Gå til innhold

Kan noen forklare meg at dette er logisk og normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du ikke råd til ganske mye sjampo og såpe har du nok ikke nok til et kamera.

Eksempel på kamera;

http://www.elkjop.no/product/data/nettverk-og-routere/BELNETCAMHD/belkin-netcam-hd-wifi-kamera

Når det er sagt er det nok en stor sjanse for at barna bare har glemt seg litt når de leker.

Anonymous poster hash: 256b6...224

Det er helt sant, et sånt kamera har jeg absolutt ikke råd til. Fant et på Clas ohlson til 350,- men jeg må vurdere om jeg klarer å skrape sammen dette. Det er jo forsåvidt en viktig prioritering men når pengene til det ikke eksisterer, er det ikke så lett. Men jeg skal høre litt rundt, mulig noen har et kamera jeg kan låne.

Takk for alle svar og engasjement.

hi

Anonymous poster hash: e2834...129

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faktisk syns jeg det høres mere logisk ut at det er ånder som gjør det, enn at noen låser seg inn og tømmer sjampoen.svigerinnen til søstra mi kom hjem etter en snartur i butikken og fant alle blomsterpottene pent dandert på gulvet . Barnet hennes pleide å si at det var en mann på rommet hans.hadde besøk av en syns jeg det var en mann som gikk igjen son hadde nesten sønnen sin, så han var der for å passe på barna

Anonymous poster hash: df417...324

Skrevet (endret)

Jeg ville gått til huseier jeg og sagt at jeg føler meg ikke trygg på at noen kanskje har nøkkel og er i leiligheten din mens du er på jobb. Spør/krev en ny lås. Det er mitt råd, og skjer dette etter låsskifte DA bør du investere i kamera okkesom 😏

Endret av Love my kidz
Skrevet

Spennende tråd.

Her forsvinner ALLTID bilnøkler og husnøkler. Og dukker alltid opp liggende på et skap vi har i stua. Vi er nå nøye med å henge nøkler i nøkkelskapet. Jeg sier alltid samme regle, -nøkkelen henger der den skal henge, når jeg kommer inn. Likevel flyttes de flere ganger i uka. Også når jeg har vært hjemme alene og jeg VET jeg har hengt de i skapet.

Anonymous poster hash: 1a4a7...088

Skrevet

Tør du å se på det du har filmet da? Uuuh vet ikke om jeg hadde hatt nerver til det (og jeg tror ikke på overnaturlige ting engang!)

Tror du må gå litt vitenskapelig til verks. Kjøp for det første mange flasker ekstremt billig dusjsåpe (7 kr på Rema), sånn at du ikke ruineres. Og plasser de rundt om på badet. Legg de i poser, oppi bøtter, inni skap. Vei de om kvelden og så om morgenen.. følg rett og slett veldig godt med ei stund. Det vil helt sikkert gi deg svar av noe slag.

Skrevet

Ja,vei såpa! Spennende trå. Noe nytt i heimen?

Skrevet

Sett såpene utenfor badet

Hva skjer da?

Noe så merkelig 😕😕

Anonymous poster hash: 4a5ce...199

Skrevet

Spøkelser synes vel ikke på film? Er vel en grunn til at det ALDRI har blitt rimet/bevist at de finnes?

Anonymous poster hash: d7527...660

Skrevet

Veie såpene synes jeg var lurt!

Du har ikke slekt eller venner med et viltkamera du kan låne da? Det tar bilder ved bevegelse i rommet. Evt om du setter det opp mot døren inn til badet, så knipses det hver gang noen går inn eller ut.

Anonymous poster hash: dfd37...334
Skrevet (endret)

Altså, om noen har satt opp skjult kamera, er det vel fordi de ikke vil bli oppdaget. Og da rører man vel ingenting der man filmer, hvorfor skulle noen gjøre det?

Billig-billig forslag:

Sett strek som markerer beholdningen etter hver gang du har brukt sjampo/balsam/såpe. Sett på dato for hver strek. Om du ikke kan se nivået gjennom flaska, fyll det over på gjennomsiktige flasker så du har full kontroll.

Lukk døra inn til badet hver gang du legger deg og hver gang du forlater huset. Så bruker du det eldste trikset i boka, nemlig et hårstrå teipet fast mellom døra og åpningen (altså slik at teipen ikke holder døra igjen, kun hårstrået). Om hårstrået ryker i løpet av natta, er det du som er synderen (du går i søvne). Om hårstrået ryker mens du ikke er hjemme, har noen vært der inne. Om hårstrået fortsatt er intakt, men flaskene tommere, får du kjøpe kamera. Ingen har meg bekjent vært i stand til å bevise at det finnes spøkelser, ånder eller lignende, så her har du potensiell biinntekt som langt vil veie opp for tap av sjampo og balsam.

Endret av ostepop123
Skrevet

Slike ting har ALLTID en naturlig forklaring. Spøkelser finnes ikke, og de ville uansett ikke brukt opp såpene dine?! Det er enten barna dine, du selv som går i søvne, du husker feil, noen andre har nøkkel e.l.

Anonymous poster hash: 7f101...435
Skrevet

Altså, tror dere at en tidligere leieboer har tatt kopi av nøkkelen for å låse seg inn og stjele SÅPE? Eller at noen har satt opp skjult kamera på badet for å se HI naken (antagelig), og så stjeler de såpe i tillegg? Skjønte ikke helt resonnementet her...

Blir spennende å se på spøkelset ditt!

Anonymous poster hash: b9815...61c

Skrevet

Haha, denne må jeg bare følge. Litt spenning i hverdagen 😊

Skrevet

Spøkelser synes vel ikke på film? Er vel en grunn til at det ALDRI har blitt rimet/bevist at de finnes?

Med kamera utelukker man at det er folk som låser seg inn. Ergo .da må det være spøkelser 😉

Skrevet

Følger med på denne. Setter en tier på at du går i søvne 😀

Skrevet

Hvor bevisst er man om man går i søvne? Husker man da hva man gjorde når man var våken? I såfall sletter hun sikkert opptaket også? Evt hvis du ikke finner kamera og du vil teste søvngjenger teorien og vi går utifra man ikke er så bevisst da: kan du ikke gni inn såpeflasker med noe som sverter av lett, men som synes? Så ser du jo om du har det på deg på morgenen? Hvis ikke det du gjør er storvask av kropp og hender da...

Skrevet

Det med hårstrå trikset var jo lurt. Det kan være deg selv men om du aldri har gått i søvne før haddde det jo vert merkelig. Sjekk bak speilet og slike steder under røykvarsler rundt ved sånne luftehull i veggen for å se om det ikke har gjemt seg ett kamera der. Var jo sist på det der nabo krangel serien hvor hun pusset opp soverommet sitt og snekkeren fant sjult kamera i veggen i skapet hennes!!

Skrevet

Altså, tror dere at en tidligere leieboer har tatt kopi av nøkkelen for å låse seg inn og stjele SÅPE? Eller at noen har satt opp skjult kamera på badet for å se HI naken (antagelig), og så stjeler de såpe i tillegg? Skjønte ikke helt resonnementet her...

Blir spennende å se på spøkelset ditt!

Anonymous poster hash: b9815...61c

Søvngjengeri er en langt mer sannsynlig forklaring enn spøkelser, enten du liker det eller ikke. Har ikke du en epidode av "Åndenes makt" du skulle ha sett?

Anonymous poster hash: 6ae03...387

Skrevet

Det finnes en enklere løsning enn kamera om du vil teste søvngjengeri. Det er noen apper på mobilen som starter lydopptak om du lager lyder på natten. Jeg antar du lager lyder om du går på badet og heller ut såpen.

Anonymous poster hash: f4bfd...131

Skrevet

Denne tråden må jeg bare følge.

Oppdater oss når du vet noe mer, HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...