Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #1 Skrevet 28. november 2016 Og ikke har vært utro. Har du vært på nippet noen gang? Hva gjør at du besinner deg? Synes du det er OK å aldri ha sex med noen andre igjen? Du som har vært utro må også gjerne forklare hvorfor da. Vi har vært sammen i 4 år og jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å aldri mer ha sex med noen andre. Anonymous poster hash: 273b6...004
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #2 Skrevet 28. november 2016 Sammen siden vi var 16. Da jeg bikket 30, innså jeg at jeg fortsatt så på han som en guttunge, og ikke en mann. Innledet da et forhold til den mest macho mannen jeg kjenner. Vet ikke hvor det ender... Anonymous poster hash: 7acaf...191
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #3 Skrevet 28. november 2016 nei, jeg har ikke vært på nippet til utroskap. Men det hender jeg blir "betatt" av andre menn og tenker at "han var jammen flott" osv...Det går som regel over etter en dag eller to. Aldri vært forelsket i andre heller. Vært sammen med mannen i 10 år. Vi har veldig bra sex, faktisk er han den beste jeg har hatt! Tror det hjelper på. I tillegg har vi et bunnsolid forhold, med dyp respekt for hverandre. Det betyr selvsagt ikke at vi krangler eller har dårlige dager/perioder! Akkurat nå er vi inne i en happy-days periode, så nå er alt rosennrødt Men har vært i et forhold hvor jeg ikke hadde respekt for min partner, og da satt tanken om utroskap langt løsere! Vi endte opp med å gå fra hverandre da jeg traff min nåværende mann Anonymous poster hash: 146a2...0c6
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #4 Skrevet 28. november 2016 Og ikke har vært utro. Har du vært på nippet noen gang? Hva gjør at du besinner deg? Synes du det er OK å aldri ha sex med noen andre igjen? Du som har vært utro må også gjerne forklare hvorfor da. Vi har vært sammen i 4 år og jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å aldri mer ha sex med noen andre. Anonymous poster hash: 273b6...004 17 år sammen. Aldri vært utro. Aldri vært på nippet eller vært fristet. Aldri hatt behov for å besinne meg (jeg elsker mannen min). Ingen problemer med å ikke skulle ha sex med noen andre. Jeg vil ikke ha noen andre uansett. Anonymous poster hash: d1bd9...159
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #5 Skrevet 28. november 2016 Vært sammen i snart 19 år. Nei, jeg har aldri vært på nippet til å være utro Nei, det plager meg ikke at jeg ikke skal ha flere partnere. Jeg er blitt halvgammel, har div lyter og skader etter fire svangerskap og fødsler, jeg er sjeleglad jeg slipper vøre intim med noen andre igjen jeg 😀 Anonymous poster hash: 93802...dcb
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #6 Skrevet 28. november 2016 17 år sammen. Aldri vært utro. Aldri vært på nippet eller vært fristet. Aldri hatt behov for å besinne meg (jeg elsker mannen min). Ingen problemer med å ikke skulle ha sex med noen andre. Jeg vil ikke ha noen andre uansett. Anonymous poster hash: d1bd9...159 Helt enig med deg Mannen og jeg har vært i lag i 13 år, gift i 9 år. Anonymous poster hash: 5a5eb...b30
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #7 Skrevet 28. november 2016 Vært sammen i 17 år og jeg har aldri vært utro eller på nippet til det. Ble sammen med han når jeg var 14. Vil ikke ha noen andre Anonymous poster hash: 077d2...2b7
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #8 Skrevet 28. november 2016 Har vært sammen i 16 år, tre barn og har aldri tenkt tanken, men vi har ett veldig variert sexliv og er ikke redde for å eksperimentere litt. Klart det har vært perioder hvor sexen ikke har vært like spennende pga små barn og sykdom osv. Anonymous poster hash: 77f20...d10
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #9 Skrevet 28. november 2016 Har vært sammen i 14 år. Aldri vært utro eller hatt lyst til å være utro, men jeg holdt på å gå for langt en gang jeg hadde drukket litt mye. Anonymous poster hash: d6d29...354
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #10 Skrevet 28. november 2016 Helt enig med deg Mannen og jeg har vært i lag i 13 år, gift i 9 år. Anonymous poster hash: 5a5eb...b30 Samme her. Har vært sammen siden vi var 16 og 19 år, snart på det 24. året nå Anonymous poster hash: bbfd0...e72
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #11 Skrevet 28. november 2016 17 år sammen. Aldri vært utro. Aldri vært på nippet eller vært fristet. Aldri hatt behov for å besinne meg (jeg elsker mannen min). Ingen problemer med å ikke skulle ha sex med noen andre. Jeg vil ikke ha noen andre uansett. Anonymous poster hash: d1bd9...159 Samme her. Vi har vært sammen i 16 år. Jeg var ferdig med andre før jeg giftet meg og fikk barn. Anonymous poster hash: 8256d...bb7
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #12 Skrevet 28. november 2016 Vært sammen i 11 år. Sexen er ok for tiden. Har ikke vært utro. Har innimellom fantasert om det. Men hadde aldri orket. Ser for meg det er mye styr og mye som må være hemmelig. Elsker mannen min. Han er ikke perfekt. Men det er ikke jeg heller. Hvis den dagen kommer jeg nesten er utro tror jeg at jeg heller avslutter ekteskapet. Har ikke samvittighet til å gå vak ryggen på noen på den måten. Tror heller ikke mannen har vært utro. Har i allefall aldri mistenkt han for det. Anonymous poster hash: 1ad1c...583
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #13 Skrevet 28. november 2016 Vært sammen i 11 år. Aldri vært utro eller hatt lyst til det. Aldri falt for en annen mann. Elsker mannen min. Men det plager meg litt at jeg ikke skal ha sex med noen annen, ettersom vi har et ganske dårlig sexliv. Anonymous poster hash: 89c6d...052
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #14 Skrevet 28. november 2016 Vi har vært sammen i 11 år. Har aldri vært utro og jeg har heller aldri hatt lyst. Kanskje jeh bare er veldig monogam eller noe slikt. Anonymous poster hash: b0be4...c6a
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #15 Skrevet 28. november 2016 Vært sammen i snart 11 år, aldri vært utro eller på nippet til det. Møtte han da jeg var 31 år etter 8 år som single så hadde hatt min dose med "just fu..ing good friends", ONS og sexfri perioder før jeg ble en bundet kvinne. Vi har et godt sexliv, ikke så hyppig men bra for oss begge når vi kommer så langt midt i småbarn, oppussing av hus etc. Anonymous poster hash: 7ebb0...772
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #16 Skrevet 28. november 2016 Vi har vært sammen "bare" 11 år men har aldri ønsket eller vært fristet til å være utro. Vi krangler ikke og prøver å være rause og gode mot hverandre. Anonymous poster hash: bfa7e...6a3
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #17 Skrevet 28. november 2016 17 år sammen. Aldri vært utro. Aldri vært på nippet eller vært fristet. Aldri hatt behov for å besinne meg (jeg elsker mannen min). Ingen problemer med å ikke skulle ha sex med noen andre. Jeg vil ikke ha noen andre uansett. Anonymous poster hash: d1bd9...159 Samme her❤️ Anonymous poster hash: 6a8b6...aee
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #18 Skrevet 28. november 2016 Vært sammen ni år... aldri vært utro, men har vært fristet flere ganger. Jobber i et yrke hvor det det er mange flotte og høyt utdannende menn, mye pent å se på 😄 Men det blir med fantasien, vil aldri splitte opp det vi har her hjemme. Skulle kanskje ønske det var lov å få i pose og sekk innimellom. Anonymous poster hash: ebd20...7ff
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #19 Skrevet 28. november 2016 Å være utro hadde ødelagt selvrespekten min. Det er bare ikke aktuelt. Anonymous poster hash: 57e31...360
LillaGorilla♥♥ Skrevet 28. november 2016 #20 Skrevet 28. november 2016 Jeg har for stor respekt for den familien vi har skapt sammen til å ville risikere å miste det. Jeg elsker mannen min, og ikke minst barna mine og ønsker at de skal ha det best mulig. Da er valget enkelt.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #21 Skrevet 28. november 2016 Vært sammen i snart 19 år. Nei, jeg har aldri vært på nippet til å være utro Nei, det plager meg ikke at jeg ikke skal ha flere partnere. Jeg er blitt halvgammel, har div lyter og skader etter fire svangerskap og fødsler, jeg er sjeleglad jeg slipper vøre intim med noen andre igjen jeg 😀 Anonymous poster hash: 93802...dcb 😂 Anonymous poster hash: 73f9e...999
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #22 Skrevet 28. november 2016 Nei det kunne jeg aldri tenke meg faktisk, da hadde jeg ikke giftet meg med han heller. Har aldri vært fristet til å være utro, men som man sier: man kan kikke på menyen men spise gjør man hjemme Anonymous poster hash: d7003...4b9
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #23 Skrevet 28. november 2016 Og ikke har vært utro. Har du vært på nippet noen gang? Hva gjør at du besinner deg? Synes du det er OK å aldri ha sex med noen andre igjen? Du som har vært utro må også gjerne forklare hvorfor da. Vi har vært sammen i 4 år og jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å aldri mer ha sex med noen andre. Anonymous poster hash: 273b6...004 Nei Jeg har ikke vært seksuelt tiltrukket av noen andre Ja, synes det er helt greit sålenge vi har et godt samliv Anonymous poster hash: 3e606...7bf
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #24 Skrevet 28. november 2016 Vi har vært sammen siden vi var 18, noe som vil si 12 år. Jeg har aldri vært utro, har heller aldri tenkt tanken på å være utro. Men jeg vurderte en liten periode for 6 år siden på å gå. Det var en svært tøff periode for oss, med førstemann som var nyfødt, studieavslutning og usikker tid i møte i forhold til bolig og jobb. Alt var så usikkert, og rollene våre nye og skumle. Jeg tror aldri mannen skjønte virkelig hvor tøff periode jeg følte vårt forhold var i. Men så leste jeg en plass en psykolog som uttalte at man ikke burde ha "lov" til å avslutte forholdet før minstemann var 2 år (med mindre noe var virkelig galt selvfølgelig). Og det hjalp meg veldig. Jeg sto over kneika. Og har aldri angret. Når det gjelder sex, så kan det ikke bli bedre enn det er nå. Hyppigheten er litt laber nå med mange små barn, men jeg overlever ikke høyere kvalitet for å si det slik. Har null savn etter noen andre. Vi kjenner hverandres kropper og hjerner ut og inn. Frister ikke å starte på nytt! Anonymous poster hash: a8a3b...e38
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #25 Skrevet 28. november 2016 Vært sammen i 12 år. Aldri vurdert å være utro, aldri vært på nippet til det. Er helt komfortabel med å aldri ha sex med noen andre, hadde "rast" fra meg da vi ble sammen. Anonymous poster hash: d3298...54d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå