Mamma til 2 søte Skrevet 13. november 2016 #51 Skrevet 13. november 2016 Utrolig mange her med høye tanker om seg selv. Skulle likt å visst hvor godt dere er likt i det virkelige liv, sånn type bak ryggen deres... 😁
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #52 Skrevet 13. november 2016 Hjelper ikke om en mann eller kvinne er pen heller så lenge de er dumme og teite. Jeg er 10 kilo for feit og ikke spes pen. Men ikke noe problem å finne villige mannfolk ! Mulig jeg hadde slitt om det skulle være noe varig da men .... Anonymous poster hash: 96c8e...c82
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #53 Skrevet 13. november 2016 Hjelper ikke om en mann eller kvinne er pen heller så lenge de er dumme og teite. Jeg er 10 kilo for feit og ikke spes pen. Men ikke noe problem å finne villige mannfolk ! Mulig jeg hadde slitt om det skulle være noe varig da men .... Anonymous poster hash: 96c8e...c82
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #54 Skrevet 13. november 2016 Jeg tenker vel kanskje at de elsker hverandre og at de er perfekte i hverandres øyne? Vill crazy tanke, men jah.. Anonymous poster hash: 43bf9...29b
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #55 Skrevet 13. november 2016 Både jeg og mannen er slanke og veltrente. Men jeg har en skikkelig crush på en på jobben som er sikkert 30 kg overvektig! Så nei, det betyr nok ikke så mye for meg egentlig...Anonymous poster hash: ca783...091 Din tøs, er det mannen min du sikler på? Anonymous poster hash: 43bf9...29b
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #56 Skrevet 13. november 2016 Jeg tenker at han er tøff!! Tøft at han velger den han vil ha og driter i hva andre måtte mene! Kjenner et sånt par, og hun er ikke bare litt lubben, men hun er søt og er verdens herligste person, og enhver mann er heldig som får være sammen med henne Anonymous poster hash: d5af5...443
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå