Gå til innhold

Kjekk kar men lubben dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere når dere ser en utrolig kjekk kar sammen med en OK dame pen men lubben? Stakkars han?

Anonymous poster hash: e6877...53f

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

At han liker mye å ta i, mye å være glad i?

Skrevet

Wild guess - at de liker hverandre?

Anonymous poster hash: a9b65...4a1
Skrevet

At folk er så mye mer enn vekten?

Skrevet

Tenker ikke stort. Når jeg møtte mannen min var han ekstremt godt trent. Trente 5 dager i uka. Veide ca 80 kilo. Jeg derimot var ekstremt feit. Men her er vi da, 10 år senere...

Anonymous poster hash: e0a80...420

Skrevet

Tenker vel at de liker hverandre.

Anonymous poster hash: 1897c...c9a

Skrevet

Tenker ikke noe om det.

Lurer mer på intelligent kar men uintelligent dame? Den kanskje du kan svare på?

Anonymous poster hash: 2cd85...c36

Skrevet

Jeg tenker mitt om det. Mitt, det vil si, jeg tenker hun må være en jævel til å suge/i senga. Mannfolk er som regel så enkle, ja.

Anonymous poster hash: cfaa8...7b4
Skrevet

Haha, der har du meg og mannen min.

Han er en kjekk treningsnarkoman som ser ut som om han er 25, (han ER 40) mens jeg er en småtjukk, men pen dame som ser ut som om jeg er så gammel som jeg er - 38.

Nå driter jeg egentlig i hva folk tenker, men følger denne tråden! ;)

Anonymous poster hash: 1a988...282

Skrevet

Det er ikke alle menn som liker tynne damer og da har vel han her funnet drømmedama :) jeg er selv sammen med en mann som alltid har vært sammen med damer med litt å ta i.

Selv har jeg gått opp noen kilo etter fødselen og mannen er mer fornøyd med det, enn det jeg er..

Anonymous poster hash: 55929...8b5

Skrevet

Tenker at det er to mennesker som er glad i hverandre. Er ikke det flott?

Skrevet

Tenker at de ikke deler interessen med å holde seg i god form og sunt kosthold 🙈

Anonymous poster hash: 43884...eba

Skrevet

Jeg tenker mitt om det. Mitt, det vil si, jeg tenker hun må være en jævel til å suge/i senga. Mannfolk er som regel så enkle, ja.

Ja, jeg er ganske god på å suge. Men tror neppe mannen hadde giddi å holdt ut med meg i 10 år bare pga det. Jeg mener, det må jo finnes tynne spreke flotte damer som også er gode på å suge...

Skrevet

Tenker hun var fin da de møttes og så har hun latt seg selv forfalle.

Anonymous poster hash: 240c6...7cc

Skrevet

Jeg ville mest sannsynlig koblet kvinnens vekt til et par fødsler. Naturlig at kroppen forandrer seg, ikke alle spretter tilbake etter fødsler.

Tenker at mannen er en bra kar og ikke en overfladisk dust

Skrevet

Tenkjer ikkje så mykje, men dama kan då ha mange gode eigenskapar som mannen set pris på. Damer er mykje meir enn utsjånaden.

Skrevet

Ja, jeg er ganske god på å suge. Men tror neppe mannen hadde giddi å holdt ut med meg i 10 år bare pga det. Jeg mener, det må jo finnes tynne spreke flotte damer som også er gode på å suge...

Men hadde de giddet å holde ut med en som bare er opptatt av at hun er god i senga?

Skrevet

Men hadde de giddet å holde ut med en som bare er opptatt av at hun er god i senga?

Åja, skjønner. Pene tynne damer som er gode i senga er dumme. Feite, ikke fullt så pene damer som er gode i senga er mer interessante. God konklusjon

Skrevet

Åja, skjønner. Pene tynne damer som er gode i senga er dumme. Feite, ikke fullt så pene damer som er gode i senga er mer interessante. God konklusjon

Jeg tenker heller at pene, slanke damer kan få seg noe bedre enn en som bare er opptatt av hvordan hun er i senga.

Skrevet

Nei, hva vil du vi skal si? At vi tror hun kapret ham en sen, beruset nattetime og siden har holdt ham i sjakk med strømførende halsbånd?

Skrevet

Folk har ganske så forskjellig smak om man er kjekk eller ikke. Ser jeg en kjekk kar sammen med ei stor jente tenker jeg at her en en fyr som er sikker på seg selv. Han har selvtillit nok til å være sammen med den han har lyst til og ikke de kameratene synes deilige.

Forbausende mange som er i skapet, men etter å ha sett noen av svarene her er det ikke så rart alikavel.

Anonymous poster hash: 0d41e...a12

Skrevet

Hadde ikke tenkt noe som helst, for jeg hadde ikke lagt merke til det.

Skrevet

Jeg tenker heller at pene, slanke damer kan få seg noe bedre enn en som bare er opptatt av hvordan hun er i senga.

Ah, sånn ja. Da henger jeg med. Kjipt for mannen min da, at det er alt jeg er. Må være trist å leve et sånt forhold. Men hey, jeg suger bra! Tipp topp tommel opp!

Skrevet

Jeg har nok med meg selv og familien 😁 Har virkelig ikke tid til å gå rundt og bedømme folk jeg ikke kjenner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...