Gå til innhold

Termin Juni 2017👶💖


Gjest Mariamani

Anbefalte innlegg

Hvordan er formen i disse dager?

 

Her er det litt godt og blandet kan man si. Har enda blødninger hver dag(siden uke 12), ligamentsmerter og kveldskvalme. Unner meg ila dagen to kopper kaffe, som en trøst. Spiser ikke så masse, da bekymringer gjør at appetitten forsvinner. Ingen cravings heller. Går rundt her hjemme, sykemeldt, som en trøtt uttørket sviske. Gruer meg til neste toalettbesøk.. gi meg styrke!!! Beklager syteinnlegg :(

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig kjipt med blødninger hver dag. Da er det virkelig lov å syte! Har du vært på ultralyd å sett om morkaken har begynt å flytte på seg? Jeg også er sykemeldt. Her sliter jeg med mye hodepine og hjertebank. 2.gangen på 2 uker jeg er syk med forkjølelse å hoste i tillegg så tror ikke immunforsvaret mitt er helt på topp nei 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring Min engel og klem til Ewelina. Selv sliter jeg med bekkensmeeter og er 20% sykmeldt. Blør en del neseblod, men det er alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel være helt innafor å klage litt :D Her går det for det meste i forkjølelse, noe jeg føler jeg har hatt siden oktober. Hoster mye da, veldig irriterende. I tillegg er jeg trøtt nesten hele tiden, og plages mye av hodepine. Merker at jeg sliter litt med humøret også, kan bli enten trist eller irritabel ut av det blå og må ta meg en timeout. Det hjalp ikke særlig at farfaren min døde nyttårsaften. :( På den positive siden kjenner jeg små spark daglig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Papillons 😊 Bekkensmerter er ikke godt, bra du er blitt litt sykemeldt. Vintig å lytte på kroppen. Så utrolig trist å høre om farfaren din bleach 😔 Ikke kjekt med dødsfall i familien, sender deg masse gode klemmer ❤ Spark og livstegn fra de små i magen er virkelig det beste ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjipt med blødninger hver dag. Da er det virkelig lov å syte! Har du vært på ultralyd å sett om morkaken har begynt å flytte på seg? Jeg også er sykemeldt. Her sliter jeg med mye hodepine og hjertebank. 2.gangen på 2 uker jeg er syk med forkjølelse å hoste i tillegg så tror ikke immunforsvaret mitt er helt på topp nei 🙄

Får tett oppfølging, men ingen tegn til at den har flytta noe på seg 😥 Men dette har jeg fått beskjed om ikke trenger å skje før gjerne 2-3 uker før termin. Håper jo veldig på vanlig fødsel! Takk for fine ord ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må vel være helt innafor å klage litt :D Her går det for det meste i forkjølelse, noe jeg føler jeg har hatt siden oktober. Hoster mye da, veldig irriterende. I tillegg er jeg trøtt nesten hele tiden, og plages mye av hodepine. Merker at jeg sliter litt med humøret også, kan bli enten trist eller irritabel ut av det blå og må ta meg en timeout. Det hjalp ikke særlig at farfaren min døde nyttårsaften. :( På den positive siden kjenner jeg små spark daglig. :)

Åh så utrolig trist med farfaren din ❤ ikke enkelt å miste noen som står oss nære.

 

Så heldig du er som kjenner liv! Kjenner ikke noen ting enda...leter hver dag da 😄 Jeg kjenner forresten også på hodepinen altså, ofte går det utover både synet og kvalmen og jeg blir direkte syk av det. Hoster som er gal og er tett i brystet, men dette skjer kun når jeg er gravid så rart 🙈 Viktig at vi slapper godt av nå vi kjenner at det er nødvendig hvertfall ❤ uansett kjekt å snakke med andre som er omtrent like langt som meg. Masse støtte i dere 🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring Min engel og klem til Ewelina. Selv sliter jeg med bekkensmeeter og er 20% sykmeldt. Blør en del neseblod, men det er alt.

Tusen takk for det 😊 Jeg blør neseblod når jeg nyser hehe, men det er ork nok det, hvertfall hvis det er av typer som ikke stopper opp med en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får tett oppfølging, men ingen tegn til at den har flytta noe på seg 😥 Men dette har jeg fått beskjed om ikke trenger å skje før gjerne 2-3 uker før termin. Håper jo veldig på vanlig fødsel! Takk for fine ord ❤

Så dumt :( jeg var på ordinær UL i romjula. Å da hadde endelig morkaka mi flytta på seg :) håper din gjør det å så du slipper å blø så mye. ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt :( jeg var på ordinær UL i romjula. Å da hadde endelig morkaka mi flytta på seg :) håper din gjør det å så du slipper å blø så mye. ❤

Å så heldig du er! Blør du mindre nå, eller har det sluttet helt? Uansett, ufattelig glad på dine vegne ❤ her faller jeg omtrent i dyp sorg hver gang jeg skal på do. Ufattelig at det fortsatt er liv inni der, når jeg har så mye blod. Håper min morkake også flytter på seg snart. Hadde gjort godt med bare noen dagers blodpause 😥

 

Håpet er der uansett 🍀❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, damer! Dere er gode! <3 
Håper den flytter på seg, Ewelina, ikke godt å være så bekymret for den lille. Tenker du snart kjenner noen bekreftende dult fra lille i magen :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får tett oppfølging, men ingen tegn til at den har flytta noe på seg 😥 Men dette har jeg fått beskjed om ikke trenger å skje før gjerne 2-3 uker før termin. Håper jo veldig på vanlig fødsel! Takk for fine ord ❤

Krysser fingrene for deg! 🙏🏻 ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så heldig du er! Blør du mindre nå, eller har det sluttet helt? Uansett, ufattelig glad på dine vegne ❤ her faller jeg omtrent i dyp sorg hver gang jeg skal på do. Ufattelig at det fortsatt er liv inni der, når jeg har så mye blod. Håper min morkake også flytter på seg snart. Hadde gjort godt med bare noen dagers blodpause 😥

 

Håpet er der uansett 🍀❤

Har sluttet helt å blø 😁 men er fortsatt bekymret. Men lille prinsessa sparker hver dag å det er så godt ❤

 

Tromsø her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du våkner etter nesten 2 uker med forkjølelse og hoste og ikke tror det kan bli verre. Jo, da våkner

du med øreverk og enda mer vondt i halsen i tillegg til forkjølelsen og hosten! Godt jeg skal til legen i morgen for nå er jeg totalt ødelagt! Blir i tillegg litt redd for lille i magen når kroppen hele tiden må jobbe mot virus osv 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt :( jeg var på ordinær UL i romjula. Å da hadde endelig morkaka mi flytta på seg :) håper din gjør det å så du slipper å blø så mye. ❤

Morkaken kan flytte på seg?!  :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morkaken kan flytte på seg?! :hakeslepp:

Den flytter seg ikke, men fordi livmorhulen blir større, kan plasseringen endres. Den har grodd fast der den er.

 

 

Anonymous poster hash: eb32f...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååhh irriterende... Jeg legger meg sånn 23.00 av å til før, men jeg våkner alltid sånn 01.30 hver natt for å risse 😢😢 å etter det får jeg ikke sove igjen... Hva skal jeg gjøre??? Blir gal... Ca 02.30 så bynner jenta i magen å sparke å da klarer jeg hvertfall ikke sove.. Springer fram å tilbake på do..Huff så slitsomt..

 

Andre med dette problemet?? 😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...