Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #26 Skrevet 13. november 2016 Ah, sånn ja. Da henger jeg med. Kjipt for mannen min da, at det er alt jeg er. Må være trist å leve et sånt forhold. Men hey, jeg suger bra! Tipp topp tommel opp! Anonymous poster hash: e0a80...420 Du er sikkert kjempeflink til å suge, men med tanke på hvor lang tid det tok før det gikk opp et lys for deg... Vel, du kan jo suge i alle fall. Anonymous poster hash: cfaa8...7b4
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #27 Skrevet 13. november 2016 Du er sikkert kjempeflink til å suge, men med tanke på hvor lang tid det tok før det gikk opp et lys for deg... Vel, du kan jo suge i alle fall. Anonymous poster hash: cfaa8...7b4 Fy, du er ekkel! Anonymous poster hash: 80953...174
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #28 Skrevet 13. november 2016 Du er sikkert kjempeflink til å suge, men med tanke på hvor lang tid det tok før det gikk opp et lys for deg... Vel, du kan jo suge i alle fall. Anonymous poster hash: cfaa8...7b4 😂😂😂 nå lo jeg godt. 😂🙊 Anonymous poster hash: 43884...eba
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #29 Skrevet 13. november 2016 Jeg har aldri merket meg en skikkelig kjekk mann med en lubben dame, men min automatiske tanke hadde nok vært at de var venner fremfor et par. Anonymous poster hash: 08712...608
vimsa3 Skrevet 13. november 2016 #30 Skrevet 13. november 2016 Vi er ett slik par min mann dog kanskje ikke den høyeste av dem men ufattelig kjekk. Mange damer som er intressert i han. Han liker å kle seg dyrt og deilig he he. Men kun om han skall noe hjemme ser han ut som en dass til tider😂 Men altså han er sammen med meg jeg er 25-30 kg overvektig men han elsker det. Det var slik han møtte meg. For meg var det ett problem men han har aldri elsket noen slik som meg han er ufattelig kåt på meg like kåt som den dagen vi møttes for 5 år siden. Når jeg ymter frem på at jeg er tykk forstår han det ikke. Han sier at om jeg ønsker det kan jeg godt gå ned for helsen sin del og at han er like glad i meg uanset om jeg går opp 50 kg til 💞 Han er så fantastisk og jeg er så glad jeg møtte han. Vi møttes på god gammel dags måte og han så hvordan jeg var fra første sekund av ( altså ikke nettet der du blir kjent av å snakke så møte personen). Han er og blir min store kjærlighet
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #31 Skrevet 13. november 2016 Du er sikkert kjempeflink til å suge, men med tanke på hvor lang tid det tok før det gikk opp et lys for deg... Vel, du kan jo suge i alle fall. Anonymous poster hash: cfaa8...7b4 Ja der er 10 år av livet mitt jeg aldri får igjen! Anonymous poster hash: e0a80...420
Gjest Antarctica Skrevet 13. november 2016 #32 Skrevet 13. november 2016 Er det opplest og vedtatt at tjukke damer er styggere enn tynne damer, altså? Og at de bare klarer å "holde" på en mann hvis de er usedvanlig gode i senga? Min bedre halvdel har sagt hele veien at han ikke makter tynne skranglete damer, eller damer uten bryster. Ingen av eksene hans er tynne heller, så jeg tror ham på det. Mangel på kroppsfett er mao. usexy og mindre pent i hans øyne. Kan jo hende at det også gjelder for mannen i hovedinnlegget? Vi har jo alle ulike preferanser. Veldig trente menn er usexy for meg (har hatt en samboer som var treningsnarkoman, og der var ingen ting sexy med det...), men jeg vet jo godt at andre blir våte i buksa av å se en muskuløs fyr. Velbekomme til dem.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #33 Skrevet 13. november 2016 Og folk lurer på hvordan Trump kunne bli president i USA... Gud bedre så mange grunne og dumme folk som kaster bort oksygen på denne planeten. Anonymous poster hash: 92b16...d71
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #34 Skrevet 13. november 2016 Tenker ikke noe om det. Lurer mer på intelligent kar men uintelligent dame? Den kanskje du kan svare på? Anonymous poster hash: 2cd85...c36 Da tenker jeg "du takler ikke ei skikkelig dame". Det er forøvrig de det er lettest å få til sengs. Anonymous poster hash: 3d0dc...7da
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #35 Skrevet 13. november 2016 Mannen min er kjempe kjekk , sånn type som alltid jenter har svermet rundt . Vært sammen med de peneste jentene ( vi bor på hans hjemsted ) også er han sammen med meg gitt . Lav og tjukk , type 30 kg overvekt . Og mannen elsker meg . Sikkert endel som fikk litt hakeslep når vi begynte å date , men nå er de så vant med denne dama at de liker meg . Trøster meg selv med at jeg blir sånn god bestemor du ser på tegninger . Rund og god , med ett hjertelig smil om munnen Anonymous poster hash: e4fd4...ea5
sug lut Skrevet 13. november 2016 #36 Skrevet 13. november 2016 Vet du hva, det har jeg virkelig aldri tenkt over. Jeg legger merke til om folk virker som de har det bra sammen, jeg legger merke til (og flirer hånlig av) folk som skaffet seg partner så dum som to stykker brød lagt sammen, men forskjell i vekt er ikke for meg forskjell i attraktivitet.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #37 Skrevet 13. november 2016 Nå er det jo stor forskjell på å være lubben og feit da. Lubben kan være fint det hvis det er OK fordelt, men tykk/fet kan aldri bli pent. Men tenker ikke noe spesielt om par der hun er lubben og han er kjekk. Anonymous poster hash: a08a8...bcf
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #38 Skrevet 13. november 2016 Det virker jo som om en del slanke damer (kanskje de som investerer mye i utseende?) ikke helt kan forestille seg at en mann kan være tiltrukket av noen som ikke har idealkropp. Det rokker kanskje ved deres eget verdensbilde slik at de må finne på grunner for at mannen vil er tvunget til å være i et slikt forhold. Jeg tenker lite over slikt egentlig. Eller, jeg syns det var litt pussig da en kollega som er veldig jordnær og litt "grå mus" utseendemessig kom med sin samboer som på tidlig 2000-tall ville blitt omtalt som metrofil. Ikke fordi hun er 5 kg overvektig, men fordi jeg har fordommer mot slike menn og derfor ikke så dem som et opplagt par. Anonymous poster hash: e9690...73d
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. november 2016 #39 Skrevet 13. november 2016 Hadde jeg aldri tenkt over... Synes utrolig mange frodige damer er vanvittig flotte! Men, dersom kvinnen hadde vært veldig overvektig hadde jeg kanskje tenkt at han hadde hatt en "fetisj"! For det indikerer både en usunn livsstil og helseproblematikk som jo må prege hans liv også.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #40 Skrevet 13. november 2016 Folk har ganske så forskjellig smak om man er kjekk eller ikke. Ser jeg en kjekk kar sammen med ei stor jente tenker jeg at her en en fyr som er sikker på seg selv. Han har selvtillit nok til å være sammen med den han har lyst til og ikke de kameratene synes deilige. Forbausende mange som er i skapet, men etter å ha sett noen av svarene her er det ikke så rart alikavel. Anonymous poster hash: 0d41e...a12 Jeg tenker det motsatte, at det er en fyr som ikke er trygg på seg selv. Som falt for det trygge og gode hos en stor dame. Anonymous poster hash: 2e3a4...26d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #41 Skrevet 13. november 2016 Jeg tenker det motsatte, at det er en fyr som ikke er trygg på seg selv. Som falt for det trygge og gode hos en stor dame. Anonymous poster hash: 2e3a4...26d [/acronym Så både kvinner og menn som er sammen med dem defineres av kvinnens kropp? Om hun ikke er "vellykket" fysisk i dine øyne må det være noe galt med mennene som gidder å være sammen med henne? Anonymous poster hash: e9690...73d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #42 Skrevet 13. november 2016 Så både kvinner og menn som er sammen med dem defineres av kvinnens kropp? Om hun ikke er "vellykket" fysisk i dine øyne må det være noe galt med mennene som gidder å være sammen med henne? Anonymous poster hash: e9690...73d Neida, det var bare en tanke. Jeg har vel heller tenkt det om pene damer og stygge menn. ;-) selvfølgelig går det ikke an å se så enkelt på det. Anonymous poster hash: 2e3a4...26d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #43 Skrevet 13. november 2016 Tja, jeg er selv i et "slikt forhold", bare det er motsatt. Selv er jeg slank og sikkert normalt pen (selv om jeg sliter med å sender selv). Min samboer er kjekk og fantastisk synes jeg, men han er av det lubne, litt større slaget. Da vi ble sammen fikk jeg faktisk et direkte spørsmål om hvorfor jeg, som så ut som jeg gjorde, var sammen med en som var så svær og feit. "Bedre det, enn å være tjukk i huet, " sa jeg da... Da holdt fyren kjeft faktisk...! Anonymous poster hash: cc680...552
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #44 Skrevet 13. november 2016 Tja, jeg er selv i et "slikt forhold", bare det er motsatt. Selv er jeg slank og sikkert normalt pen (selv om jeg sliter med å sender selv). Min samboer er kjekk og fantastisk synes jeg, men han er av det lubne, litt større slaget. Da vi ble sammen fikk jeg faktisk et direkte spørsmål om hvorfor jeg, som så ut som jeg gjorde, var sammen med en som var så svær og feit. "Bedre det, enn å være tjukk i huet, " sa jeg da... Da holdt fyren kjeft faktisk...! Anonymous poster hash: cc680...552 Tror nok opplevelsen din sier noe om hvordan dette er. En del mennesker anser seg selv for å være en elite og bli provosert om mennesker de ser ned på kaprer noen de syns er attraktiv. Anonymous poster hash: e9690...73d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #45 Skrevet 13. november 2016 Tja, jeg er selv i et "slikt forhold", bare det er motsatt. Selv er jeg slank og sikkert normalt pen (selv om jeg sliter med å sender selv). Min samboer er kjekk og fantastisk synes jeg, men han er av det lubne, litt større slaget. Da vi ble sammen fikk jeg faktisk et direkte spørsmål om hvorfor jeg, som så ut som jeg gjorde, var sammen med en som var så svær og feit. "Bedre det, enn å være tjukk i huet, " sa jeg da... Da holdt fyren kjeft faktisk...! Anonymous poster hash: cc680...552 Omtrent et slik svar gav min mann også ett par måneder etter at vi ble sammen til ei etter idealet utrolig pen dame. Hun hadde prøvd å sjekke han lenge og når han ble sammen med meg som var både overvektig og ikke modellpen ble hun skikkelig fornærmet. Det tok et par måneder med mye ufine utspill mot meg og til slutt gav mannen beskjed om at i hans øyne var jeg den optimale kvinnen med en kropp etter hans ønsker, ansikt som han elsket og en indre skjønnhet han aldri hadde opplevd før. Dama ble pottesur, men flere av mennene på den sammenkomster gav også klart uttrykk for at de foretrakk ei dame som meg enn ei som henne som rent estetisk var perfekt men som hadde en personlighet som ei drittkjerring. Anonymous poster hash: c3d8d...632
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #46 Skrevet 13. november 2016 Tenker at dama eter all maten ! Haha nei jeg er småfeit selv, men gubben henger med han. Anonymous poster hash: 96c8e...c82
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #47 Skrevet 13. november 2016 Jeg har aldri sett en skikkelig deilig mann attmed ei feit dame. Tviler på det er særlig utbredt 😂 Anonymous poster hash: 08712...608
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #48 Skrevet 13. november 2016 Jeg har aldri sett en skikkelig deilig mann attmed ei feit dame. Tviler på det er særlig utbredt 😂 Anonymous poster hash: 08712...608 Mange synes Pierce Brosnan er veldig flott og kjekk, og kona hans er ingen sylfide. Anonymous poster hash: c3d8d...632
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #49 Skrevet 13. november 2016 Jeg skal være ærlig og si jeg og tenker noe. Men det er ikke at dama er god i senga eller har vært pen tidligere. Jeg tenker at mannen er dum som et brød og ikke kan få seg bedre. Grunnen til disse fordommene er fordi jeg har sett det så mange ganger. Men som ved første inntrykk ser flotte ut men med en ganh de åpner kjeften blir de til en 3er. De har ofte litt mindre pene damer. Og om du ikke kjenner de og bare går forbi på gaten så kan det ved første øyeblikk se "feil" ut.. Anonymous poster hash: 9371a...744
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #50 Skrevet 13. november 2016 Både jeg og mannen er slanke og veltrente. Men jeg har en skikkelig crush på en på jobben som er sikkert 30 kg overvektig! Så nei, det betyr nok ikke så mye for meg egentlig... Anonymous poster hash: ca783...091
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå