Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #1 Skrevet 22. november 2016 De av dere som nå har lyst til å lire av dere noe dritt... vær så snill og la være, jeg trenger råd og ikke kjeft. Jeg har hatt et forhold til en gift mann i to år. Vi elsker hverandre, men er på så ulike stadier i livet at vi har blitt enige om å holde det på det nivået. Nå har han blitt alvorlig syk, og prognosene er dårlige. Han er innlagt og jeg kan ikke besøke ham. Han vil ha meg der, 'men vi vet begge at det ikke går og at for kone og barn er det best at hemmeligheten blir borte med ham. Jeg bare griner og griner og vil bare reise til ham. Noen råd eller ord ? Anonymous poster hash: 97e16...1a4
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #2 Skrevet 22. november 2016 Psykolog er vel eneste mulighet her. La kone og barn se sin mann og far fra sin beste side på slutten. Snakk med en psykolog og lett hjertet ditt. Hvis du vet han har stor omgangskrets, eller er sikker på at ingen vil lure på ditt oppmøte, kan du driste deg i begravelsen Anonymous poster hash: 4c3c9...c6e
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #3 Skrevet 22. november 2016 Null sympati med deg. Anonymous poster hash: 923bf...ef0
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #4 Skrevet 22. november 2016 Null sympati med deg. Anonymous poster hash: 923bf...ef0 Javel, men hvorfor måtte du kommentere? Plutselig er det du som må svelge en kamel eller to, kom deg ned fra din høye hest du jenta mi. Anonymous poster hash: a93ed...edc
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #5 Skrevet 22. november 2016 Slutt å ligg med gifte menn, så får du sikkert være der for dem hvis de blir syke. Folk. Anonymous poster hash: 17763...b4e
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #6 Skrevet 22. november 2016 Skjerp dere! Verden er ikke svart hvitt. Klem til deg HI❤️ Anonymous poster hash: cf9f1...b3e
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #7 Skrevet 22. november 2016 Grin deg tom for tårer, tørk de vekk, reis deg opp og finn noe annet å ha fokus på. Din sorg er vond og ekte, men den er ikke viktig i den store sammenhengen. Men du kan alltids sende gode tanker og gjøre ditt for at familien får bestå til siste slutt. Og ta med deg din dyrekjøpte erfaring og gå inn i et sunnere forhold den dagen du er klar for det. Anonymous poster hash: 61c15...8ee
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #8 Skrevet 22. november 2016 Hvis han vil ha deg der og du ønsker å besøke han så finnes det vel utveier for å ordne det. Om en for ett besøk. Anonymous poster hash: 77d67...435
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #9 Skrevet 22. november 2016 Huff, det var tragisk å høre. Forbudt kjærlighet er den vondeste, fordi man blir så maktesløs. Du overlever, jeg lover deg. ❤️ Anonymous poster hash: 3abe0...543
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #10 Skrevet 22. november 2016 Det er dette som er karmaloven. Ta lærdom og gå videre. Anonymous poster hash: 86dd8...ebc
Von Hertelhofen Skrevet 22. november 2016 #11 Skrevet 22. november 2016 Du må nok bare sørge i det stille desverre. Klem til deg 😘
Luksusdyret Skrevet 23. november 2016 #12 Skrevet 23. november 2016 Så klart er det vondt å ikke kunne være der for ham. Men det er dessverre en av de mange konsekvensene ved å være med en opptatt mann. Nei, han elsket deg aldri, når han i løpet av 2 år ikke har funnet tid til å forlate sin kone til fordel for deg. I 2016 er det overhode ingen som trenger å leve med sin ektefelle på grunn av huset, barna eller andre ting. Han har valgt å fortsette å bo med sin kone, og ha deg for sex og kos. Jeg tror at ved å tenke slik vil du lettere håndtere sorgen - dette er en mann som bevisst holdt seg som god nr. 2. Og nå fortjener kona og barna at dere bryter kontakten. Uansett hvor mye dere ønsker å se hverandre. Det fremstilles ofte at elsker/elskerinne ikke har et forhold med en opptatt person for å skade denne personens ektefelle og barn, sikkert sant i noen tilfeller. Men hvis dere nå bevisst treffes og kona og barna får vite, så skader dere dem med vilje. "Forbudt" kjærlighet må dessverre nesten alltid vike for familie i krisesituasjoner. Så mitt råd er å bruke dine venninner, kanskje kirkens SOS-telefon der du kan være anonym, til å sørge og prøve å komme videre. Ta dette som viktig lærdom for fremtiden - vil du være med en mann i gode og onde dager, så bør du velge deg en singel mann. Da slipper du å spille annenfiolin i ditt eget forhold hele tiden, og kun få med deg kos og moro, men ikke kunne være der når han virkelig trenger deg.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #13 Skrevet 23. november 2016 Null sympati med deg. Anonymous poster hash: 923bf...ef0 Slutt å ligg med gifte menn, så får du sikkert være der for dem hvis de blir syke. Folk. Anonymous poster hash: 17763...b4e Det er dette som er karmaloven. Ta lærdom og gå videre. Anonymous poster hash: 86dd8...ebc Ta å rull inn! Anonymous poster hash: f3179...a66
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #14 Skrevet 23. november 2016 Oj, for noen stygge kommenarer fra mange her! Sorgen til HI er der like fullt selv om det å ha et forhold til en gift mann er noe de fleste av oss ikke syns noe om. Til HI, dette må være en veldig tung og spesiell situasjon å være i for deg, og jeg har ingen fasit. Er det noen du føler du kan snakke med om sorgen i det minste, selv om du ikke får besøkt ham? Viktig for deg å få bearbeidet dette. Anonymous poster hash: 68ede...2d0
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #15 Skrevet 23. november 2016 Din sorg og smerte er sterk og helt sikkert grusom. Men, sammenlignet med hva denne mannen betyr og har betydd for hans kone og ikke minst barn så blir din sorg liten. Gråt,skrik og la deg selv sørge men fokuser på at hans familie må få lov å huske han som en god mann og far. Om ikke annet så la det bli sånn for hans del. Anonymous poster hash: c5b64...05a
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #16 Skrevet 23. november 2016 Du må rett og slett sørge i fred. Snakk med nære venner, men ellers må du holde sorgen din alene. Slik du gjorde med forholdet deres. En av bakdelene med å leve et liv i skjul er at sorgen også må skjules. Hva enn du gjør, ikke gjør slik min tante opplevde i begravelsen til sin far, da elskerinnen (som ingen visste om) troppet opp, og satte seg på første rad... Jeg tviler svært sterkt på at det hjalp noen som helst med sorgen sin. Inkludert elskerinnen. For min tante, hennes søsken og mor, ble brått bilde av mannen de hadde elsket litt ødelagt. Og de får jo aldri sjans til å endre det bildet, da mannen jo er død og ikke kan forklare/forsvare seg. Anonymous poster hash: 4dafb...1e2
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #17 Skrevet 23. november 2016 Din sorg og smerte er sterk og helt sikkert grusom. Men, sammenlignet med hva denne mannen betyr og har betydd for hans kone og ikke minst barn så blir din sorg liten. Gråt,skrik og la deg selv sørge men fokuser på at hans familie må få lov å huske han som en god mann og far. Om ikke annet så la det bli sånn for hans del. Anonymous poster hash: c5b64...05a Dette kan du faktisk ikke påstå. Dette kan INGEN påstå (og da mener jeg også inkludert både mannen, kona, barna deres og HI), for det er ikke mulig å sammenligne folks følelser og rangere dem. Ingen kan fortelle andre mennesker hvor stor deres sorg er eller ikke er, for det har man ingen forutsetninger for å sette seg inn i (selv om man kan ha opplevd noe lignende selv). Eller er jeg enig i at HI må ligge lavt i denne situasjonen, på tross av at dette nok føles grusomt. Anonymous poster hash: f3179...a66
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #18 Skrevet 23. november 2016 Så klart er det vondt å ikke kunne være der for ham. Men det er dessverre en av de mange konsekvensene ved å være med en opptatt mann. Nei, han elsket deg aldri, når han i løpet av 2 år ikke har funnet tid til å forlate sin kone til fordel for deg. I 2016 er det overhode ingen som trenger å leve med sin ektefelle på grunn av huset, barna eller andre ting. Han har valgt å fortsette å bo med sin kone, og ha deg for sex og kos. Jeg tror at ved å tenke slik vil du lettere håndtere sorgen - dette er en mann som bevisst holdt seg som god nr. 2. Og nå fortjener kona og barna at dere bryter kontakten. Uansett hvor mye dere ønsker å se hverandre. Det fremstilles ofte at elsker/elskerinne ikke har et forhold med en opptatt person for å skade denne personens ektefelle og barn, sikkert sant i noen tilfeller. Men hvis dere nå bevisst treffes og kona og barna får vite, så skader dere dem med vilje. "Forbudt" kjærlighet må dessverre nesten alltid vike for familie i krisesituasjoner. Så mitt råd er å bruke dine venninner, kanskje kirkens SOS-telefon der du kan være anonym, til å sørge og prøve å komme videre. Ta dette som viktig lærdom for fremtiden - vil du være med en mann i gode og onde dager, så bør du velge deg en singel mann. Da slipper du å spille annenfiolin i ditt eget forhold hele tiden, og kun få med deg kos og moro, men ikke kunne være der når han virkelig trenger deg. Hmmm. Kanskje det er hi som ikke elsker nok til å bryte ut av sitt ekteskap? Kan det være en tenke eller er det kun menn som kan tenke sånn? Du vet ingenting om deres situasjon bortsett fra hva hi deler så du kan spare deg for å lage alle mulige scenarioer. Hi er i sorg og trenger ikke ditt og andres vissvas! Anonymous poster hash: b2c31...202
Luksusdyret Skrevet 23. november 2016 #19 Skrevet 23. november 2016 Hmmm. Kanskje det er hi som ikke elsker nok til å bryte ut av sitt ekteskap? Kan det være en tenke eller er det kun menn som kan tenke sånn? Du vet ingenting om deres situasjon bortsett fra hva hi deler så du kan spare deg for å lage alle mulige scenarioer. Hi er i sorg og trenger ikke ditt og andres vissvas! Anonymous poster hash: b2c31...202 Fikk ikke med meg at HI var gift, hvor står det noe om det? Står kun at mannen var gift. Men det som var poenget mitt er at sorgen kanskje er lettere å bære hvis hun innser at han egentlig ikke elsket henne, men kun hadde henne som kos og tidsfordriv. Ja, HI er i sorg. Men hennes sorg betyr overhode ingenting i forhold til den sorgen mannens små barn har fordi de holder på å miste faren sin. For dem er han alt og hele verden, for HI er han en mann som hun har hatt sex med. Det kan overhode ikke sammenlignes. I tillegg vurderer hun å dra inn til ham og ødelegge hele familien i deres siste stund sammen. Det bør hun absolutt ikke gjøre. Hvis de har holdt på i 2 år og han ringer/skriver til henne og sier han vil ha henne på sykehuset, vet kona mest sannsynlig om forholdet deres, selv om hun velger å ikke si noe. HI bør ikke sette kona i en umulig situasjon der hun blir fullt klar over at han har en elskerinne, men må sitte hos ham hver dag på grunn av barna. Det siste en sørgende kone og mor trenger er å forholde seg til en elskerinne. La dem være i fred nå og arbeid med sorgen din ved å bruke venner, familie eller psykolog/anonymtelefon.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #20 Skrevet 23. november 2016 Jeg føler med deg, HI. For din egen del bør du besøke han når det er anledning for å ta farvel, hvis det er sånn at han er døende? Familien er der vel ikke døgnet rundt? Du kan si til pleiepersonalet at du er familie eller noe. Ellers hold kontakt pr telefon og meldinger? Anonymous poster hash: bd0a7...5dc
Luksusdyret Skrevet 23. november 2016 #21 Skrevet 23. november 2016 Jeg føler med deg, HI. For din egen del bør du besøke han når det er anledning for å ta farvel, hvis det er sånn at han er døende? Familien er der vel ikke døgnet rundt? Du kan si til pleiepersonalet at du er familie eller noe. Ellers hold kontakt pr telefon og meldinger? Anonymous poster hash: bd0a7...5dc Si fra til personale at hun er familie, så plutselig kommer kona og barna inn siden de også er familie? Nei, hun bør holde seg langt unna! "For hennes egen del"? Nå er det ikke HUN, men familien og ikke minst BARNA som gjelder. Hun er ikke en del av familien. Dessverre. Og nei, hun bør ikke sende meldinger til ham som kan bli oppdaget av hans kone eller barn. De er knust nok fra før. De fortjener ikke å bli knust enda mer. Og kona skal slippe å forholde seg til dame nr 2 nå, hun kan ikke gå fra mannen når han ligger for døden og blir da nødt til å forholde seg til deg hvis du dukker opp der. Det blir i så fall råttent gjort av deg, sorg eller ikke. Det er som sagt en konsekvens av å være elskerinne - du kan ikke være med i mannens familieselskaper, feire jul med ham, sitte tett omslynget på kvelden med ham og se film. Du tas frem når han har tid og mulighet. Nå har han verken tid eller mulighet til å ha deg der, nå er det hans familie som gjelder. Uansett hvor grusomt det måtte føles for deg, så er DU ikke viktigere enn barna hans akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #22 Skrevet 23. november 2016 Det må være tungt, en varm klem til deg HI <3 Anonymous poster hash: a33d0...548
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #23 Skrevet 23. november 2016 Herlighet, kan dere ikke spare dere? HI er jo helt rasjonell og anstendig nok til ikke å oppsøke ham - kritikken og formaningene deres gjør ikke sorgen hennes noe enklere, ei heller de lange utgreiingene om hvorfor hun skal holde seg unna. Dette vet hun allerede, men det gjør ikke sorgen hennes noe enklere. Vi her inne på et forum vet heller absolutt ingenting om hvorvidt han elsker henne eller ei, for en meningsløs spekulering! Hva vet vel vi om deres grunner? HI, om det er noen trøst forstår jeg sorgen din. Jeg kjenner noen som har vært i lignende situasjon som deg, og jeg vet at det er en dobbelt sorg i å ikke få være tilstede, å ikke få bli informert, og å ikke kunne dele. Kanskje er det godt at du ihvertfall vet hva som skjer med ham - i det tilfellet jeg kjenner døde vedkommende brått, og elskerinnen (i mangel av et bedre ord) var helt uvitende. Snakk med noen du stoler på rundt deg, ring en krisetelefon, oppsøk psykolog. Sitt ihvertfall ikke alene med følelsene dine. Klem til deg! Anonymous poster hash: 18ef9...abc
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #24 Skrevet 23. november 2016 Selvfølgelig har du lov til å være lei deg og selvfølgelig skal du tillate deg selv å sørge. Du elsker en mann, og uavhengig om han er gift eller ikke så er følelsene dine ekte! Jeg sender deg en varm klem og oppfordrer deg til å gråte ut og snakke med denne mannen på telefon, kanskje finner dere en løsning sammen slik at du får tatt farvel (dersom det er slik at det går mot slutten for ham) Klem ❤ Anonymous poster hash: 16899...06d
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #25 Skrevet 23. november 2016 Hva om kona hans er her inne????? Hvor dum går det an å bli? Du må jo ikke skrive sånt her. Jeg føler med deg, men om hun ser dette ødelegger du den siste tiden deres. Anonymous poster hash: c6deb...b22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå