Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #51 Skrevet 3. november 2016 Jeg er som sagt avholds, så hvordan skal jeg kjenne andre på meg selv vet jeg ikke egentlig Men jeg har sett at flere som har hatt flørtende tone på jobb har endt opp til sengs, selv om begge har partnere. Mener du selv at ingen av dem som flørter med kollegaer ender til sengs? Det er jo forskningsmessig bevist at folk flest mister hemninger i fylla og ikke tenker så mye over konsekvenser av sine handlinger. Mange husker ikke hva de gjorde når de blir edru dagen etterpå, man har mindre kontroll over seg selv og er mer tilbøyelig til å handle på impuls. Går du rundt, flørter og sikler på din kollega og plutselig ser ham eller henne i stivpyntet tilstand og jovialt humør, gjerne klemmer og danser, så er veien for NOEN mennesker kort til noe mer enn kun flørting. Anonymous poster hash: 492db...f59 Jeg er mest interesser i hvor du sitter når du blir med alle disse du kjenner i senga 😂😂😂 Jeg har delt mange taxier i mitt liv altså..., men svært sjeldent tatt med meg folk til sengs av den grunn! Eller forresten, en gang pulte jeg litt på en som kjørte limousiner i helgene 😂😂😂😅 Men, da var jeg singel, så jeg syns jeg burde få lov 😉 Anonymous poster hash: 3c655...ec5
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #52 Skrevet 3. november 2016 Jeg er mest interesser i hvor du sitter når du blir med alle disse du kjenner i senga Jeg har delt mange taxier i mitt liv altså..., men svært sjeldent tatt med meg folk til sengs av den grunn! Eller forresten, en gang pulte jeg litt på en som kjørte limousiner i helgene Men, da var jeg singel, så jeg syns jeg burde få lov Anonymous poster hash: 3c655...ec5 Jah... når man har rom i samme etasje som kollegaer og tilfeldigvis vitner to stk som er gift på hver sin kant gå ut av samme rom på morrakvisten før de går til frokost. Kvelden før kunne man observere disse to flørte åpenlyst, danse tett og nytte en god del alkohol. Enkelte kliner heftig i fylla i baren etter at fagdelen av dagen er slutt og alkohol flyter fritt. Enkelte sidesprang er jo også kjent på arbeidsplassen, men de fleste er for feige til å si fra til partnerne deres. Julebord/fagsamlinger/seminarer foregår ofte på samme hotell der arbeidstakerne bor, så trenger ingen taxi. Anonymous poster hash: 492db...f59
the amazing spidermamma Skrevet 3. november 2016 #53 Skrevet 3. november 2016 Dette er jo en invitasjon, ikke uskyldig flørting. Jeg er spent på hvordan du skal dra denne her i land, HI.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #54 Skrevet 3. november 2016 Iom mannen og jeg jobber samme plass og jeg kjenner tonen som er mellom kolleger her hadde en slik melding vært et meget alvorlig tillitsbrudd. I min verden er det ikke harmløs flørting lengre, og ikke i HI sin heller. Ellers ville hun jo ikke se et problem når hun sender feil. Ca halvparten av alle er en eller annen gang utro. Alkohol er påvist å senke vurderingsevne, så det er absolutt større fare å havne i seng med den kjekke kollega man danset og drakk med på julebord enn når man drikker kaffe sammen etter mandags første møte. Anledning og mulighet er ofte alt som skal til for å glemme sperrer man har ellers. Anonymous poster hash: b0c55...779
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #55 Skrevet 3. november 2016 Bare å si til mannen , at du lurte på om det var greit for han med nachspiel hjemme hoss dere etter juleborde ? Eller ? Du tenkte å ta med wn gjeng hjem til dere. Eller noe ? Anonymous poster hash: b865b...14b
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #56 Skrevet 3. november 2016 Si du flørta - det koster mer å juge. Anonymous poster hash: 99a29...5ae
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #57 Skrevet 3. november 2016 Huff, det var nok jeg som tirret på med selveste frk bibelstripp 😔 Vet ikke om det var han limmosjåføren som irriterte mest jeg men uansett: jeg er gift på 12 året og vi har det veldig bra. Jeg har flere barn og bare mann, hus og barna er en heldagsjobb i seg selv om man vil, men altså; jeg har super god samvittighet fordi jeg gjør så godt jeg kan og et stort sett alltid tilstede. Leser lekser med de og organiseres det meste som omorganiseres kan. Jeg steller litt av kjærlighet for mannen og vi har oss når vi lyster. Har til og med dratt på kjærlighetsferie UTEN barn, skyt meg ved soloppgang! Så er det jobben da... , der får jeg svært gode tilbakemelding fra alle hold så jeg gjør nok det jeg skal, men i TILLEGG altså klarer jeg å fleipe med mine kolleger. Kalle de kjekken, kjære feks. Plystre etter de osv. At noen tror jeg får bekreftelser av dette er jo i grunnen helt på tryne moro 😂 Jeg vet de er gift og ting de sier til meg er med humoristisk glimt i øyet. Jeg blir ikke høy på meg selv av det altså 😂😂😂 Men, jeg ler mye! Jeg ler og smiler meg igjennom en hel arbeidsdag innimellom fordi noen gir meg en spontanklem og sier "savna deg jeg dama mi", ei kvinnelig kollega legger igjen en twist bit på pulten min og skriver en lapp med "vi får dele på favorittene" osv osv . For meg er dette et positivt arbeidsmiljø og jeg elsker det (selv om jeg elsker mann og barn også) Anonymous poster hash: 3c655...ec5
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #58 Skrevet 3. november 2016 Hvordan gikk dette da HI? Anonymous poster hash: bb52a...e49
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #59 Skrevet 3. november 2016 Hvor ble det av HI her da, hvordan gikk det, hvordan tok mannen det Anonymous poster hash: a73a3...76e
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #60 Skrevet 3. november 2016 Ble det oppvask da mannen kom hjem?😉 Anonymous poster hash: 9cf20...c6b
Admin Skrevet 3. november 2016 #61 Skrevet 3. november 2016 Tråden er ryddet for personangrep, dialekt innlegg, personangrep og svar til disse. Ann Christin, admin
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #62 Skrevet 3. november 2016 Trollolololol... Anonymous poster hash: 26741...887
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #63 Skrevet 4. november 2016 Hi her! Det gikk over all forventning. Jeg sa det nesten som det var, og at det var sjargongen på jobb. Han bare lo av det heldigvis og fleipet litt med at det kanskje var best å droppe julebordet😜 Hi Anonymous poster hash: c95c9...4c0
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #64 Skrevet 4. november 2016 Hi her! Det gikk over all forventning. Jeg sa det nesten som det var, og at det var sjargongen på jobb. Han bare lo av det heldigvis og fleipet litt med at det kanskje var best å droppe julebordet Hi Anonymous poster hash: c95c9...4c0 Flott reddet! Godt å høre du klarte å vri han rundt fingeren, hehe Anonymous poster hash: 0f606...107
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #65 Skrevet 4. november 2016 Siden han tok det så lett kanskje han driver på på lik måte 😉 Anonymous poster hash: c6bf6...8c7
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #66 Skrevet 4. november 2016 Siden han tok det så lett kanskje han driver på på lik måte Anonymous poster hash: c6bf6...8c7 Tvert imot. Menn som er utro er uhyre sjalue. De vet jo selv om alt det der med at "det var bare en uskyldig flørt", ikke er så uskyldig. Anonymous poster hash: 0f606...107
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #67 Skrevet 4. november 2016 "Sjargongen" på jobb ja. Ja, folk har jo brukt den unnskyldningen før... Anonymous poster hash: ed2d9...081
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #68 Skrevet 4. november 2016 Så bra at det gikk fint. Sikkert bra med en liten vekker før det gikk for langt. Anonymous poster hash: 305b0...474
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #69 Skrevet 4. november 2016 Hi her! Det gikk over all forventning. Jeg sa det nesten som det var, og at det var sjargongen på jobb. Han bare lo av det heldigvis og fleipet litt med at det kanskje var best å droppe julebordet Hi Anonymous poster hash: c95c9...4c0 Sikker på at det var fleip og at han ikke mente det? Hadde jeg vært deg, så ville jeg ha droppet julebordet. La det bli en lekse for fremtiden - uskyldig flørting er greit, men å gå over grensa er ikke greit. Å invitere seg selv på rommet til en mannlig kjekk kollega etter julebord er å gå over grensa. Anonymous poster hash: 492db...f59
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #70 Skrevet 4. november 2016 Sikker på at det var fleip og at han ikke mente det? Hadde jeg vært deg, så ville jeg ha droppet julebordet. La det bli en lekse for fremtiden - uskyldig flørting er greit, men å gå over grensa er ikke greit. Å invitere seg selv på rommet til en mannlig kjekk kollega etter julebord er å gå over grensa. Anonymous poster hash: 492db...f59 Å droppe julebordet er ihvertfall mistenkelig! Anonymous poster hash: e81b0...588
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #71 Skrevet 4. november 2016 Å droppe julebordet er ihvertfall mistenkelig! Anonymous poster hash: e81b0...588 Hvorfor det? Man innrømmet sine feil og unngår å treffe på kollegaen i lystig lag etter å ha sendt en slik melding. Det er på sin plass altså. Jeg hadde for eksempel hatt store problemer med at min mann dro på en fest med en dame som han flørtet med på den måten. Hadde det vært greit for deg? Anonymous poster hash: 492db...f59
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #72 Skrevet 4. november 2016 Hi her! Det gikk over all forventning. Jeg sa det nesten som det var, og at det var sjargongen på jobb. Han bare lo av det heldigvis og fleipet litt med at det kanskje var best å droppe julebordet😜 Hi Anonymous poster hash: c95c9...4c0 HI Flott at det gikk bra 😃men hva skjer nå ? Hvorfor sendte du den meld in the first place? Skal du fortsette flørtingen? Eller har du skjønt nå at du har det bra hjemme alikevel? Anonymous poster hash: e81b0...588
Gjest Antarctica Skrevet 4. november 2016 #73 Skrevet 4. november 2016 HI Flott at det gikk bra 😃men hva skjer nå ? Hvorfor sendte du den meld in the first place? Skal du fortsette flørtingen? Eller har du skjønt nå at du har det bra hjemme alikevel? Anonymous poster hash: e81b0...588 Hva har nå egentlig du med det å gjøre...?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #74 Skrevet 4. november 2016 Hva har nå egentlig du med det å gjøre...? Vil tippe det samme som deg som svarer i denne tråden - hun svarer HI. Vanskelig for det i dag? Eller skal du bestemme hva folk skal skrive på forumet? I så fall bør du kanskje bli moderator. Anonymous poster hash: 492db...f59
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #75 Skrevet 4. november 2016 HI Flott at det gikk bra 😃men hva skjer nå ? Hvorfor sendte du den meld in the first place? Skal du fortsette flørtingen? Eller har du skjønt nå at du har det bra hjemme alikevel? Anonymous poster hash: e81b0...588 Helt enig med kloke Pashla her, ikke legg deg i det du ikke har noe med. Dette har du ikke noe med. Og HI? Kos deg på julebordet! Anonymous poster hash: 0f606...107
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå