette opp skjult kamera for å filme at de selv tømmer såpeflaskene hennes??

Anonymous poster hash: d7527...660
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter spent

Anonymous poster hash: a90e7...e06

Skrevet

Ble nesten litt nervøs av å lese tråden 🙊🙈 alene hjemme i gammelt hus med 3 1/2 Etg 🙊👻

Anonymous poster hash: a547f...a0a

Skrevet

Kan det være noe med luftfuktigheten eller kjemien på badet som gjør at såpa blir tyntflytende/fordamper etc?

Vei flaskene - eller på annet vis dokumenter innhold?

Lufttette poser - sånne zip-poser fra IKEA kanskje?

Skrevet

Hvordan går det, Hi?

Anonymous poster hash: bc5b1...9e1

Skrevet

Nå ser jeg for meg ei skrullete dame med bustete hår (deg) står på badet, midt på natta, og leker med såpeflasker i vasken i mens hun (du) nynner en sang. 😂

Anonymous poster hash: f0fb5...08e

Skrevet

....i søvne! 👆

Skrevet

Kan det være noe med luftfuktigheten eller kjemien på badet som gjør at såpa blir tyntflytende/fordamper etc?

Vei flaskene - eller på annet vis dokumenter innhold?

Lufttette poser - sånne zip-poser fra IKEA kanskje?

En kjemi på badet som gjør at såpa fordamper???

Anonymous poster hash: c5b01...35b

Skrevet

Tusen takk for herlig engasjement, damer. Det var overveldende.

Ingen endringer, må kjøpe mer dusjsåpe og håndsåpe i morgen. Burde vel hatt kamera men det har jeg ikke sjans til nå.

Takker for mange gode tips, jeg tror jeg starter med å finne en sånn søvnapp, det hadde vært interessant å se om det kan gi meg en pekepinn på om jeg går i søvne. Blir sjokkert om jeg gjør det siden jeg ikke har gjort det før, men heller det enn innbrudd/spøkelser eller hva det måtte være.

Skal holde dere oppdagert når jeg finner ut mer.

hi

Anonymous poster hash: e2834...129

Skrevet

Nå ser jeg for meg ei skrullete dame med bustete hår (deg) står på badet, midt på natta, og leker med såpeflasker i vasken i mens hun (du) nynner en sang. 😂

Hahaha skrullebiten er ihvertfall på plass😂

hi

Anonymous poster hash: e2834...129

Skrevet

Har en i familien som går i søvne, og virkelig gjør merkelige ting (i vår families tilfelle forsvinner ting fra kjøkkenet) men vi vet altså hvem synderen er. Vi har alle sett vedkommende i aksjon, når vi f.eks har måttet på do på natta, det ser helt psykt ut, en blanding av skremmende, irriterende og utrolig komisk. Så søvngjengeri er absolutt en mulighet.

Skrevet

Har en i familien som går i søvne, og virkelig gjør merkelige ting (i vår families tilfelle forsvinner ting fra kjøkkenet) men vi vet altså hvem synderen er. Vi har alle sett vedkommende i aksjon, når vi f.eks har måttet på do på natta, det ser helt psykt ut, en blanding av skremmende, irriterende og utrolig komisk. Så søvngjengeri er absolutt en mulighet.

Søvngjengeri er skikkelig creepy. Sønnen vår gjorde det da han var liten og det var virkelig som om han var besatt av noe. Helt tomme vidåpne øyne som såg rett gjennom deg og langsomme, glidende bevegelse. Uhhh, skikkelig ekkelt.

Anonymous poster hash: b8c8a...956

Skrevet

Søvngjengeri er skikkelig creepy. Sønnen vår gjorde det da han var liten og det var virkelig som om han var besatt av noe. Helt tomme vidåpne øyne som såg rett gjennom deg og langsomme, glidende bevegelse. Uhhh, skikkelig ekkelt. Anonymous poster hash: b8c8a...956

Ja, enig. Det er noe innmari skremmende med det. Personen er seg selv, men er alikevel ikke helt. En gang søsteren min skulle på do på natta, sto "vår søvngjenger" bare i et hjørne utenfor badet i mørket, jeg tror hun omtrent fikk hjertestopp den natta.

Skrevet

Dette er jo rene førjulskrimmen 😮😁

Håper du finner ut av det 😊

Skrevet

Denne må jeg følge. Elsker mysterier!

Skrevet

Min bror gikk masse i søvne når han var liten, han fant på alt mulig rart😊En gang kom han ut i stuen og hentet en liten bok der foreldrene mine hadde skrevet ned telefonnumre og slikt, da pappa spurte hva han skulle sa han at han skulle synge karaoke, så han fikk boken. Vi så at han gikk i søvne, dagen etterpå spurte vi han om karaoke, men da visste han ikke hva det var😅Han var rundt 3-4 år da. Ofte gikk han og tisset på en stol på kjøkkenet, og andre ganger bare vandret han rundt og fiklet med ting før han gikk og la seg igjen. Så veldig rart ut🤔

Anonymous poster hash: 9a791...8eb

Skrevet

Ja, enig. Det er noe innmari skremmende med det. Personen er seg selv, men er alikevel ikke helt. En gang søsteren min skulle på do på natta, sto "vår søvngjenger" bare i et hjørne utenfor badet i mørket, jeg tror hun omtrent fikk hjertestopp den natta.

Wuææh, det er jo rene skrekkfilmen :sjokkert:

Anonymous poster hash: c5b01...35b

Skrevet

HI

Jeg hadde sagt høyt på badet: NÅ holder det! Slutt å bruk opp all såpa. Kanskje ånden holder opp. 🤔

Anonymous poster hash: df417...324

Skrevet

Kan du ikke ta dette hårstrå trikset i natt da Hi? Og merk av på flaskene også. Lett å finne ut om dette skjer på natta eller dagtid når du er på jobb da.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg opplevde masse uforklarlig i en leilighet jeg bodde i før. Hadde webcamera med bevegelsessensor som jeg kunne ha brukt men turte ikke 😂 Kunne sitte i stua og gå inn på kjøkkenet og da stod alle skapdører over benken åpne men med bare ca 3 cm åpning. Noe jeg aldri klarte å få til selv, prøvde. Jeg så ting flytte på seg. Og mye mer.

Anonymous poster hash: b48cc...1b4

Skrevet

Men altså - hvis det hadde vært spøkelser, hvordan i alle dager skulle de ha kommet til syne ved hjelp av kamera? Er de usynlige for det blotte øye, så er de vel like usynlige på film 😂

Anonymous poster hash: 571ca...acc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...