Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #1 Skrevet 8. november 2016 Kleint, ja! Jeg har i lengre tid hatt et forhold til en nær kollega. Vi er begge enige om at det er kun for gøy og kos og ikke noe mer. Vi er fryktelig flørtete begge to. Lang historie kort - prince charming fyller 40 og kona hans har invitert flere kollegaer inklusive meg på surpriseparty. Alle kollegaene som skal dit gleder seg og ser på det som en selvfølge at jeg er med for "vi har jo så god tone"... øh. De vet jo selvsagt ikke hvor god den faktisk er. Jeg bare tenker at det er kjipt ovenfor hans kone som jeg på en måte ikke helt ønsker å forholde meg til. Hva gjør jeg? Legger meg syk den dagen? Tenker på den annen side at han kommer til å bli litt paff når han tror han skal ha en hyggelig kveld med Kona ute og vips, der var hun som pleier å stå bøyd over kopimaskina på overtid liksom.... Anonymous poster hash: e1822...ac8
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #2 Skrevet 8. november 2016 Kleint, ja! Jeg har i lengre tid hatt et forhold til en nær kollega. Vi er begge enige om at det er kun for gøy og kos og ikke noe mer. Vi er fryktelig flørtete begge to. Lang historie kort - prince charming fyller 40 og kona hans har invitert flere kollegaer inklusive meg på surpriseparty. Alle kollegaene som skal dit gleder seg og ser på det som en selvfølge at jeg er med for "vi har jo så god tone"... øh. De vet jo selvsagt ikke hvor god den faktisk er. Jeg bare tenker at det er kjipt ovenfor hans kone som jeg på en måte ikke helt ønsker å forholde meg til. Hva gjør jeg? Legger meg syk den dagen? Tenker på den annen side at han kommer til å bli litt paff når han tror han skal ha en hyggelig kveld med Kona ute og vips, der var hun som pleier å stå bøyd over kopimaskina på overtid liksom.... Anonymous poster hash: e1822...ac8 Hva du gjør?? Du slutter å knalle en gift mann! Lavmål! Anonymous poster hash: 4743c...14d
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #3 Skrevet 8. november 2016 Du går i hvert fall ikke dit! Anonymous poster hash: d3c5c...2af
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #4 Skrevet 8. november 2016 Jeg hadde blitt hjemme ja! Anonymous poster hash: 1cd42...aa0
Mamma til 2 søte Skrevet 8. november 2016 #5 Skrevet 8. november 2016 Du blir selvfølgelig hjemme. Forhåpentligvis er det noen som aner ugler i mosen...
Ophiophagus Hannah Skrevet 8. november 2016 #6 Skrevet 8. november 2016 Bli hjemme. Ikke verre enn å si at du er dessverre opptatt den dagen.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #7 Skrevet 8. november 2016 Jeg vil tro dine kolleger vet - selv om du selvfølgelig mener de ikke vet hva du og kollegaen driver med. Men slikt greier man skjelden å skjule helt. Så når du uteblir fra festen så tenker jeg de får en bekreftelse. Går du så blir du sett ned på. Uansett bør du bli hjemme - og selvfølgelig avslutte forholdet! Anonymous poster hash: 0c7d4...1a9
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #8 Skrevet 8. november 2016 HI har da ikke gjort noe galt. Slutt å gi dere på henne. Det er mannen her som er utro. Anonymous poster hash: be98c...b15
Kathrine. Skrevet 8. november 2016 #9 Skrevet 8. november 2016 Kleint, ja! Jeg har i lengre tid hatt et forhold til en nær kollega. Vi er begge enige om at det er kun for gøy og kos og ikke noe mer. Vi er fryktelig flørtete begge to. Lang historie kort - prince charming fyller 40 og kona hans har invitert flere kollegaer inklusive meg på surpriseparty. Alle kollegaene som skal dit gleder seg og ser på det som en selvfølge at jeg er med for "vi har jo så god tone"... øh. De vet jo selvsagt ikke hvor god den faktisk er. Jeg bare tenker at det er kjipt ovenfor hans kone som jeg på en måte ikke helt ønsker å forholde meg til. Hva gjør jeg? Legger meg syk den dagen? Tenker på den annen side at han kommer til å bli litt paff når han tror han skal ha en hyggelig kveld med Kona ute og vips, der var hun som pleier å stå bøyd over kopimaskina på overtid liksom.... Anonymous poster hash: e1822...ac8 Det der med <bøyd over kopimaskina>. Gjør folk det på ekte? Klarer seriøst ikkje se for meg at slikt skjer i det virkelige liv. Tenker på det som filmklisje. Hilsen naiv.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #10 Skrevet 8. november 2016 Det der med <bøyd over kopimaskina>. Gjør folk det på ekte? Klarer seriøst ikkje se for meg at slikt skjer i det virkelige liv. Tenker på det som filmklisje. Hilsen naiv. Tenkte det samme😉 Anonymous poster hash: 6f9cc...b62
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #11 Skrevet 8. november 2016 Syns du skal holde deg unna hjemmet hennes. Når det en dag kommer ut så kommer det til å føles fryktelig krenkende for henne å vite at hun inviterte deg inn i sitt hjem og at både du og mannen (og muligens andre) visste at dere knulla bak ryggen hennes mens hun gikk der som en smilende intetanende idiot. Så en bønn fra meg er at du later som om du er syk og holder deg unna både hjemmet hennes og mannen hennes. Anonymous poster hash: 962b7...6a1
Merdee Skrevet 8. november 2016 #12 Skrevet 8. november 2016 Det der med <bøyd over kopimaskina>. Gjør folk det på ekte? Klarer seriøst ikkje se for meg at slikt skjer i det virkelige liv. Tenker på det som filmklisje. Hilsen naiv. Hun mente det ikke bokstavelig....
*Miss Marple* Skrevet 8. november 2016 #13 Skrevet 8. november 2016 Det minste du kan gjøre er å holde deg unna huset og kona hans!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #14 Skrevet 8. november 2016 Jeg har vært i den eksakt samme situasjonen! Bare det var 30 års dagen til elskeren min. Og han var min sjef. Jeg gikk på festen. Hadde det sykt gøy. Jeg synes du skal gå. Anonymous poster hash: fbd65...bb7
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #15 Skrevet 8. november 2016 HI har da ikke gjort noe galt. Slutt å gi dere på henne. Det er mannen her som er utro. Anonymous poster hash: be98c...b15 Her holder ikke akkurat noen av de, på med noe som er greit... Han er utro ja, men å ligge meg noen man vet er gift er ikke akkurat snillt!! Anonymous poster hash: 9352a...8a2
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #16 Skrevet 8. november 2016 Selvfølgelig går du ikke!!!! Av ren respekt for kona! Anonymous poster hash: edd7f...2b9
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #17 Skrevet 8. november 2016 HI har da ikke gjort noe galt. Slutt å gi dere på henne. Det er mannen her som er utro. Anonymous poster hash: be98c...b15 Nemlig!! Anonymous poster hash: 6c052...786
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #18 Skrevet 8. november 2016 HI har da ikke gjort noe galt. Slutt å gi dere på henne. Det er mannen her som er utro. Anonymous poster hash: be98c...b15 Say whaaaaat?🙈 Anonymous poster hash: b1fed...f43
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #19 Skrevet 8. november 2016 Her holder ikke akkurat noen av de, på med noe som er greit... Han er utro ja, men å ligge meg noen man vet er gift er ikke akkurat snillt!! Anonymous poster hash: 9352a...8a2 Å ligge med noen når du er gift er ikke snilt nei. Å ligge med noen når du er singel er ikke slemt. HI har ikke gjort noe galt. Slutt å anklage HI. Anonymous poster hash: be98c...b15
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #20 Skrevet 8. november 2016 Hun mente det ikke bokstavelig.... Eh jo, jeg gjorde faktisk det. Folk gjør det i virkeligheten. Tenk på det neste gang dere kopierer... Forøvrig er favorittstedet vårt et bord på møterommet med perfekt hoftehøyde.. Vi klarer ofte ikke holde Oss helt alvorlige når vi har allmøter på det rommet og sjefen står og holder seg i bordet der jeg pleier å ligge... Men ja, jeg blir nok hjemme.... Hi. Anonymous poster hash: e1822...ac8
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #21 Skrevet 8. november 2016 Eh jo, jeg gjorde faktisk det. Folk gjør det i virkeligheten. Tenk på det neste gang dere kopierer... Forøvrig er favorittstedet vårt et bord på møterommet med perfekt hoftehøyde.. Vi klarer ofte ikke holde Oss helt alvorlige når vi har allmøter på det rommet og sjefen står og holder seg i bordet der jeg pleier å ligge... Men ja, jeg blir nok hjemme.... Hi. Anonymous poster hash: e1822...ac8 Tusen. Lavmål Anonymous poster hash: b1fed...f43
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #22 Skrevet 8. november 2016 Eh jo, jeg gjorde faktisk det. Folk gjør det i virkeligheten. Tenk på det neste gang dere kopierer... Forøvrig er favorittstedet vårt et bord på møterommet med perfekt hoftehøyde.. Vi klarer ofte ikke holde Oss helt alvorlige når vi har allmøter på det rommet og sjefen står og holder seg i bordet der jeg pleier å ligge... Men ja, jeg blir nok hjemme.... Hi. Anonymous poster hash: e1822...ac8 Haha. Det samme har jeg gjort. Holdt på med en kollega, og vi hadde sex på matbordet i kantina. Kan tro vi lo litt da vi satt og spiste lunsj på det samme bordet dagen etter. Anonymous poster hash: edd7f...2b9
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #23 Skrevet 8. november 2016 Eh jo, jeg gjorde faktisk det. Folk gjør det i virkeligheten. Tenk på det neste gang dere kopierer... Forøvrig er favorittstedet vårt et bord på møterommet med perfekt hoftehøyde.. Vi klarer ofte ikke holde Oss helt alvorlige når vi har allmøter på det rommet og sjefen står og holder seg i bordet der jeg pleier å ligge... Men ja, jeg blir nok hjemme.... Hi. Anonymous poster hash: e1822...ac8 Da må dere ha en liten kopimaskin, eller så er du 2 meter. De nye kopimaskinene er noen digre beist og det skal jammen noe til å bøye seg over de 😂 Tror du fantaserer litt jeg. Anonymous poster hash: 3293d...15e
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #24 Skrevet 8. november 2016 Da må dere ha en liten kopimaskin, eller så er du 2 meter. De nye kopimaskinene er noen digre beist og det skal jammen noe til å bøye seg over de Tror du fantaserer litt jeg. Anonymous poster hash: 3293d...15e Ikke glem at han må være høy som når opp med pikken sin. Eller så må han ha en helt enorm pikk... Sorry, HI, jeg støttet deg helt frem til hit. Men nå gjør du noe galt, du troller. Anonymous poster hash: be98c...b15
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #25 Skrevet 8. november 2016 Ikke glem at han må være høy som når opp med pikken sin. Eller så må han ha en helt enorm pikk... Sorry, HI, jeg støttet deg helt frem til hit. Men nå gjør du noe galt, du troller. Anonymous poster hash: be98c...b15 Haha, vår kopimaskin er kanskje 120 cm høy, og når jeg står bøyd over og holder meg i toppen av den med rumpa rett ut så trenger han ikke være 3 meter høy nei... Anonymous poster hash: e1822...ac8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå