Gå til innhold

Bedt på surpriseparty til elskeren...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har og ei slik på vår arbeidsplass. Ho blir kalt kloakkhølet!

Anonymous poster hash: 821d6...f45

Et skudd i det blinde: de tar henne i analen?

Anonymous poster hash: 5a215...a22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk du på festen, HI?

Anonymous poster hash: 148a8...220
Skrevet

Selv på min uskyldige arbeidsplass er det et hemmelig, men åpenbart allikevel, forhold. Alle vet om utroskapen...de fleste synes det er skikkelig teit. Jeg vet sjefen håper en eller begge slutter. Greit for oss andre..vi får mer arbeid.

Må huske å sprite kopimaskinen..yuk.

Anonymous poster hash: bbf8c...8d8

Skrevet

Selv på min uskyldige arbeidsplass er det et hemmelig, men åpenbart allikevel, forhold. Alle vet om utroskapen...de fleste synes det er skikkelig teit. Jeg vet sjefen håper en eller begge slutter. Greit for oss andre..vi får mer arbeid.

Må huske å sprite kopimaskinen..yuk.

Sex er naturlig og ikke noe å yuke eller prate stygt om.

Anonymous poster hash: be98c...b15

Skrevet

Tenkte det samme😉

Anonymous poster hash: 6f9cc...b62

Lurer på hvor høy HI er. Å bøye seg over moderne kopimaskiner krever at man minst 2.20.

Lukter vi et troll??

Anonymous poster hash: f3fb6...8f0

Skrevet

Et skudd i det blinde: de tar henne i analen? Anonymous poster hash: 5a215...a22

:P

Anonymous poster hash: 8583b...e4d

Skrevet

Jeg tror at mange av disse damene har veldig dårlig selvtillit og vil hevde seg på bekostning av andre kvinner - de føler seg penere, mer spennende og bedre i senga enn denne "gråmus" av en kone. Derfor får flere av dem sjokk når mannen enten nekter å gå fra kona, eller går fra kona til fordel for elskerinna og er utro mot elskerinna med en annen en senere. Så kommer de med unnskyldninger om at de velger gifte menn for å slippe maset i etterkant om forhold, flere treff og så videre. Jeg har vært singel en stund før jeg giftet meg og har flere langtidssingle venninner. Det er faktisk svært få menn som ønsker seriøse forhold, så det er plenty av single menn som ikke vil ringe deg etterpå og mase om forhold. Så den unnskyldningen er skikkelig tynn.

Altså: du fant opp en teoretisk forklaringsmodell helt selv, også kaller du den tynn etterpå? Det var tidenes resonnement..

(Jeg har forøvrig ingen kommentar til HIs dilemma, men jeg synes jo dere er veldig unyanserte her. Enten dere liker det eller ei, er det sånn at folk både blir forelska, glade i hverandre, har lyst på hverandre - og alle mulige varianter mellom dette - hele tida. Noen er i forhold, noen er det ikke. Det skjer altså med noen gifte menn også; noen av dem velger å handle ut fra dette, noen gjør det ikke. Noen velger å ta konsekvensen av det, noen gjør det ikke. Det betyr ikke at alle elskerinner er naive og dumme, det betyr ikke at alle utro menn er utnyttende monstre, det betyr ikke at alle bedratte hustruer er uskyldige ofre. Verden er mer sammensatt enn som så. Folk har ulike grunner til å gjøre det de gjør. Det er kanskje ikke alltid så smart eller hensynsfullt, men uansett er det så mange utro blant oss at å kategorisere dem slik dere gjør i denne tråden ikke er i nærheten av å fange virkeligheten. Det er lite innsiktsfullt, og tjener ingen.)

Anonymous poster hash: 46a17...ca3

Skrevet

Avføring og urin er også naturlig, men man sitter ikke midt på gulvet på kontoret og gjør sitt fornødne.

Skrevet

Altså: du fant opp en teoretisk forklaringsmodell helt selv, også kaller du den tynn etterpå? Det var tidenes resonnement..

(Jeg har forøvrig ingen kommentar til HIs dilemma, men jeg synes jo dere er veldig unyanserte her. Enten dere liker det eller ei, er det sånn at folk både blir forelska, glade i hverandre, har lyst på hverandre - og alle mulige varianter mellom dette - hele tida. Noen er i forhold, noen er det ikke. Det skjer altså med noen gifte menn også; noen av dem velger å handle ut fra dette, noen gjør det ikke. Noen velger å ta konsekvensen av det, noen gjør det ikke. Det betyr ikke at alle elskerinner er naive og dumme, det betyr ikke at alle utro menn er utnyttende monstre, det betyr ikke at alle bedratte hustruer er uskyldige ofre. Verden er mer sammensatt enn som så. Folk har ulike grunner til å gjøre det de gjør. Det er kanskje ikke alltid så smart eller hensynsfullt, men uansett er det så mange utro blant oss at å kategorisere dem slik dere gjør i denne tråden ikke er i nærheten av å fange virkeligheten. Det er lite innsiktsfullt, og tjener ingen.)

Anonymous poster hash: 46a17...ca3

Jeg forstår at det treffer en nerve hos dem som er utro. Problemet er at selv om man blir forelsket, glad i hverandre og lignende, har man en moralsk forpliktelse til å gjøre det ryddig overfor sin kone eller mann, særlig når man har barn. Man skal liksom tenke på barnas beste - det innbyr til mer samarbeid med eksen hvis man avslutter sitt nåværende forhold og SÅ begynner med en annen, enn hvis eksen blir bedratt, gjerne over lang tid, gjerne så alle andre vet og holder kjeft. Man kan ikke bare tenke med underlivet når man er en voksen familiefar eller -mor. Man har et valg. Å pule på kontoret i arbeidstiden er så lavmål at det ikke ligner grisen. Og ja, jeg forstår ikke hvordan man ikke føler seg billig når man fungerer som et kontorligg for en gift mann. Det ser ut som det med HI og kollegaen har pågått en stund, og likevel er han fortsatt sammen med sin kone, de har sikkert også sex og de har hverdagen, familiehøytider, oppfølging av barn og annet sammen. Det vitner om lav selvtillit etter min mening at man aksepterer å bli avspist med knull ved kopimaskinen i lang tid (all den tiden man kunne finne en som kunne dele BÅDE sex og det andre ved et forhold, med deg).

Man mister verdifull tid, det er sikkert at kollegaene har begynt å merke stemningen og gjør seg opp noen tanker - som en annen her sier, de fleste synes at det å pule på kontoret i arbeidstiden med en som er gift er skikkelig teit. Det kan gå utover jobben i verste fall - jeg tror ikke mange arbeidsgivere vil like at rekvisita på jobb brukes til liggeunderlag for sex. Hele holdningen til HI vitner om at hun tenker som en overkåt tenåring. Når hun ferdes på denne siden, er det nærliggende å tro at hun har barn - og da bør man begynne å tenke med annet enn underlivet sitt. I hvert fall kunne hun ta den sexen med gift mann UTENFOR arbeidstid og utenfor kontoret, være mer diskret. Hvis hun i tillegg går i mannens bursdag blir det skikkelig kleint, og når kollegaen og kona skiller lag og hun får vite hvorfor, vil hun selvfølgelig huske at elskerinna var frekk nok til å komme i bursdagsselskap i konas hjem - det vil nesten helt sikkert gå utover samarbeid om barna. Selv om man skal svelge kameler når man har barn sammen, så er man ikke en maskin heller. Man blir preget av et sånt svik og grenseløs frekkhet.

Jeg har selv en kompis som ble utsatt for det samme - kona hadde sex med en kollega, som også var gift og hadde barn. De trodde ingen visste, men så å si alle kollegaene var klar over forholdet (de hadde også sex på jobben, mange ganger i arbeidstiden). Til slutt var det noen som sladret og hun ble kalt inn på teppet til sjefen og fikk advarsel. Hun avsluttet ikke forholdet, og da ringte sjefen til mannen hennes for å informere hva han egentlig er gift med. Denne elskeren var med mannen på fisketur og kom også på kaffebesøk et par ganger. Det ble brudd, og han var selvfølgelig utrolig bitter på sin ekskone for måten hun gjorde det på, og på elskeren som ikke kunne la være å oppsøke kompisens hjem mens han pulte på hans kone. Han sier den dag i dag at samarbeidet om barnet hadde gått mye lettere hvis hele greia ble håndtert på mer menneskelig måte, altså hvis kona gjorde det slutt med ham og så ble sammen med en annen mann, og i hvert fall hvis elskeren hadde holdt seg unna hjemmet deres.

Skrevet

Jeg har ikke en affære med en på jobben, men jeg og min mann derimot har hatt oss på min jobb. Litt sånn for å piffe opp... kjeder oss, må ha litt rollespill type greie.

Vi har hatt oss på flere steder, pauserom, i landskapet og på møterom. Vi har ikke hatt oss på kopimaskinen, men egentlig er den i fin høyde, i alle fall den som er nærmest min plass.

Klart det skjer, sex på arbeidsplassen! Noe annet er naivt nok!

Anonymous poster hash: 42401...b08

Skrevet

Nå er det en gang sånn at det ligger i den mennesklige natur å bli tiltrukket av andre, noen har bedre impulskontroll enn andre. Jeg har selv vært utro, etter 16 år med samme mann. Så egentlig litt ned på de som er utro før det😝 Men når ekteskapet skranter og du møter noen som "ser" deg er det fort gjort å gjøre feil😱

Anonymous poster hash: 9dc36...54b

Skrevet

Nå er det en gang sånn at det ligger i den mennesklige natur å bli tiltrukket av andre, noen har bedre impulskontroll enn andre. Jeg har selv vært utro, etter 16 år med samme mann. Så egentlig litt ned på de som er utro før det Men når ekteskapet skranter og du møter noen som "ser" deg er det fort gjort å gjøre feil

Ja, selvfølgelig når man ser har vært utro, så får man plutselig masse forståelse og unnskyldninger for det. Man vil jo ikke anse seg selv som en drittsekk. Merker også at flesteparten av dem som mener at utroskap har styrket deres forhold, var den utro part og ikke den bedratte part. Man mister litt gangsyn når man plutselig havner på den andre siden. Å ha langvarig forhold til en kollega har for øvrig ingenting med impulskontroll å gjøre - man kan snakke om manglende impulskontroll når man har ONS i fylla for eksempel. Når man bare fortsetter å pule på har det ingenting med impulskontroll å gjøre lenger - da hadde man for lengst sjanse til å informere ektefellen og la ham eller henne velge om han/hun ønsker å fortsette å være gift med en som ligger rundt.

Skrevet

Jeg har ikke en affære med en på jobben, men jeg og min mann derimot har hatt oss på min jobb. Litt sånn for å piffe opp... kjeder oss, må ha litt rollespill type greie.

Vi har hatt oss på flere steder, pauserom, i landskapet og på møterom. Vi har ikke hatt oss på kopimaskinen, men egentlig er den i fin høyde, i alle fall den som er nærmest min plass.

Klart det skjer, sex på arbeidsplassen! Noe annet er naivt nok!

Anonymous poster hash: 42401...b08

Joda, det skjer, men det er ikke dermed sagt at kollegaer og sjefen skal akseptere at det skjer. Man er på arbeidsplassen for å arbeide, ikke for å ha sex. Den tiden man bruker på sex burde man ha brukt på å jobbe.

Skrevet

Haha. Det samme har jeg gjort.

Holdt på med en kollega, og vi hadde sex på matbordet i kantina. Kan tro vi lo litt da vi satt og spiste lunsj på det samme bordet dagen etter.

Anonymous poster hash: edd7f...2b9

Dere tørket vel over bordet etterpå? 😝

Anonymous poster hash: 39050...e22

Skrevet

Jeg ser absolutt det at man prøver å rettferdigjøre det man har gjort, for min del så er det ikke noe som ble gjort i fylla, men fordi jeg ble forelsket! Og det plager meg, jeg elsker mannen min og en annen! Har forøvrig fortalt mannen min alt og han vil fortsatt ha meg😊

Skrevet

Jeg ser absolutt det at man prøver å rettferdigjøre det man har gjort, for min del så er det ikke noe som ble gjort i fylla, men fordi jeg ble forelsket! Og det plager meg, jeg elsker mannen min og en annen! Har forøvrig fortalt mannen min alt og han vil fortsatt ha meg

Men da har det ingenting med manglende impulskontroll å gjøre? Du ble forelsket og valgte å leve dette ut, du fortalte til mannen og han synes det er ok. Har du forhold til begge to nå, eller måtte du avslutte med den andre for å redde forholdet til mannen?

Skrevet

Utroskap er vel kanskje ikke unaturlig..men ganske ubehagelig å være vitne til. 3 barn på hver side også.. Vi bor på et relativt lite sted. Han snakker ofte om sin gode kona...hun er ganske kristelig. Dobbelmoralismen Gjør det så mye mer patetisk.

Så det er kjipt. Og yuk hvis de har sex på kopimaskinen!

Skrevet

Her jeg jobber er det en lege som virkelig har problemer med å holde buksa på. Skikkelig sjarmerende fyr (not) som er gift og har barn. Er vel ikke så mange som har respekt for han lenger.

Anonymous poster hash: 57606...87f

Skrevet

Jeg har avsluttet forholdet, av respekt for mannen min som jeg vet elsker meg!

Skrevet

Det eneste fornuftige å gjøre! Jeg tror fort man blir oppslukt i noe som er spennende og at det etterhvert blir vanskelig å komme seg ut av det. 

Anonymous poster hash: 148a8...220
Skrevet

Skjønner ikke problemet. Er bare å holde seg unna. Er man i ett forhold så er det ikke ett spørsmål engang.

Selv vært i forhold på 25 år skal love deg at det skrantet. Ikke sex på 3 år, ellers bare 2 til 4 ganger i året. Men, utro aldri!

Anonymous poster hash: 0067c...ad7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...