Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #26 Skrevet 19. november 2016 Hvorfor lo hun av barnet? Hva lo hun av? Anonymous poster hash: 7d841...4d2 Barnet har en diagnose Anonymous poster hash: eff6a...695
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #27 Skrevet 19. november 2016 Barnet har en diagnose Anonymous poster hash: eff6a...695 Er vel ikke mulig å være så slem -og dum! Anonymous poster hash: 38451...407
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #28 Skrevet 20. november 2016 Barnet har en diagnose Anonymous poster hash: eff6a...695 Nei vet du hva,det har hu ikke! Anonymous poster hash: 6c78f...aff
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #29 Skrevet 20. november 2016 Hvorfor er det ingen kommentar på noen av innleggene hennes? Ser jo ikke ut som om noen leser Anonymous poster hash: 3412f...db0
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #30 Skrevet 20. november 2016 Nei vet du hva,det har hu ikke! Anonymous poster hash: 6c78f...aff Ikke det nei, interessant hva du vet. Anonymous poster hash: eff6a...695
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #31 Skrevet 20. november 2016 Nei vet du hva,det har hu ikke! Anonymous poster hash: 6c78f...aff Det har hun jo... blant annet epilepsi. Anonymous poster hash: c5a0a...b24
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #32 Skrevet 20. november 2016 Det har hun jo... blant annet epilepsi. Anonymous poster hash: c5a0a...b24 Så VP gjorde narr av henne fordi hun hadde epilepsi?? Hva var så teit eller morsomt med det? Nysgjerrig på hva hun har sagt. Gir jo ingen mening. Anonymous poster hash: 7d841...4d2
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #33 Skrevet 20. november 2016 Så VP gjorde narr av henne fordi hun hadde epilepsi?? Hva var så teit eller morsomt med det? Nysgjerrig på hva hun har sagt. Gir jo ingen mening. Anonymous poster hash: 7d841...4d2 VP gjorde narr av at barnet hadde fått en spesialsykkel pga sykdommen sin. Dette barnet er nå VP stemor for. Jeg skjønner ikke at faren til det syke barnet ønsker å ha en person som VP i nærheten av barnet sitt eller i det hele tatt bli sammen med en person som kan være så ekkel mot et uskyldig barn. Anonymous poster hash: a7d86...38a
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #34 Skrevet 20. november 2016 Hun påstår også at hun fremdeles fullammer, og da har vel ikke får krav på noe særlig samvær. Eksen var en fantastisk stefar som tok mye av ansvaret for barna, så han vil nok bli en ordentlig bra får også når han kan begynne med samvær. Historien er ekstremt ensiding gjengitt. Anonymous poster hash: c81de...14f Jeg stiller meg også tvilende til VPs påstand om at den biologiske faren ikke vil ha noe med barnet å gjøre. For ikke mange månedene siden beskrev hun jo ham som den mest fantastiske stefaren for de to eldste så hvorfor skulle han ikke bli en god far for hans biologiske barn også? Enda er barnet bare 3 mdr og det er fortsatt 18 år (og resten av livet) igjen. Det jeg er helt sikker på er at VP gjør det mye vanskeligere for far å involvere seg. Hun har slengt utrolige mengder av dritt om den biologiske faren på nett, mobber det barnet som faren nå har blitt stefar for og kaller en annen mann for far. Dette er ikke akkurat noe som bidrar til godt samarbeide. Anonymous poster hash: a7d86...38a
Mamma-til-3-jenter Skrevet 20. november 2016 #35 Skrevet 20. november 2016 Høres ut som en såpeopera.....
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #36 Skrevet 20. november 2016 Hvorfor blir ikke barnevernet involvert i dette? Det er jo tydelig at dette er ødeleggene for de tre barna! Spesielt de to største som får med seg alt. Villapaprika-dama er jo et godt eksempel på at modenhet ikke kommer automatisk med alderen Anonymous poster hash: b881e...ade
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #37 Skrevet 20. november 2016 Det er helt hårresisende hele opplegget. Vet ikke om man kan bruke parental alienation om et småbarn. Men det er nettopp det hun driver med: These include a campaign of denigration and hatred against the targeted parent; weak, absurd, or frivolous rationalizations for this deprecation and hatred; lack of the usual ambivalence about the targeted parent; strong assertions that the decision to reject the parent is theirs alone (the "independent-thinker phenomenon"); reflexive support of the favored parent in the conflict; lack of guilt over the treatment of the alienated parent; use of borrowed scenarios and phrases from the alienating parent; and the denigration not just of the targeted parent but also to that parent's extended family and friends. Anonymous poster hash: 6c70e...b2e
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #38 Skrevet 20. november 2016 Helt enig med dere andre her. Dette er virkelig bekymringsfullt og jeg håper noen griper inn. Har lest bloggen siden starten og er helt sjokkert over utviklingen der. Hun har alltid truet med anmeldelser om noen sier noe kritisk, og for deg som spurte så stengte hun kommentarfeltet beleilig nok rett før konkurs nummer to. Det var etter alt det injurerende hun skrev i kommentarfeltet om eksen og mangle flere. Håper noen kan hjelpe den situasjonen, for jeg bekymrer meg virkelig. Anonymous poster hash: c81de...14f
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #39 Skrevet 20. november 2016 Følger henne på snap og de gjør jo ikke annet enn å ligge på sofaen. Tragisk. Anonymous poster hash: 7d0e4...059
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #40 Skrevet 20. november 2016 Hvis sirkuset fortsetter med fri tilgang for skuelystne kommer jeg til å melde bekymring. Ja, det gjør jeg! Husker det var en tråd her om en som ønsket å melde VP. Hun fikk så hatten passet. Det var grunn til bekymring da, desto større grunn nå, nå er det virkelig ILLE! Anonymous poster hash: eff6a...695
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #41 Skrevet 20. november 2016 Hvis sirkuset fortsetter med fri tilgang for skuelystne kommer jeg til å melde bekymring. Ja, det gjør jeg! Husker det var en tråd her om en som ønsket å melde VP. Hun fikk så hatten passet. Det var grunn til bekymring da, desto større grunn nå, nå er det virkelig ILLE! Anonymous poster hash: eff6a...695 Synes hun oppfører seg ekstremt umodent selv, men hva skal du i såfall melde bekymring om? Overeksponering av barna? Anonymous poster hash: e6b9d...a13
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #42 Skrevet 20. november 2016 Synes hun oppfører seg ekstremt umodent selv, men hva skal du i såfall melde bekymring om? Overeksponering av barna? Anonymous poster hash: e6b9d...a13 Beklager?! Leser du bloggen? Synes du situasjonen er ideel for å oppfostre trygge barn. Utskifting av kjærester eller fedre i hytt og gevær, mobbing av tredjepersoner i bloggen og kommentarfeltet.! En sinnsyk overeksponering av barn som behøver privatliv. Stor fare for at barna blir samtaletema, mobbet, baksnakket pga det moren driver med. Hun viser tydelige tendenser til ekstrem psykisk ubalanse og et slikt uforutsigbart og usikkert hjem bør ikke barn vokse opp i. Det nye barnet blir aktivt brukt til å sverte den virkelige faren. Hun nærmest umuliggjør samvær eller videre relasjon mellom biopappa og den lille. Jeg har fulgt bloggen lenge, det gikk fra å være en liten bulkeepisode etter den andre til å bli en gedigen kjedekollisjon der man ikke kan se noen ende. Sjokkert Anonymous poster hash: eff6a...695
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #43 Skrevet 20. november 2016 Beklager?! Leser du bloggen? Synes du situasjonen er ideel for å oppfostre trygge barn. Utskifting av kjærester eller fedre i hytt og gevær, mobbing av tredjepersoner i bloggen og kommentarfeltet.! En sinnsyk overeksponering av barn som behøver privatliv. Stor fare for at barna blir samtaletema, mobbet, baksnakket pga det moren driver med. Hun viser tydelige tendenser til ekstrem psykisk ubalanse og et slikt uforutsigbart og usikkert hjem bør ikke barn vokse opp i. Det nye barnet blir aktivt brukt til å sverte den virkelige faren. Hun nærmest umuliggjør samvær eller videre relasjon mellom biopappa og den lille. Jeg har fulgt bloggen lenge, det gikk fra å være en liten bulkeepisode etter den andre til å bli en gedigen kjedekollisjon der man ikke kan se noen ende. Sjokkert Anonymous poster hash: eff6a...695 Jeg ser det du mener. Men det er ikke grunn nok for å melde noen til barnevernet. Anonymous poster hash: e6b9d...a13
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #44 Skrevet 20. november 2016 Ja da får bv mye å gjøre skal de gå etter alle bloggerne,og de som bruker sosiale medier. VP er bare 1 av mange. Ærlig talt,tror du ikke bv har langt mer alvorlige saker å håndtere? I såfall er du meget,meget uvitende. Anonymous poster hash: 6c78f...aff
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #45 Skrevet 20. november 2016 Jeg håper faktisk barnevernet allerede er inne. Jeg husker også innlegget for noen måneder om hun andre som nevnte barnevernet, og om jeg var i tvil om det var riktig da så er jeg ikke det lenger ihvertfall! 100% enig i at dette er "parent alienation" også. Det hun driver med matcher alt fullstendig, og for bare et par dager sider skrøt hun av at "den nye faren hvertfall ikke gjør sport av å svikte dattera si" eller noe sånt. Dette er skikkelig ille! Anonymous poster hash: c81de...14f
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #46 Skrevet 21. november 2016 Jeg vet det er helt SYKT å tenke på men..... Hvorfor bruker ikke VP brystholdere som passer? ikke støtter dem opp noe og ikke er dem passelige i cupen, og det ser derfor da ut som at hun har enda mer heng i puppene sine enn det hun faktisk har! altså, avstanden fra hals til pupp er laaaang... Vet det er helt snålt å frustrere seg over, men jeg jobber med undertøy og klarer ikke å skjønne at hun som er så nøye med klær/interiør ikke tenker over det eller legger merke til det sjøl Hu må jo få vondt i skuldre rygg etterhvert.... Anonymous poster hash: eba52...9fd
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #47 Skrevet 21. november 2016 Jeg vet det er helt SYKT å tenke på men..... Hvorfor bruker ikke VP brystholdere som passer? ikke støtter dem opp noe og ikke er dem passelige i cupen, og det ser derfor da ut som at hun har enda mer heng i puppene sine enn det hun faktisk har! altså, avstanden fra hals til pupp er laaaang... Vet det er helt snålt å frustrere seg over, men jeg jobber med undertøy og klarer ikke å skjønne at hun som er så nøye med klær/interiør ikke tenker over det eller legger merke til det sjøl Hu må jo få vondt i skuldre rygg etterhvert.... Anonymous poster hash: eba52...9fd Nøye med interiør? Leser vi samme blogg? Anonymous poster hash: eff6a...695
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #48 Skrevet 21. november 2016 Jeg syns det er litt kult å si 'typisk oss' om noe når man har vært sammen en mnd eller to 😂 'Vi har gjort det to ganger alt, så typisk oss altså'... Anonymous poster hash: c79c9...250
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #49 Skrevet 21. november 2016 Hun ble sammen til eksen til SIN eks for to måneden siden og han flytta rett inn. Babyen er tre måneder, og nå skriver hun at babyen endelig har en pappa i livet sitt! Her ringer alle varsler hos meg, altså. Jeg likte bloggen litt for noen år siden, men den lille nedstøvede leiligheten med det fryktelig harry interiøret er helt bak mål. Det i tillegg til dramaet og utleveringen av mindreårige er helt vanvittig! Det burde ikke vært lov! Anonymous poster hash: 7e742...aff
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #50 Skrevet 21. november 2016 Hun ble sammen til eksen til SIN eks for to måneden siden og han flytta rett inn. Babyen er tre måneder, og nå skriver hun at babyen endelig har en pappa i livet sitt! Her ringer alle varsler hos meg, altså. Jeg likte bloggen litt for noen år siden, men den lille nedstøvede leiligheten med det fryktelig harry interiøret er helt bak mål. Det i tillegg til dramaet og utleveringen av mindreårige er helt vanvittig! Det burde ikke vært lov! Anonymous poster hash: 7e742...aff Pass på blodtrykket nå 😀 Flere av dere som svarer så kritisk her i tråden minner meg om selvoppnevnte høymoralske sladrekjerringer fra 50 tallet. Anonymous poster hash: 6c78f...aff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå