Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #51 Skrevet 23. november 2016 Vi har ekte og det må være kraftig allergi hos en av ungene som får meg til å kjøpe et i plast. Mannen og jeg ler stort sett like mye av styret med å få det opp og rett. Så for å få det ut og det havner en million barnål på gulvet. Ville ikke byttet ut det med noe. Det har virkelig sin sjarm. Anonymous poster hash: 91b3b...334
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #52 Skrevet 23. november 2016 Han får gjøre som min svigerfar, de kjøpte en gang et tre som var så skjevt at de ikke klarte å få det til å stå pent. De endte opp med en krok i taket, og hengende tre. 😂 Anonymous poster hash: bcbeb...f86 😅😅😅 Anonymous poster hash: bd304...c06
Von Hertelhofen Skrevet 23. november 2016 #54 Skrevet 23. november 2016 Ekte, ser absolutt ingen fordeler med å dra mer Kinaplastikk inn i huset.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #55 Skrevet 23. november 2016 Takk for svar alle. I år blir det edelgran. Håper det ikke må hugges da vi bor i blokk. Satser på å finne en fin juletrefot og lys. Hi Anonymous poster hash: bd304...c06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå