Gå til innhold

Plastjuletre eller ekte, hva har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste 6 årene har vi hatt plast. Nå er jeg så lei av det pistrete plasttreet.... Så jeg tror det blir ekte i år.

Anonymous poster hash: bd304...c06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plast. Både jeg og mannen har allergi. Har et fint tre med ledlys.

Anonymous poster hash: 9279f...d0f
Skrevet

Plast. Men vårt er ikkr pistrete,men veldig fint.

Mange tror det er ekte. Men jeg er fornøyd uansett hva folk synes

Anonymous poster hash: 64185...76d

Skrevet

Plast. Enklest med dyr og barn :) 

Anonymous poster hash: 0d810...354
Skrevet

Brukte 4000 på et plasttre i fjor, ser råbra ut og vi slipper nåler overalt. Og småkryp 😑

Anonymous poster hash: a0c57...cb6

Skrevet

Ekte, selvfølgelig, 4 stykker. Hugger i egen skog.

Anonymous poster hash: 75e36...646

Skrevet

Ekte

Anonymous poster hash: 802bd...62f

Skrevet

Ekte. Har koselig tradisjon med juletrehogst.

Skrevet

Kunstig pga allergi. Har investert en del penger og treet ser ekte ut (alle nåler er støpt). Kanskje i overkant perfekt. Har aldri sett et ekte tre som er så rett og tett.

Anonymous poster hash: 6d373...3fb
Skrevet

Ekte her også. Foretrekker edelgran, men må nøye meg med vanlig gran da det er det vi har tilgang til å hogge :-)

Skrevet

Vi har plast :) synes det er koseligere med ekte, men jeg har støv på hjernen, så blir gal av barnåler overalt..

Anonymous poster hash: 4d35c...569

Skrevet

Har alltid vært motstander av plast, men har også noia for krypdyr,støv og rot, så i fjor inviterte vi i ett flott plasttre.

Fordelene med plast:

- slipper å være redd for krypdyr (fikk ikke sove fordi jeg tenkte på hva som levde i treet på stua)

-ingen barnåler.

- slippe stres med å kjøpe treet, frakte det hjem, tilbydde stammen til foten osv.

- slippe å kjøre bort treet. Erfaring viser at treet ofte ble liggende i Hagen til februar før det ble kjørt bort.

Anonymous poster hash: 53f16...e0e

Skrevet

Jeg har tilgode å se et pent plasttre. Enten ser de billige ut, ellers er de alt for amerikanskperfekte. Har noen tips til et tre som ser ut som et tre? 😊

Anonymous poster hash: 6885d...d1f

Skrevet

Kunstig. Det er av den dyre sorten, men stygt likevel. Vi har ikke ekte fordi hunden blir helt gal av det.

Skrevet

Ekte. Edelgran.

Anonymous poster hash: 6d73c...ef6

Skrevet

Ekte!

Men det er skjeldent det er så veldig pent, hehe. Er vel litt sjarmen med vårt juletre (syns vi) 😂

Anonymous poster hash: c7e5e...2b9

Skrevet

Plast, mannen er allergisk

Anonymous poster hash: b0ece...c3c

Skrevet

Plast, og bittelite.

Anonymous poster hash: 4fbe5...cd0

Skrevet

Ekte, selvsagt. Edelgran. Dyr osv har vi aldri opplevd å se at er med inn, men så vasker vi alltid juletreet før vi tar det inn, slik de sier en skal (spyler det godt). Og så står det til avklimatisering først i isolert rom i garasje og så i kjelleren.

Edelgran slipper heller ikke nåler, så det er ikke noe problem.

Anonymous poster hash: d4d58...c86
Skrevet

Plast. Har investert i et stort og flott ett:)

To stk som er allergiske her.

Skrevet

Plast :)

Anonymous poster hash: 39597...3c9

Skrevet

Plast, fordi det er så mye enklere å håndtere. Men mitt er litt lite, ønsker meg et større med masse ledlys 😏

Skrevet

Plast, fordi jeg har allergi OG fordi jeg ikke har bil, noe som gjør frakting av tre rimelig vanskelig :P

Anonymous poster hash: 13a6a...2c1

Skrevet

Jeg har allergi, og har ekte. I fjor så kjøpte jeg fjellgran og det treet reagerte jeg ikke på i det hele tatt, så det blir fjellgran igjen i år

Anonymous poster hash: b2ddc...58e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...