Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #1 Skrevet 2. november 2016 Kan jeg gjøre noe for å trekke tilbake en SMS? Skulle sende en melding til en kollega som egentlig var litt på kanten (ok, vi driver og flørter litt) og så har jeg sendt den til mannen min. Fy faen. Han har kveldsvakt og får ikke sett meldingen før 23, telefonen er i skap frem til da. Hva søren gjør jeg nå!? Anonymous poster hash: c95c9...4c0
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #2 Skrevet 2. november 2016 Den fortjente du. Ikke mye å gjøre Anonymous poster hash: e239b...b6e
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #3 Skrevet 2. november 2016 Kan jeg gjøre noe for å trekke tilbake en SMS? Skulle sende en melding til en kollega som egentlig var litt på kanten (ok, vi driver og flørter litt) og så har jeg sendt den til mannen min. Fy faen. Han har kveldsvakt og får ikke sett meldingen før 23, telefonen er i skap frem til da. Hva søren gjør jeg nå!? Anonymous poster hash: c95c9...4c0 Henter han på jobb og prøver å få fatt i telefonen? Evt. møter han på jobb og distraherer han så han ikke ser på tlf, for så å slette så snart du får tilgang. Får du ikke tilgang er løpet kjørt. Anonymous poster hash: 65834...c17
Marriet Skrevet 2. november 2016 #4 Skrevet 2. november 2016 (endret) Da må du dra på jobben, bryte deg inn i skapet å slette meldingen. Eller du kan ta deg en prat med mannen din når han kommer hjem å forklare at du er på flørtern med en annen og gi han en ærlig sjans til å gå fra deg eller mene noe før du er utro. Hvis han ikke er en dramaqueen kan det jo hende at ikke det er noen big deal? Endret 2. november 2016 av Marriet
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #5 Skrevet 2. november 2016 Kan ikke reise ut. Barna sover... fy f... jeg mener det jo ikke sånn, det er bare litt spennende. Uff, ja jeg fortjener det vel.... Shit! Anonymous poster hash: c95c9...4c0
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #6 Skrevet 2. november 2016 Hva skrev du i mld? Så kan vi se om vi kan vinkle den på en måte for deg. Anonymous poster hash: 984d3...718
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #7 Skrevet 2. november 2016 Har han iPhone kan du logge deg inn på Finn iPhone (hvis du har Apple-IDen hans) og oppdatere flere ganger helt til batteriet på mobilen hans går tomt. Så får du kjøpt deg litt mer tid i hvert fall Anonymous poster hash: 23e48...bef
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #8 Skrevet 2. november 2016 Hvis ikke kan du bruke litt tid på å sendte hundre meldinger til han med ingenting på og så avslutte med "oj hva har skjedd, ser ut som mobilen min har hengt seg opp/ser ut som jeg har sendt hundrevis av meldinger med et uhell." Og så håper du han bare svarer "haha" og ikke blar laaaaangt oppover for å se hvor mange du faktisk hadde sendt eller om det ble skrevet noe før de hundre "tomme" meldingene.. Anonymous poster hash: 23e48...bef
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #9 Skrevet 2. november 2016 Hva skrev du i mld? Så kan vi se om vi kan vinkle den på en måte for deg. Anonymous poster hash: 984d3...718 Jeg skrev "nachspiel hos deg etter julebordet da kjekken"... 😱 Anonymous poster hash: c95c9...4c0
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #10 Skrevet 2. november 2016 Jeg skrev "nachspiel hos deg etter julebordet da kjekken"... 😱 Anonymous poster hash: c95c9...4c0 Ouch. Der legger du jo så og si opp til utroskap.. det kan i alle fall tolkes dit. Du kan eventuelt si at det du mente var at du håret mannen din er klar for action når du kommer hjem til han på "nachpiel" ... Men den er tynn Anonymous poster hash: 9fae3...fb2
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #11 Skrevet 2. november 2016 Da sier du bare at det er et forsøk på rollespill for spenning og moro....leke at man flørter og ikke kjenner hverandre. Så får du eventuelt si det kanskje var litt dumt å ikke snakke med han om det først men at det var et innfall du fikk feks. Anonymous poster hash: 223b1...aae
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #12 Skrevet 2. november 2016 Da sier du bare at det er et forsøk på rollespill for spenning og moro....leke at man flørter og ikke kjenner hverandre. Så får du eventuelt si det kanskje var litt dumt å ikke snakke med han om det først men at det var et innfall du fikk feks. Anonymous poster hash: 223b1...aae Eller bare si sannheten. Etthvert forsøk på bortforklaringer og idiotiske unnskyldninger vil han gjennomskue uansett. Anonymous poster hash: 9cf20...c6b
Ophiophagus Hannah Skrevet 2. november 2016 #13 Skrevet 2. november 2016 Hvis det var meg, så tror jeg at jeg hadde vært ærlig. Hadde fortalt at jeg driver å "tulleflørter" med en kollega, og at jeg sendte den meldingen som en spøk. Tror ikke at det hadde blitt så mye drama av det. Jeg ville nok også sagt unnskyld, og forsikret om at jeg selvfølgelig aldri ville dratt på nachspiel til noen, og at det hele bare er en litt morsom greie på jobb.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #14 Skrevet 2. november 2016 Det er så vanskelig å finne en troverdig unnskyldning at her bør du bare legge korta på bordet.. Anonymous poster hash: 9fae3...fb2
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #15 Skrevet 2. november 2016 Min tillit til mannen hadde ihvertfall blitt brutt dersom samboeren hadde feilsendt en slik melding til meg. Må nok belage deg på at du må bli hjemme fra julebordet i år, hvis ikke du har blitt singel da. Anonymous poster hash: d0451...438
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #16 Skrevet 2. november 2016 Det beste er nok å være ærlig. Evt. si du forsøkte å piffe opp sexlivet eller noe... Anonymous poster hash: d2fcc...26d
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #17 Skrevet 2. november 2016 Hva sa han!? Må si jeg er spent på fortsettelsen her.. 😳 Anonymous poster hash: 277ae...72c
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #18 Skrevet 2. november 2016 Hahahahaha er det mulig å være så dum! Grunnen for at du sendte meld til mannen er fordi du tenkte på mannen din mens du skrev meld til din kollega! dumma Anonymous poster hash: c34ba...c97
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #19 Skrevet 3. november 2016 Hvis det var meg, så tror jeg at jeg hadde vært ærlig. Hadde fortalt at jeg driver å "tulleflørter" med en kollega, og at jeg sendte den meldingen som en spøk. Tror ikke at det hadde blitt så mye drama av det. Jeg ville nok også sagt unnskyld, og forsikret om at jeg selvfølgelig aldri ville dratt på nachspiel til noen, og at det hele bare er en litt morsom greie på jobb. Si dette. Anonymous poster hash: decf0...35f
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #20 Skrevet 3. november 2016 Eller bare si sannheten. Etthvert forsøk på bortforklaringer og idiotiske unnskyldninger vil han gjennomskue uansett. Anonymous poster hash: 9cf20...c6b Signerer. Karma is a bitch og det er egentlig veldig bra. Har ikke sans for dem som leker med ilden og planlegger utroskap på julebord. Det som er "spennende" kan plutselig ende med sex når man er full og villig. Anonymous poster hash: 492db...f59
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #21 Skrevet 3. november 2016 Stakkars mannen din..! Anonymous poster hash: 30591...b3f
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #22 Skrevet 3. november 2016 Nå veit jeg jo stemningen her inne er en "alle er utro", og ikke vær naiv. Nå kommer det jo helt an på hvilken type både du og mannen din er, og hvilken tone dere har dere imellom. Her ville en slik feilsendt melding ikke blitt tatt ille opp. Vi har bunnløs tillit til hverandre og det livet vi lever, samtidig som vi er litt fleipete. Anonymous poster hash: bcefd...6f8
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #23 Skrevet 3. november 2016 Nå veit jeg jo stemningen her inne er en "alle er utro", og ikke vær naiv. Nå kommer det jo helt an på hvilken type både du og mannen din er, og hvilken tone dere har dere imellom. Her ville en slik feilsendt melding ikke blitt tatt ille opp. Vi har bunnløs tillit til hverandre og det livet vi lever, samtidig som vi er litt fleipete. Anonymous poster hash: bcefd...6f8 Men hvis dere har bunnløs tillit, så hadde dere vel ikke holdt på slik med å flørte å legge opp til noe mer heller? Og da hadde ingen mld blitt feilsendt. Er jo nettopp et brudd på tillit dette her da. Anonymous poster hash: 403e5...f08
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #24 Skrevet 3. november 2016 Men hvis dere har bunnløs tillit, så hadde dere vel ikke holdt på slik med å flørte å legge opp til noe mer heller? Og da hadde ingen mld blitt feilsendt. Er jo nettopp et brudd på tillit dette her da. Anonymous poster hash: 403e5...f08 Det er snakk om respekt for partneren. Jeg, og heldigvis min mann, synes det er respektløst å flørte med andre når man er i et forhold. Flørting med en kollega som man skal dra på julebord med er jo også i særstilling siden man omgås hver dag og julebord ofte innebærer store mengder alkohol. Anonymous poster hash: 492db...f59
sug lut Skrevet 3. november 2016 #25 Skrevet 3. november 2016 Men hvis dere har bunnløs tillit, så hadde dere vel ikke holdt på slik med å flørte å legge opp til noe mer heller? Og da hadde ingen mld blitt feilsendt. Er jo nettopp et brudd på tillit dette her da. Anonymous poster hash: 403e5...f08 Hadde ikke blitt noe bråk hos oss heller av dette, sånt tull er jo bare nettopp det - tull og fjas i en arbeidshverdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå