Gå til innhold

Kan noen forklare meg at dette er logisk og normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg flyttet til ny bolig for to måneder siden, og siden da har jeg måttet kjøpe nye såper, shampoer og balsamer i ett sett. Det blir tomt etter få gangers bruk.

Jeg har satt dem opp ned, lukket beholderne og gjort mye forskjellig for å for eksempel forhindre at det renner ut. Men til og med nye og ubrukte produkter, oppdager jeg at er tomme når jeg skal bruke dem.

Jeg har ikke råd til dette! Har egentlig tenkt at alt har en logisk forklaring men det skjer også når barna er hos far, pluss at da jeg dusjet nettopp, oppdaget jeg at ene såpen (sånn man henger opp på krok men hvis man snur lokket er den helt lukket og man kan ikke knipe ut såpe) var så tyntflytende som vann, og jeg kjøpte den torsdag, brukte den sist på lørdag og da var den normalt geléaktig.

Dette begynner å bli skremmende. I begynnelsen kalte jeg "det" for såpespøkelset litt på tull, men nå kjenner jeg at det er fryktelig ubehagelig. Døren er alltid låst og det er ingen andre tegn til innbrudd, uansett merkelig å skulle stjele såper og lignende?!

Anonymous poster hash: e2834...129

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sjekket om det kan være skjult kamera der. Hvis ikke ville jeg satt opp et skjult kamera selv på badet.

Enten er det noen som har nøkler til boligen din og gjør dette. Eller det er noe overnaturlig.

Leier du eller har du kjøpt bolig? Hvor gammelt er huset?

Anonymous poster hash: 191e6...b98
Skrevet

Jeg ville sjekket om det kan være skjult kamera der. Hvis ikke ville jeg satt opp et skjult kamera selv på badet.

Enten er det noen som har nøkler til boligen din og gjør dette. Eller det er noe overnaturlig.

Leier du eller har du kjøpt bolig? Hvor gammelt er huset?

Takk for svar.

Jeg leier og har snakket med huseieren som mener at ingen skal ha nøkler. Det er et hus fra femtitallet med fire leiligheter i. Huseier selv bor ikke her.

Tenker du om andre evt har satt opp skjult kamera? For jeg har tenkt tanken på at jeg kanskje burde satt et opp, men syns det er litt ubehagelig med tanke på at det er i det mest intime rommet i leiligheten.

Jeg har forresten bodd her i ni uker og har vel kjøpt åtte dusjsåper, tre-fire balsamer og shampoer og ni håndsåper..

hi

Skrevet

Kamera!

Det der er verken logisk eller normalt.

Skrevet

HI

Åh så rart! 🤔

Anonymous poster hash: df417...324

Skrevet

Takk for svar.

Jeg leier og har snakket med huseieren som mener at ingen skal ha nøkler. Det er et hus fra femtitallet med fire leiligheter i. Huseier selv bor ikke her.

Tenker du om andre evt har satt opp skjult kamera? For jeg har tenkt tanken på at jeg kanskje burde satt et opp, men syns det er litt ubehagelig med tanke på at det er i det mest intime rommet i leiligheten.

Jeg har forresten bodd her i ni uker og har vel kjøpt åtte dusjsåper, tre-fire balsamer og shampoer og ni håndsåper..

hi

Det er virkelig ikke normalt det forbruket!

Om du ikke vil sette opp kamera inne på badet så kan du sette opp kamera i gangen utenfor. Kan du samtidig filme ytterdøren så er det jo genialt.

Selv om huseier har fått igjen antall nøkler som leietakere har fått utlevert så er det jo mulig at noen av dem kan ha kopiert opp flere nøkler, at en av de andre beboerne har fått tak i en slik nøkkel eller lignende.

Sett opp et kamera, du!

Skrevet

Til dere over..Tror dere virkelig at noen naboer låser seg inn for å bruke opp sjampoen? Jeg kan ikke noe for det,men jeg tenker at det er noe annet..

Skrevet

Denne vil jeg høre "løsningen" på!

Anonymous poster hash: 24c41...1a3

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen. Kanskje jeg faktisk skal sette opp kamera.. Har også tenkt tanken på at noen tidligere beboere kan ha kopiert nøkkelen..

Huff, det er ganske ekkelt kjenner jeg. Da jeg kalte det for "såpespøkelset" var det jo humoristisk fordi jeg aldri har følt meg utrygg, men jeg kjenner at jeg gjør det nå og det er ingen god følelse.

hi

Skrevet

Til dere over..Tror dere virkelig at noen naboer låser seg inn for å bruke opp sjampoen? Jeg kan ikke noe for det,men jeg tenker at det er noe annet..

Man vil vel uansett få svar når man setter opp kamera. Om det er et menneske, et gjenferd eller har en naturlig forklaring.

Merker at dette vil jeg veeeeldig gjerne høre hvordan ender! 😜😜

Skrevet

Jeg kan gjerne holde dere oppdatert, håper virkelig jeg faktisk kan komme med en oppklaring til dere for dette har jeg ikke økonomi til. Er skrapt nok fra før, men vi kan jo ikke gå uten hygieneartikler så det må jo bare kjøpes.

hi

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen. Kanskje jeg faktisk skal sette opp kamera.. Har også tenkt tanken på at noen tidligere beboere kan ha kopiert nøkkelen..

Huff, det er ganske ekkelt kjenner jeg. Da jeg kalte det for "såpespøkelset" var det jo humoristisk fordi jeg aldri har følt meg utrygg, men jeg kjenner at jeg gjør det nå og det er ingen god følelse.

hi

Jeg føler med deg! Ikke tenk! Går det an å bare glemme det ? Jaja så forsvinner det litt såpe. I dusjen her kommer det vann i den som henger opp ned også😊

Skrevet

Jeg er åpen på at det kan være en logisk forklaring og at det kan være noe helt annet. Men det finnes personer med heller syke fetisjer, så man kan ikke utelukke at det er noen som låser seg inn.

Om det er noe helt annet så er jo dette kandidat for Åndenes makt ;)

Hi - du må love å oppdatere oss :)

Skrevet

Jeg føler med deg! Ikke tenk! Går det an å bare glemme det ? Jaja så forsvinner det litt såpe. I dusjen her kommer det vann i den som henger opp ned også😊

Er ikke så lett å bare glemme, spesielt ikke fordi jeg faktisk ikke har penger til dette. Jeg har også flyttet tingene bort fra dusjen men det hjelper ikke.

hi

Skrevet

Skal i hvert fall love deg at det er mer logisk at det er barna, huseiere eller tidligere leieboere som gjør dette enn spøkelser! 😂

HI: det skjer her og... men jeg bet hvem som er synderen. Er så utrolig gøy å leke med såpeflasker og vann og skum! Sikker på det ikke er barna? 🙂

Skrevet

....som et superskittent spøkelse?

Eller et spøkelse som vil at Hi skal være superskitten?

Eller bare et spøkelse som virkelig liker å såpe seg inn?

Skrevet

Skal i hvert fall love deg at det er mer logisk at det er barna, huseiere eller tidligere leieboere som gjør dette enn spøkelser! 😂

HI: det skjer her og... men jeg bet hvem som er synderen. Er så utrolig gøy å leke med såpeflasker og vann og skum! Sikker på det ikke er barna? 🙂

Det er ikke barna for de er ikke hjemme. Om det så har vært det tidligere så er det ihvertfall ikke det denne gangen.

hi

Skrevet

Merkelig.....

Vil også gjerne høre fortsettelsen på dette!!

Anonymous poster hash: 2c557...453
Skrevet

Den mest logiske forklaringen er at du gjør dette selv. Ubevisst, enten i transe eller i søvne. Sett opp kamera, så får du se ;)

Anonymous poster hash: 71903...8c3

Skrevet

Den mest logiske forklaringen er at du gjør dette selv. Ubevisst, enten i transe eller i søvne. Sett opp kamera, så får du se ;)

Anonymous poster hash: 71903...8c3

Det hadde ihvertfall vært betryggende. Vurderer kamera ja, skal sjekke litt rundt i morgen.

Takk for svar.

hi

Skrevet

Hva om du setter beholderne i en pose i et skap når du ikke dusjer? Er det forresten noen speil på badet som er fastmontert? Eller kan du sjekke bak alle? Jeg har helt skrekk for dette med hull i veggen bak enveis speil, og sjekket alltid da jeg leide nye leiligheter før jeg kjøpte hus... Har jo vært saker der man er blitt spionert på av naboer...

Anonymous poster hash: c6945...023

Skrevet

Jeg gjør litt lignende sånne ting i søvne. Kan jo kanskje håpe at det bare er deg selv? Jeg kan våkne om morgenen og se en tallerken med brødsmuler eller tomme ypghurtbeger stå på nattbordet, eller at klær ligger lagt klar på badet. Jeg har ingen minner om hva jeg har gjort på nattestid, men mannen min våkner jo av og til. Så jeg vet at jeg gjør ting i søvne. Skjer i perioder. Har du hatt søvnproblemer før?

Anonymous poster hash: 304ed...fb8

Skrevet

Har du ikke råd til ganske mye sjampo og såpe har du nok ikke nok til et kamera.

Eksempel på kamera;http://www.elkjop.no/product/data/nettverk-og-routere/BELNETCAMHD/belkin-netcam-hd-wifi-kamera

Når det er sagt er det nok en stor sjanse for at barna bare har glemt seg litt når de leker.Anonymous poster hash: 256b6...224

Hun skriver jo at det skjer når barna er hos far også!!

Anonymous poster hash: 78207...313

Skrevet

Følger denne tråden! Noe så mystisk! 😮

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...