Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #1 Skrevet 18. november 2016 Aldri lest noe fra villapaprika før, men nettavisen lenket til innlegg. Barnet er bare 3 mnd og hun skryter av barnets stefar- "pappa" som hun kaller han, og sier at faren- han som står på papiret - har valgt bort barnet. Syns hele innlegget var merkelig! Barnet er 3 mnd så mannen hun skryter av kan jo neppe ha vært så lenge i livet hennes! Og for alt vi vet kan det jo være en mann som ikke får lov være pappa. Og hvordan kan en utlevere barnet på denne måten? Anonymous poster hash: 91bf7...55c
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #2 Skrevet 18. november 2016 De har vært kjærester og samboere i litt over 1 mnd. Møttes for første gang løpet av sommeren. Han er eksen til hun som nå er kjæresten til eksen til villapaprika. Faren til babyen vil ikke ha noe med babyen å gjøre. Kjæresten hennes har en datter fra tidligere også. Så han er nå stefar for villapaprika sitt barn, og eksen til villapaprika er stefar til kjæresten hennes sin datter. Anonymous poster hash: 17068...b69
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #3 Skrevet 18. november 2016 De har vært kjærester og samboere i litt over 1 mnd. Møttes for første gang løpet av sommeren. Han er eksen til hun som nå er kjæresten til eksen til villapaprika. Faren til babyen vil ikke ha noe med babyen å gjøre. Kjæresten hennes har en datter fra tidligere også. Så han er nå stefar for villapaprika sitt barn, og eksen til villapaprika er stefar til kjæresten hennes sin datter. Anonymous poster hash: 17068...b69 Haha- uff, for en suppe! Klarte ikke få tråden i det der engang. 😲 Og så ufyselig bruke barnet på denne måten! Anonymous poster hash: 8380e...c71
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #4 Skrevet 18. november 2016 Det er bare helt sjukehus hele opplegget...! Hvem ved sine fulle fem lar en ny mann flytte inn etter andre møtet når man har et 3-4 uker gammelt spedbarn i hus? 😱 For så å omtale han som pappa og ta hele skittentøyvasken offentlig...! Dette er åpenbart et menneske i dyp krise og nå begynner det bare å bli trist... det er tre barn i bildet som har vært gjennom to store brudd på et par år. Og nå er en ny mann introdusert som pappa til den minste. Jeg kommer aldri til å klikke meg inn på hverken bloggen eller nettavisen igjen. Dette er fullstendig GALSKAP 😱 Anonymous poster hash: 6c70e...b2e
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #5 Skrevet 18. november 2016 Jeg synes det er helt jævlig det de utsetter Lila for nå. Har ikke tenkt så mye på det, men akkurat slo det meg den såre situasjonen som kommer til å oppstå når hun forstår og begynner å spørre som sin biologiske far som faktisk er stefar til hennes stesøster. Jeg fatter ikke Camilla oppi dette. Hvorfor i all verden skjermer hun ikke ungen for slike ubehageligheter og setter sine egne kjærestebehov til side? Jeg ble faktisk litt kvalm nå. Har også en sønn med en far som ikke vil ha noe med barnet og gjøre. Det er så sårt fordi jeg vet at spørsmålene vil komme en eller annen gang, men min situasjon er på langt nær så innviklet og komplisert som hennes. Det er også et valg jeg har tatt for å skjerme barnet. Blant annet at han ikke kommer til å støte på biologisk far o.l. Anonymous poster hash: c5a0a...b24
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #6 Skrevet 18. november 2016 Det er bare helt sjukehus hele opplegget...! Hvem ved sine fulle fem lar en ny mann flytte inn etter andre møtet når man har et 3-4 uker gammelt spedbarn i hus? 😱 For så å omtale han som pappa og ta hele skittentøyvasken offentlig...! Dette er åpenbart et menneske i dyp krise og nå begynner det bare å bli trist... det er tre barn i bildet som har vært gjennom to store brudd på et par år. Og nå er en ny mann introdusert som pappa til den minste. Jeg kommer aldri til å klikke meg inn på hverken bloggen eller nettavisen igjen. Dette er fullstendig GALSKAP 😱 Anonymous poster hash: 6c70e...b2e P.s. Alt dette står skrevet på bloggen, så det er (dessverre) ikke spekulasjoner. Anonymous poster hash: 6c70e...b2e
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #7 Skrevet 18. november 2016 Jeg synes det er helt jævlig det de utsetter Lila for nå. Har ikke tenkt så mye på det, men akkurat slo det meg den såre situasjonen som kommer til å oppstå når hun forstår og begynner å spørre som sin biologiske far som faktisk er stefar til hennes stesøster. Jeg fatter ikke Camilla oppi dette. Hvorfor i all verden skjermer hun ikke ungen for slike ubehageligheter og setter sine egne kjærestebehov til side? Jeg ble faktisk litt kvalm nå. Har også en sønn med en far som ikke vil ha noe med barnet og gjøre. Det er så sårt fordi jeg vet at spørsmålene vil komme en eller annen gang, men min situasjon er på langt nær så innviklet og komplisert som hennes. Det er også et valg jeg har tatt for å skjerme barnet. Blant annet at han ikke kommer til å støte på biologisk far o.l. Anonymous poster hash: c5a0a...b24 Jeg vet av erfaring at en fraværende far kan ombestemme seg, og da må en legge amt til rette for at det skal funke. Og uansett om faren kommer på banen eller ikke trenger ikke slik info gjøres offentlig. Skammelig og kvalmt. Vet som sagt ikke noe om disse menneskene, kom opp på veggen min via nettavisen- som skriver at de hyller menn som stiller opp?! Trodde nettavisen var mer seriøs! Ihvertfall: kjenner jeg blir bekymret for barna som befinner seg i denne suppen. Anonymous poster hash: 8380e...c71
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #8 Skrevet 18. november 2016 Jeg vet av erfaring at en fraværende far kan ombestemme seg, og da må en legge amt til rette for at det skal funke. Og uansett om faren kommer på banen eller ikke trenger ikke slik info gjøres offentlig. Skammelig og kvalmt. Vet som sagt ikke noe om disse menneskene, kom opp på veggen min via nettavisen- som skriver at de hyller menn som stiller opp?! Trodde nettavisen var mer seriøs! Ihvertfall: kjenner jeg blir bekymret for barna som befinner seg i denne suppen. Anonymous poster hash: 8380e...c71 Det hadde jo vært uproblematisk dersom man visste at biologisk far aldri kom til ombestemme seg. Da kunne man jo bare latt være å si noe, men det er som du sier ingen garanti for det. Pluss at Lila har rett til å vite om sitt biologiske opphav. Dette er en suppe uten like. Hadde far til mitt barn ombestemt seg så har jeg faktisk skapt rom for det. Mitt barn kaller stefar ved navn, men når stesøsknene er her kaller alle han for pappa. Det blir verkent rart eller dumt for meg den dagen spørsmålene kommer fordi jeg aldri har lata som at ting er noe annet enn de de er. Jeg blir matt av Camilla nå... synes det er kjempefint at hun er lykkelig, men den lykken hun føler på nå er jeg redd kommer til å såre noen dypt en dag. Anonymous poster hash: c5a0a...b24
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #9 Skrevet 18. november 2016 Jeg synes det er helt jævlig det de utsetter Lila for nå. Har ikke tenkt så mye på det, men akkurat slo det meg den såre situasjonen som kommer til å oppstå når hun forstår og begynner å spørre som sin biologiske far som faktisk er stefar til hennes stesøster. Jeg fatter ikke Camilla oppi dette. Hvorfor i all verden skjermer hun ikke ungen for slike ubehageligheter og setter sine egne kjærestebehov til side? Jeg ble faktisk litt kvalm nå. Har også en sønn med en far som ikke vil ha noe med barnet og gjøre. Det er så sårt fordi jeg vet at spørsmålene vil komme en eller annen gang, men min situasjon er på langt nær så innviklet og komplisert som hennes. Det er også et valg jeg har tatt for å skjerme barnet. Blant annet at han ikke kommer til å støte på biologisk far o.l. Anonymous poster hash: c5a0a...b24 Helt enig! Jeg har også barn med en "far" som ikke har kontakt med barna (etter eget ønske) Og aldri i livet om jeg hadde snakket dårlig om deres far så de kunne høre/lese det. Man gjør bare ikke sånt!! Og man kaller ikke en for pappa som ikke er pappa! Jeg har null respekt for fedre som driter i barna sine, men i denne saken tror jeg det er veldig vanskelig for far å komme i en situasjon der det er gjennomførbart. Skittentøyvasken blir hengt ut på blogg og sosiale medier, uten at den andre siden kan forsvare seg. Man heller salt i sårene ved å kalle en ny fling for pappa. Jeg tror det er jævlig vanskelig å få til noe samarbeid i dette tilfelle. Det som er trist er at det er barnet det går utover. Man må være voksen og bruke hodet, ikke la tastaturet styres av impulsivitet og et kaotisk kjærlighetsliv. Hos oss står døren alltid åpen for far, og vi håper han tar til fornuften snart. Holder du på slik er det dessverre lite håp. I hver fall for en baby som er avhengig av mor. Anonymous poster hash: 6c70e...b2e
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #10 Skrevet 18. november 2016 Dette er bare så sykt og kvalmt. Jeg trodde ingen var dumme nok til å la en fremmed mann flytte inn i huset og bli "pappa" omtrent med en gang de har blitt kjent! Stakkars barn! Jaja, er vel ikke lenge før lykken brister. Anonymous poster hash: f692d...cab
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #11 Skrevet 18. november 2016 Haha- uff, for en suppe! Klarte ikke få tråden i det der engang. 😲 Og så ufyselig bruke barnet på denne måten! Anonymous poster hash: 8380e...c71 Essensen er vel at to fyrer har byttet kjæreste med hverandre. Anonymous poster hash: a8701...f62
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #12 Skrevet 18. november 2016 Det er bare komplett ubegripelig at det går ann å holde på sånn 😱 Hvordan skal det være mulig å få til samvær etter alt det som har stått på den bloggen? Hun innser det tydeligvis ikke selv, men det her kan slå kraftig tilbake på henne som mor hvis/når det blir sak om foreldreretten. Det er nedrig å holde på sånn. Og det er barnet som kommer til å lide. Anonymous poster hash: 6c70e...b2e
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #13 Skrevet 18. november 2016 Denne synes jeg passet! Anonymous poster hash: 6c70e...b2e
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #14 Skrevet 18. november 2016 Hun påstår også at hun fremdeles fullammer, og da har vel ikke får krav på noe særlig samvær. Eksen var en fantastisk stefar som tok mye av ansvaret for barna, så han vil nok bli en ordentlig bra får også når han kan begynne med samvær. Historien er ekstremt ensiding gjengitt. Anonymous poster hash: c81de...14f
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #15 Skrevet 18. november 2016 Det er jo jobben hennes. Inntektskilden. Enda bra hun har den med det overforbruket og fasadelivet hun lever ellers ville jo barna gått for lut og kaldt vann. Hun kunne ha moderert bloggen sin litt, men hun mister vel en god innteltskilde uten det sensasjonspreget hun har nå... det er en suppe som sagt. Intet annet. Anonymous poster hash: c5a0a...b24 Hele 25 nærbilder av babyen i ett innlegg alene denne uka. Dette tjener hun fett på. Nettavisen lønner henne for å utlevere alt om ungene, eksem, eksens nye dame OG hennes lille barn som Camilla hånlo av på snap. Alle burde sende email til redaktøren i Nettavisen og klage. Det har jeg gjort. Jeg blir kvalm av hele opplegget hun driver med. Anonymous poster hash: c81de...14f
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #16 Skrevet 18. november 2016 Ha ha- ikke "eksem", men "eksen". Sorry. Anonymous poster hash: c81de...14f
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #17 Skrevet 18. november 2016 Hun påstår også at hun fremdeles fullammer, og da har vel ikke får krav på noe særlig samvær. Eksen var en fantastisk stefar som tok mye av ansvaret for barna, så han vil nok bli en ordentlig bra får også når han kan begynne med samvær. Historien er ekstremt ensiding gjengitt. Anonymous poster hash: c81de...14f Far- rettere sagt barnet- har krav på samvær selv om mor ammer. Samværet skal derimot tilpasses babyen! Og at hun ammer er ingen grunn til at pappa skal skiftes ut. Er skremt over at slike mennesker har ansvar for barn. Anonymous poster hash: 8380e...c71
Serepta Skrevet 18. november 2016 #18 Skrevet 18. november 2016 Første gang kommentarfeltet på nettavisen utelukkende er positivt. Jøje meg. Hun drar nok inn noen tusen klikk på dette
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #19 Skrevet 18. november 2016 Hele 25 nærbilder av babyen i ett innlegg alene denne uka. Dette tjener hun fett på. Nettavisen lønner henne for å utlevere alt om ungene, eksem, eksens nye dame OG hennes lille barn som Camilla hånlo av på snap. Alle burde sende email til redaktøren i Nettavisen og klage. Det har jeg gjort. Jeg blir kvalm av hele opplegget hun driver med. Anonymous poster hash: c81de...14f Den lille henta vp hånlo av på snap er også datteren til den nye kjæresten som hun også nå har blitt bonusmamma for. Anonymous poster hash: eff6a...695
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #20 Skrevet 18. november 2016 Hva hvis far ikke ønsker samvær? Kan jo virke slik i dette tilfellet. Anonymous poster hash: f8335...24b Om far ikke ønsker samvær skal en uansett ikke overlevere papparollen til en mann en knapt kjenner. Faren kan komme på banen senere- babyen er jo bare 3 mnd! Det er flott at barn har flere omsorgspersoner rundt seg, men her går jo kritikken på at barnet nettopp er født, pappaen kan ombestemme seg og at hun involverer en nærmest ukjent i foreldrerollen. Anonymous poster hash: 8380e...c71
Gjest Skrevet 18. november 2016 #21 Skrevet 18. november 2016 Innlegg samt svar er slettet grunnet omtale av barn, tredjepart og ikke minst rykter & spekulasjoner ! - Mod K. Taylor
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #22 Skrevet 18. november 2016 Innlegg samt svar er slettet grunnet omtale av barn, tredjepart og ikke minst rykter & spekulasjoner ! - Mod K. Taylor .....inklusive min kommentar om dårlig moderering? Anonymous poster hash: 6aa83...c15
Gjest Skrevet 18. november 2016 #23 Skrevet 18. november 2016 .....inklusive min kommentar om dårlig moderering? Anonymous poster hash: 6aa83...c15 Ja, den også, siden den var under et innlegg som jeg slettet. Beklager sein moderering i dag!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #24 Skrevet 19. november 2016 Den lille henta vp hånlo av på snap er også datteren til den nye kjæresten som hun også nå har blitt bonusmamma for. Anonymous poster hash: eff6a...695 Hvorfor lo hun av barnet? Hva lo hun av? Anonymous poster hash: 7d841...4d2
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #25 Skrevet 19. november 2016 En som driver damage control på sosiale medier nå 😊 Nå har jobbdrømmen til vedhenget visst gått i oppfyllelse 😉 Anonymous poster hash: 6c70e...b2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå