Gå til innhold

Bedt på surpriseparty til elskeren...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde reist. Tror jeg hadde prøvd å få til litt action på festen også. Så pirrende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du burde knalle til med et spleiselag for å gi mannen en toppers 40-års gave: en kopimaskin!!!

Anonymous poster hash: 40a7c...0a6

Skrevet

Du blir syk og holder deg hjemme både under festen og dagen etterpå. Kanskje dagen etter det også. For å vise at du var syk og ikke latet som for å ikke møte kona

Anonymous poster hash: 321f0...949

Skrevet

Eh jo, jeg gjorde faktisk det. Folk gjør det i virkeligheten. Tenk på det neste gang dere kopierer...

Forøvrig er favorittstedet vårt et bord på møterommet med perfekt hoftehøyde.. Vi klarer ofte ikke holde Oss helt alvorlige når vi har allmøter på det rommet og sjefen står og holder seg i bordet der jeg pleier å ligge...

Men ja, jeg blir nok hjemme....

Hi.

Anonymous poster hash: e1822...ac8

Og det er nettopp slike ting som gjør at kollegaene deres vet om forholdet. Dere greier ikke holde dere helt alvorlig, dere kommer med det dere tror er skjulte øyekast til hverandre og deler en intern fleip. Tro meg, kollegene dine vet eller mistenker, de har bare foreløpig vært høflige nok til å ikke kommentere det...

Anonymous poster hash: 0c7d4...1a9

Skrevet

Du blir syk og holder deg hjemme både under festen og dagen etterpå. Kanskje dagen etter det også. For å vise at du var syk og ikke latet som for å ikke møte kona

Så arbeidsgiveren skal altså betale for at hun ikke kan holde låra samlet på jobb... vi har visst litt ulik oppfatning av jobbmoral.

Skrevet

Så arbeidsgiveren skal altså betale for at hun ikke kan holde låra samlet på jobb... vi har visst litt ulik oppfatning av jobbmoral.

Hahaha! Det tenkte jeg ikke på en gang! Jeg hadde bare tanke for den stakkars kona.

Nei, er enig med deg.

Skrevet

Tror dere ikke det er mange som tar seg en kjapp en på jobbtoalettet . Kjenner mange som driver sånn. Ikke noe sjokk akkurat.

Anonymous poster hash: 4b290...816

Skrevet

Tror dere ikke det er mange som tar seg en kjapp en på jobbtoalettet . Kjenner mange som driver sånn. Ikke noe sjokk akkurat.

Anonymous poster hash: 4b290...816

Seriøst? Kjenner du mange som holder på sånn?? Det er så langt fra min arbeidsmetoden som man kan få det. Og, forteller virkelig kolleger/venninner hverandre om sexlivet sitt??

Skrevet

Hahaha! Det tenkte jeg ikke på en gang! Jeg hadde bare tanke for den stakkars kona.

Nei, er enig med deg.

Godt vi er enige - også om den stakkars kona i dette. Tanken din var god mtp. kona, om enn ikke arbeidsgiveren ;)

Skrevet

Eh jo, jeg gjorde faktisk det. Folk gjør det i virkeligheten. Tenk på det neste gang dere kopierer...

Forøvrig er favorittstedet vårt et bord på møterommet med perfekt hoftehøyde.. Vi klarer ofte ikke holde Oss helt alvorlige når vi har allmøter på det rommet og sjefen står og holder seg i bordet der jeg pleier å ligge...

Men ja, jeg blir nok hjemme....

Hi.

Kontorets lille slufsehål altså

Anonymous poster hash: f67e5...a24

Skrevet

Seriøst? Kjenner du mange som holder på sånn?? Det er så langt fra min arbeidsmetoden som man kan få det. Og, forteller virkelig kolleger/venninner hverandre om sexlivet sitt??

Har du aldri snakket med venninner om sexlivet ditt på ett eller annet stadie i livet ditt?

Anonymous poster hash: 7111f...10c

Skrevet

Kontorets lille slufsehål altså

Anonymous poster hash: f67e5...a24

Neida, kun for han ene.... 😉

Skrevet

Selvsagt må du gå på festen. Noe annet kan skape spørsmål, hvis det er helt naturlig at du hadde dratt uavhengig.

Og det med at folk tror alltid at andre vet osv, er bare ønsketenkning og noe man overbeviser seg selv om. Ja, noen klarer sikkert ikke å skjule godt, men sannheten at de fleste nok er veldig gode til det.

Folk skulle bare visst hvor mange som tar seg en her og der på kontoret...

Anonymous poster hash: 76bad...af5

Skrevet

Selvsagt må du gå på festen. Noe annet kan skape spørsmål, hvis det er helt naturlig at du hadde dratt uavhengig.

Og det med at folk tror alltid at andre vet osv, er bare ønsketenkning og noe man overbeviser seg selv om. Ja, noen klarer sikkert ikke å skjule godt, men sannheten at de fleste nok er veldig gode til det.

Folk skulle bare visst hvor mange som tar seg en her og der på kontoret...

Anonymous poster hash: 76bad...af5

Tro meg, de fleste vet. Særlig når hun skriver at de ikke klarer å holde seg alvorlige i rommet der de har sex. Folk fanger opp signaler. Her skrives det side opp og side ned om at barna plukker opp signaler når man prøver å fremstille kjæresten som "venn" eller "kompis", samtidig som voksne mennesker ikke plukker opp noe? De fleste vet, men de har dannelse nok til å ikke snakke om det med de det gjelder. Og nei, jeg tror ikke det er vanlig å ha sex på do på jobb. Arbeidsgiveren betaler deg ikke for å pule - ta det utenom åpningstider.

Skrevet

Gå! Rop surprise jeg ligger med msnnen din samtidig

Anonymous poster hash: 0cc35...ffb

Skrevet

Selvfølgelig går du ikke!!!! Av ren respekt for kona!

Anonymous poster hash: edd7f...2b9

Vi er vel forbi det stadiet...

Anonymous poster hash: d6538...bd8

Skrevet

Kleint, ja!

Jeg har i lengre tid hatt et forhold til en nær kollega. Vi er begge enige om at det er kun for gøy og kos og ikke noe mer. Vi er fryktelig flørtete begge to.

Lang historie kort - prince charming fyller 40 og kona hans har invitert flere kollegaer inklusive meg på surpriseparty. Alle kollegaene som skal dit gleder seg og ser på det som en selvfølge at jeg er med for "vi har jo så god tone"... øh. De vet jo selvsagt ikke hvor god den faktisk er.

Jeg bare tenker at det er kjipt ovenfor hans kone som jeg på en måte ikke helt ønsker å forholde meg til.

Hva gjør jeg? Legger meg syk den dagen? Tenker på den annen side at han kommer til å bli litt paff når han tror han skal ha en hyggelig kveld med Kona ute og vips, der var hun som pleier å stå bøyd over kopimaskina på overtid liksom....

Kanskje kona har profil her inne , så finner hun iallefall ut av det

Anonymous poster hash: 55fc2...98b

Skrevet (endret)

Hmm ... ja ... utroskap er skikkelig "gøy og kos". Skam dere begge to. Det virker ikke som du har tenkt igjennom dette i det hele tatt:

1) Han utnytter deg. Menn forlater ikke konene sine for noen han kan kn***e på kopirommet. Hallo?? Han har ikke en gang giddet å rive i et hotellrom.

2) Du er skikkelig egoistisk og korttenkt som står i med en gift mann.

3) Han er skikkelig egoistisk og korttenkt som står i med deg.

4) Dette kommer på et tidspunkt til å komme frem. Det blir ubehagelig. Du vil sannsynligvis måtte bytte jobb. I tillegg får du en forsmådd dame på nakken. Hell hath no fury ... osv.

5) Dette er såå stygt mot familien hans. Hvis det mot formodning skulle bli dere to ... tror du at du er svigermors drøm?

6) Hvis du er riktig uheldig har kona hans et heftig nettverk. Du ender opp som en spedalsk - i både sosial og profesjonell sammenheng. Hun kan i teorien ødelegge livet ditt.

Ditt _minste_ problem er om du skal gå på en fest eller ikke.

Avslutt affæren og bytt jobb.

Tviler forresten på at det er tilfeldig at du er bedt. Hun har garantert mistanke.

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Synes du burde knalle til med et spleiselag for å gi mannen en toppers 40-års gave: en kopimaskin!!!

Anonymous poster hash: 40a7c...0a6

Hahaha :D

Skrevet

Forstår rett og slett ikke kvinner som har sex med menn som er i forhold! Helt klart mannen som er største drittsekken, men elskerinna må da være blottet for moral og empati! Hvem ønsker å ha en splittet familie på samvittigheten? Unger som må ha to hjem fordi voksne folk er så kåte at de ikke kan styre seg? Må da finnes haugevis av single menn man kan ha seg med istedenfor?

Skrevet

Forstår rett og slett ikke kvinner som har sex med menn som er i forhold! Helt klart mannen som er største drittsekken, men elskerinna må da være blottet for moral og empati! Hvem ønsker å ha en splittet familie på samvittigheten? Unger som må ha to hjem fordi voksne folk er så kåte at de ikke kan styre seg? Må da finnes haugevis av single menn man kan ha seg med istedenfor?

Jeg tror at mange av disse damene har veldig dårlig selvtillit og vil hevde seg på bekostning av andre kvinner - de føler seg penere, mer spennende og bedre i senga enn denne "gråmus" av en kone. Derfor får flere av dem sjokk når mannen enten nekter å gå fra kona, eller går fra kona til fordel for elskerinna og er utro mot elskerinna med en annen en senere. Så kommer de med unnskyldninger om at de velger gifte menn for å slippe maset i etterkant om forhold, flere treff og så videre. Jeg har vært singel en stund før jeg giftet meg og har flere langtidssingle venninner. Det er faktisk svært få menn som ønsker seriøse forhold, så det er plenty av single menn som ikke vil ringe deg etterpå og mase om forhold. Så den unnskyldningen er skikkelig tynn.

Skrevet

Ble det fest på deg HI?

Anonymous poster hash: 862de...030

Skrevet

Da må dere ha en liten kopimaskin, eller så er du 2 meter. De nye kopimaskinene er noen digre beist og det skal jammen noe til å bøye seg over de 😂

Tror du fantaserer litt jeg.

Anonymous poster hash: 3293d...15e

Kopimaskinen vår er for høy til denslags aktiviteter.

Anonymous poster hash: d3b08...8b5

Skrevet

Har du aldri snakket med venninner om sexlivet ditt på ett eller annet stadie i livet ditt?

Anonymous poster hash: 7111f...10c

Nei...? Det har aldri vært samtaleemne gitt. Har en kusine som forteller slike ting til meg om henne og sin mann. Syns det er skikkelig upassende og meget ubehagelig å høre på. Pleier å respondere veldig lunkent på slike historier. Sexlivet til par jeg kjenner kan de ha for seg selv.

Skrevet

Kontorets lille slufsehål altså Anonymous poster hash: f67e5...a24

vi har og ei slik på vår arbeidsplass. Ho blir kalt kloakkhølet!

Anonymous poster hash: 821d6...f45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...