Gå til innhold

Du som har vært 10 år+ sammen med mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært sammen i snart 19 år.

Nei, jeg har aldri vært på nippet til å være utro

Nei, det plager meg ikke at jeg ikke skal ha flere partnere. Jeg er blitt halvgammel, har div lyter og skader etter fire svangerskap og fødsler, jeg er sjeleglad jeg slipper vøre intim med noen andre igjen jeg 😀

Dette! Bare 11 år og 3 barn 😊

Anonymous poster hash: 93802...dcb

Anonymous poster hash: 7ac37...4d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært gift i 18 år og kjærester i snart 22😱 Aldri vært utro eller nesten utro. Har bare hatt han som kjæreste og sexpartner, så vet ikke hvordan det er å ha sex med andre. Hender jeg tenker på hvordan det hadde vært med en annen mann, særlig nå når forholdet vårt er i en downperiode og vi ikke har så ofte sex. Men respekterer han alt for mye til at jeg kunne vært utro..

Skrevet

Har du vært på nippet noen gang? Nei.

Hva gjør at du besinner deg? Det gode forholdet, fine tryggheten oss i mellom og samspillet vårt.

Synes du det er OK å aldri ha sex med noen andre igjen? Ja, ingen problemer med å kun ha sex med mannen min for resten av livet.

Snart 12 år i lag og gift i halvparten. Har barn sammen. Ser virkelig for meg at han fortsatt kniper meg i rumpeballen der vi subber rundt på gamlehjemmet.

Anonymous poster hash: 74714...146

Skrevet

Har kjent mannen min i over 30 år, og vi har vært gift de siste 12. Utro? Nei takk, det gidder jeg virkelig ikke. Sex er ikke så mye om å gjøre. Gidder ikke å risikere familien vår bare for å få meg litt. Jeg synes sex er oppskrytt.

Anonymous poster hash: 6d3a4...9fa

Skrevet

På nippet en gang, men jeg synes ikke det er verdt det, så jeg holder meg unna. Mannen er også min beste venn, ønsker han ikke noe vondt og det ønsker jeg heller ikke mine barn. Mannen min er dessuten blitt veldig god i senga for meg 👍 Kan du ikke snakke med din om dette da og gjøre hverdagen litt mer spennende? Vi har forøvrig vært gift i 12 år

Anonymous poster hash: 6a137...887

Skrevet

12 år sammen. 4 barn. Aldri tenkt tanken. Er mer glad i han nå enn noensinne. Han tenner meg veldig. Men klart at underlivet har endret seg betraktelig etter 4 fødsler,men min mann klager ikke,men det hadde sikkert en ny gjort.

Anonymous poster hash: 8259d...3e8

Skrevet

Så mange fine svar.

Ingen som har vært utro og det er jo flott og mange av dere har vært sammen siden dere var veldig unge.

Selvom vi bare har vært sammen i 4 år så kjenner jeg på en slags sorg eller frustrasjon når jeg tenker på at jeg aldri skal kjenne spenningen med en ny partner igjen. Jeg elsker mannen min, vi har ofte og god sex og jeg vil absolutt ikke være utro, men likevel er jeg litt urolig for dette.

Har det vært slik for noen av dere også før du på en måte aksepterte at han blir din siste sexpartner i livet?

Hi

Anonymous poster hash: 273b6...004

Skrevet

Og ikke har vært utro.

Har du vært på nippet noen gang?

Hva gjør at du besinner deg?

Synes du det er OK å aldri ha sex med noen andre igjen?

Du som har vært utro må også gjerne forklare hvorfor da.

Vi har vært sammen i 4 år og jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å aldri mer ha sex med noen andre.

Vi har vært sammen i 20 år, har aldri vært utro.

Jeg har egentlig aldri vært på nippet til å være utro heller, ikke med tanke på å ha sex el, men jeg har vært fristet til å kysse andre menn og har også blitt kysset et par ganger. Da har jeg alltid stoppet det fort, så derfor regner jeg ikke det som utro (det var ikke jeg som tok initiativet og jeg stoppet det med en gang). Dette var i slutten av tenårene. Vi ble sammen da jeg var 16 år.

Hvordan? Jeg har faktisk ikke lyst å ha sex med andre. Jeg kan bli lettere betatt av andre innimellom, men jeg vil faktisk ikke ha sex med dem. Ikke er jeg villig til å risikere det flotte jeg har med mannen min heller.

Det plager meg ikke det grann at jeg ikke skal ha sex med andre. Det er jo nå sexen er fantastisk. Fordi vi kjenner hverandre så utrolig godt, er 100% trygge på hverandre og kan slappe totalt av i hverandres selskap og dermed tøye grenser når en vil. Det å ha sex med samme person i 20 år betyr ikke nødvendigvis at det blir kjedelig. På ingen måte! :)

Anonymous poster hash: 832cd...134

Skrevet

12 år og vi har kun hatt sex med hverandre.

Aldri vært på nippet til å være utro.

Anonymous poster hash: befb3...b61

Skrevet

Har vært sammen i nesten 20 år. Har aldri vært utro og har heller aldri hatt lyst til det eller vært på nippet, nei. Å ha sex med andre enn mannen min syns jeg egentlig er en ganske frastøtende tanke :lol:

Anonymous poster hash: 1ec88...e46
Skrevet

Aldri vært utro og aldri vært på nippet heller. Det gjør meg ingenting å kun skulle ha sex med mannen min resten av livet. Jeg elsker han, han tilfredsstiller meg på alle måter og har man valgt troskap til en person holder man det! Vil man ha en annen får man gå ut av forholdet sitt først!

Anonymous poster hash: 6e0bf...2f0

Skrevet

Da jeg var sammen med eksen begjærte jeg andre menn og jeg har vært utro tidligere.

Med mannen som jeg nå har vært sammen med i 10 år gift i 6 av dem har jeg aldri hatt lyst til å være utro. Har sett på andre menn og tenkt at de var kjekke, men ikke hatt følelser eller hatt lyst på sex med noen av de.

Jeg tar det som et tegn på at jeg er sammen med rett mann, og at tidligere har jeg vært i usunne forhold. Dersom man er lykkelig med partneren er man ikke utro. Jeg håper jeg slipper å forholde meg til et annet menneske seksuelt noensinne.

Anonymous poster hash: 3ccb2...4ba

Skrevet

Har vært på nippet utallige ganger, men har alltid stoppet i tide. Kunne aldri vært utro mot mannen min. Er ikke noe i veien med forholdet, begjæret eller min kjærlighet for mannen. Kommer likevel alltid til å savne å ha sex med andre, bli begjært av andre osv

Hadde et utsvevende sexliv innen jeg ble sammen med drømmemannen, og har jo det enda sånn egentlig. Sexen med mannen er topp. Den beste jeg har hatt. Det er liksom ikke nok likevel. 

Livet mitt hadde vært topp hvis mannen og jeg hadde et åpent forhold. Har luftet ideen for han noen ganger, men han vil bare ha meg. Det nærmeste jeg har kommet er trekant med andre kvinner sammen med mannen, men der går grensen for han.

Anonymous poster hash: 6eb16...5b0
Skrevet

Jeg har også vært sammen med mannen min i mange år nå, langt over 20 år. Jeg var utro i starten av forholdet vårt. Var 19 år da tenker jeg, og vi hadde vært sammen et par år. Jeg gikk på skole i en annen del av landet, og kjente meg som fri egentlig :-P Han kom på besøk av og til, og jeg reiste jo hjem. Men jeg var ikke like gira som han på å fortsette forholdet. Jeg traff en som bare tok meg helt med storm (bokstavelig talt :-D ) Men det var kun en natt, og etter det har jeg ikke ligget med andre.

Jeg har i ettertid klint litt med andre, men ikke noe mere. Jeg vet ikke om han har gjort det, men det ville ikke ha veltet lasset for meg for si det sånn. Vi har vært sammen i så mange år, at det nærmest er unormalt å ikke bli fristet av andre innimellom. Forskjellen er hva man velger å gjøre med det selvsagt.

Skrevet

Vært sammen i 10 år til våren.

Ja, jeg gar vært på nippet til å være utro. Men samvittigheten har stoppet meg.

Jeg og mannen har aldri sex lenger, han tar ikke på meg. Aldri noen fysisk kontakt. Keg holder på å bli gæærn.. Nå er jeg gravid også. Den ene gangen i sommer resulterte i det.. 😁

Anonymous poster hash: e069e...63f

Skrevet

Vi har vært sammen i 20 år, har aldri vært utro.

Jeg har egentlig aldri vært på nippet til å være utro heller, ikke med tanke på å ha sex el, men jeg har vært fristet til å kysse andre menn og har også blitt kysset et par ganger. Da har jeg alltid stoppet det fort, så derfor regner jeg ikke det som utro (det var ikke jeg som tok initiativet og jeg stoppet det med en gang). Dette var i slutten av tenårene. Vi ble sammen da jeg var 16 år.

Hvordan? Jeg har faktisk ikke lyst å ha sex med andre. Jeg kan bli lettere betatt av andre innimellom, men jeg vil faktisk ikke ha sex med dem. Ikke er jeg villig til å risikere det flotte jeg har med mannen min heller.

Det plager meg ikke det grann at jeg ikke skal ha sex med andre. Det er jo nå sexen er fantastisk. Fordi vi kjenner hverandre så utrolig godt, er 100% trygge på hverandre og kan slappe totalt av i hverandres selskap og dermed tøye grenser når en vil. Det å ha sex med samme person i 20 år betyr ikke nødvendigvis at det blir kjedelig. På ingen måte! :)

Oi, så fantastisk.

Du er bare 2 år eldre enn meg og har vært sammen med mannen din i 20 år.

Jeg har nok surret rundt litt lenge før jeg fant mannen min og erfaringene mine med andre menn er kanskje grunnen til at jeg bekymrer meg for at det kan bli kjedelig å holde seg til en mann resten av livet?

Du kan jo ikke ha så mye erfaring med andre menn og kanskje det er positivt mtp uroen jeg føler. Jeg kan likevel ikke unngå å forundre meg over at du aldri i løpet av deres samliv har vurdert å prøve noen andre. Jeg forstår selvsagt at du ikke vil gjøre det av respekt for forholdet deres, men fristelsen må jo komme innimellom?

Hi

Skrevet

Vært gift i 18 år og kjærester i snart 22😱 Aldri vært utro eller nesten utro. Har bare hatt han som kjæreste og sexpartner, så vet ikke hvordan det er å ha sex med andre. Hender jeg tenker på hvordan det hadde vært med en annen mann, særlig nå når forholdet vårt er i en downperiode og vi ikke har så ofte sex. Men respekterer han alt for mye til at jeg kunne vært utro..

Forstår godt at du kan være nysgjerrig og forstår også godt at du ikke vil være utro.

Må være litt rart, men samtidig fint å ha hatt kun en sexpartner i livet spesielt hvis det samme gjelder for mannen din

Hi

Skrevet

Vært sammen i 12 år. Aldri vurdert å være utro, aldri vært på nippet til det. Er helt komfortabel med å aldri ha sex med noen andre, hadde "rast" fra meg da vi ble sammen.

Anonymous poster hash: d3298...54d

Har du ikke hatt perioder der du har tenkt litt på at han liksom skal være din siste sexpartner i livet?

Skrevet

Jeg har også vært sammen med mannen min i mange år nå, langt over 20 år. Jeg var utro i starten av forholdet vårt. Var 19 år da tenker jeg, og vi hadde vært sammen et par år. Jeg gikk på skole i en annen del av landet, og kjente meg som fri egentlig :-P Han kom på besøk av og til, og jeg reiste jo hjem. Men jeg var ikke like gira som han på å fortsette forholdet. Jeg traff en som bare tok meg helt med storm (bokstavelig talt :-D ) Men det var kun en natt, og etter det har jeg ikke ligget med andre.

Jeg har i ettertid klint litt med andre, men ikke noe mere. Jeg vet ikke om han har gjort det, men det ville ikke ha veltet lasset for meg for si det sånn. Vi har vært sammen i så mange år, at det nærmest er unormalt å ikke bli fristet av andre innimellom. Forskjellen er hva man velger å gjøre med det selvsagt.

Akkurat slik jeg tenker også.

Man kan bli fristet, men velger hva man vil gjøre ut av det

Hi

Skrevet

Tusen takk for mange gode svar.

Jeg ble både beroliget og litt forundret, men alle er forskjellige så man ser ting ulikt.

Får trøste meg med at jeg kanskje ikke er så unormal som tenker slik innimellom.

Hi

Skrevet

Oi, så fantastisk.

Du er bare 2 år eldre enn meg og har vært sammen med mannen din i 20 år.

Jeg har nok surret rundt litt lenge før jeg fant mannen min og erfaringene mine med andre menn er kanskje grunnen til at jeg bekymrer meg for at det kan bli kjedelig å holde seg til en mann resten av livet?

Du kan jo ikke ha så mye erfaring med andre menn og kanskje det er positivt mtp uroen jeg føler. Jeg kan likevel ikke unngå å forundre meg over at du aldri i løpet av deres samliv har vurdert å prøve noen andre. Jeg forstår selvsagt at du ikke vil gjøre det av respekt for forholdet deres, men fristelsen må jo komme innimellom?

Hi

Det er litt vanskelig å forklare, men jeg kan prøve siden du spør :)

Som nevnt har jeg blitt betatt av andre menn innimellom, men da på en aseksuell måte. Altså være nær dem, kanskje til og med kysse dem kunne være fristende, hjertet gikk litt fortere osv, men der stoppet det. Når jeg noen ganger prøvde meg på en seksuell fantasi ble det bare helt feil, jeg klarte ikke å lage en god fantasi en gang og stoppet opp i tankene før det i det hele tatt ble noe antydning til seksuelt.

Derimot har jeg hatt mange sexfantasier om fantasimenn, altså menn som kun finnes i hodet mitt og ikke på ordentlig. Ev. bare menn med kropp og uten ansikt. Slik er det i drømmene også, bare en kropp, ikke ansikt, eller mannen.

Jeg kan derfor, med hånden på hjertet, si at jeg faktisk aldri har hatt lyst på sex med noen andre menn (levende/ordentlig i hvert fall) enn mannen min etter at vi ble sammen. Jeg kan like å bli beundret og begjært av andre menn og kose meg med den oppmerksomheten, men jeg er ikke interessert selv.

Skrevet

Det er litt vanskelig å forklare, men jeg kan prøve siden du spør :)

Som nevnt har jeg blitt betatt av andre menn innimellom, men da på en aseksuell måte. Altså være nær dem, kanskje til og med kysse dem kunne være fristende, hjertet gikk litt fortere osv, men der stoppet det. Når jeg noen ganger prøvde meg på en seksuell fantasi ble det bare helt feil, jeg klarte ikke å lage en god fantasi en gang og stoppet opp i tankene før det i det hele tatt ble noe antydning til seksuelt.

Derimot har jeg hatt mange sexfantasier om fantasimenn, altså menn som kun finnes i hodet mitt og ikke på ordentlig. Ev. bare menn med kropp og uten ansikt. Slik er det i drømmene også, bare en kropp, ikke ansikt, eller mannen.

Jeg kan derfor, med hånden på hjertet, si at jeg faktisk aldri har hatt lyst på sex med noen andre menn (levende/ordentlig i hvert fall) enn mannen min etter at vi ble sammen. Jeg kan like å bli beundret og begjært av andre menn og kose meg med den oppmerksomheten, men jeg er ikke interessert selv.

Takk for at du utdyper og jeg forstår hva du mener.

Det kan sikkert hende at jeg også kommer dithen at tanken på sex med andre blir fremmed. Vi har tross alt bare vært sammen i 4 år😬.

Jeg elsker han, vi har plenty med god sex og er verdens beste venner. Det er nok også derfor jeg bekymrer meg for mine egne fristelser oppi det hele.

Hi

Skrevet

han jeg er sammen me nå er virkelig drømmemannen min. har ikke lyst på noen andre.

med 2 exer var jeg utro flere ganger. men føler de annerledes nå. var også ung og dum😜

Anonymous poster hash: 1bda4...109

Skrevet

Har vært sammen med mannen i 10,5 år. Har aldri vært fristet til å være utro, men nyter godt av positiv oppmerksomhet av andre menn. Jeg har i noen år sagt at jeg ikke kan leve livet ut uten å utforske mer innen sex og eventuelt ha flere partnere. Dette resulterte i en firkant på en swingersklubb i sommer. Dette var en fin opplevelse for oss begge som gav en god piff i sexlivet.

Anonymous poster hash: b1475...a4e

Skrevet

Vi var på nippet til å gå fra hverandre, ikke pga det med sex nei. Vi har greid å snu det, så håper det varer. Ikke fristende å "måtte ut på markedet" igjen😂😂😂

Anonymous poster hash: 5c525...2d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...