Gå til innhold

Du som har vært 10 år+ sammen med mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært sammen i 10 år og har i løpet av den tiden vært betatt av et par andre menn, og også vurdert å gå uten at det har vært noen andre i bildet.

I mitt tilfelle handler det om at mannen og jeg ikke er helt "der" eller hva jeg skal si. Altså, vi er gode venner, samarbeider godt og kan ha det veldig kompis-kjekt sammen. Men det er liksom ikke den lille ekstra gnisten i forholdet som gjør livet sammen litt mer meningsfylt. Ingen av oss har lyst til å gifte oss, liker ikke å kysse han og sex er kun greit en gang iblant, vi sover på forskjellige rom, vi har aldri behov for å ordne til en romantisk kveld istedenfor å sitte foran kopekassa (tv) etc.

Jeg har aldri hatt lyst på en annen mann seksuelt, men går ofte tenkt med sorg tilbake på et forhold med en eks der vi var på bølgelengde på helt annen måte (ble slutt pga årsaker utenfor forholdet). Har også fått følelser for en annen mann/kompis, uten at det er det seksuelle som har stått i fokus.

For å være helt ærlig kjenner jeg på en sorg over å skulle leve resten av livet sammen med en jeg er i utakt med emosjonelt.

Anonymous poster hash: 361d4...4b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...