Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #26 Skrevet 3. november 2016 Si at det var tull og si at den minst attraktive på jobb var mottakeren? 😝 Anonymous poster hash: e9724...10f
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #27 Skrevet 3. november 2016 Hadde ikke blitt noe bråk hos oss heller av dette, sånt tull er jo bare nettopp det - tull og fjas i en arbeidshverdag. Du forstår ikke at alle har forskjellige grenser? Noen har åpent forhold, noen, som dere, hadde syntes at flørting med kollegaer var innenfor, men andre igjen godtar ikke det. Folk er forskjellige. Når HI er i panikk for at mannen oppdager meldingen, så vet hun jo at hun gjør noe han ikke aksepterer. Man kan ikke påtvinge partneren sine egne holdninger og grenser og forvente at man kan flørte/sexte/ligge med andre fordi man SELV mener at det bør være godtatt. Anonymous poster hash: 492db...f59
sug lut Skrevet 3. november 2016 #28 Skrevet 3. november 2016 Du forstår ikke at alle har forskjellige grenser? Noen har åpent forhold, noen, som dere, hadde syntes at flørting med kollegaer var innenfor, men andre igjen godtar ikke det. Folk er forskjellige. Når HI er i panikk for at mannen oppdager meldingen, så vet hun jo at hun gjør noe han ikke aksepterer. Man kan ikke påtvinge partneren sine egne holdninger og grenser og forvente at man kan flørte/sexte/ligge med andre fordi man SELV mener at det bør være godtatt. Anonymous poster hash: 492db...f59 Jeg svarte deg på følgende: "Men hvis dere har bunnløs tillit, så hadde dere vel ikke holdt på slik med å flørte å legge opp til noe mer heller?" - tillit kan jo nettopp innebære at man tåler dette, hvilket jeg presiserte: pga tilliten vil flørt oppfattes som nettopp det, en lek og ikke alvor. Ditt svar til meg igjen er enten feilposta eller bare feil. Jeg tipper det siste.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #29 Skrevet 3. november 2016 Hvordan arbeidsmiljø har dere her inne? Syns det er så mange rare svar.... Etter mange år i et mannsdominert arbeidsmiljø må man tåle sleivspark i hvert fall, om man vil "overleve". Ingen er ondsinnede, men synes det er veldig moro å gjøre folk litt forlagene! Når min mann feks hilste på mine kolleger første gang klarte en av de å si ca: " morn! Regner med det er greit at xxxx fortsetter og bli med meg hjem etter fredagspilsene slik hu pleier?" Mannen er 10 år eldre enn meg, gift og med fire barn. Det har aldri vært noe mellom oss, han snakker mye om kone og barn med stolthet, men han har en litt bissarr humor. Det får man tåle, det tålte også min mann gudsjelov ellers hadde vi ikke sitti her 15 år etter med 3 barn selv 😁😍 Anonymous poster hash: 3c655...ec5
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #30 Skrevet 3. november 2016 Jeg svarte deg på følgende: "Men hvis dere har bunnløs tillit, så hadde dere vel ikke holdt på slik med å flørte å legge opp til noe mer heller?" - tillit kan jo nettopp innebære at man tåler dette, hvilket jeg presiserte: pga tilliten vil flørt oppfattes som nettopp det, en lek og ikke alvor. Ditt svar til meg igjen er enten feilposta eller bare feil. Jeg tipper det siste. Nope, du svarte ikke meg Du svarte en annen anonym. Og nei, tillit og respekt er ikke det samme. Selv om man har tillit, så trenger man ikke å flørte med andre, eller mener du at så lenge man stoler på hverandre så er det fritt frem? Anonymous poster hash: 492db...f59
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #31 Skrevet 3. november 2016 Hvordan arbeidsmiljø har dere her inne? Syns det er så mange rare svar.... Etter mange år i et mannsdominert arbeidsmiljø må man tåle sleivspark i hvert fall, om man vil "overleve". Ingen er ondsinnede, men synes det er veldig moro å gjøre folk litt forlagene! Når min mann feks hilste på mine kolleger første gang klarte en av de å si ca: " morn! Regner med det er greit at xxxx fortsetter og bli med meg hjem etter fredagspilsene slik hu pleier?" Mannen er 10 år eldre enn meg, gift og med fire barn. Det har aldri vært noe mellom oss, han snakker mye om kone og barn med stolthet, men han har en litt bissarr humor. Det får man tåle, det tålte også min mann gudsjelov ellers hadde vi ikke sitti her 15 år etter med 3 barn selv Anonymous poster hash: 3c655...ec5 Nei, man MÅ ikke tåle noe som helst. Man må tåle akkurat det man ønsker. Det blir det samme som hvis jeg var i åpent forhold og fortalte deg at du må tåle at din mann ligger rundt siden jeg gjør det. Anonymous poster hash: 492db...f59
Blomstogbier Skrevet 3. november 2016 #32 Skrevet 3. november 2016 Hvorfor i all verden skal du si noe annet enn sannheten? Kjenner jeg blir kvalm av alle de som foreslår at du skal finne på løgner.. flørting med andre er ikke greit.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #33 Skrevet 3. november 2016 Hadde ikke blitt noe bråk hos oss heller av dette, sånt tull er jo bare nettopp det - tull og fjas i en arbeidshverdag. Men for alle er det jo ikke tull og fjas, for de som ender opp med å være utro.. Synes sånn tull og fjas er unødvendig, da det i "feil hender" er umulig å vite om det faktisk BARE er tull og fjas. Anonymous poster hash: 403e5...f08
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #34 Skrevet 3. november 2016 Nei, man MÅ ikke tåle noe som helst. Man må tåle akkurat det man ønsker. Det blir det samme som hvis jeg var i åpent forhold og fortalte deg at du må tåle at din mann ligger rundt siden jeg gjør det. Anonymous poster hash: 492db...f59 Tror man får det litt mer moro i hverdagen om man ikke er en snerpete frk bibelstripp 😂 Man må ikke pule selv om man slenger med leppa til andre serru 😂😂😂 Anonymous poster hash: 3c655...ec5
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #35 Skrevet 3. november 2016 Tror man får det litt mer moro i hverdagen om man ikke er en snerpete frk bibelstripp Man må ikke pule selv om man slenger med leppa til andre serru Anonymous poster hash: 3c655...ec5 Så hvis man ikke liker å flørte med andre så er man snerpete? Hva vet du om jeg praktiserer BDSM hjemme med partneren, om vi er swingers eller gjør noe annet freaky? Her på DiB er man snerpete hvis man ikke flørter med alle og enhver, tenk, alle har ikke den interessen! Jeg har jobbet på flere store arbeidsplasser og som avholds så ser jeg godt hva som foregår på julebord. Hvis man flørter i forkant og så havner på fylla med denne "kjekkasen", så skjer det ofte ting. Hvorfor legge opp til det? Anonymous poster hash: 492db...f59
Blomstogbier Skrevet 3. november 2016 #36 Skrevet 3. november 2016 Så hvis man ikke liker å flørte med andre så er man snerpete? Hva vet du om jeg praktiserer BDSM hjemme med partneren, om vi er swingers eller gjør noe annet freaky? Her på DiB er man snerpete hvis man ikke flørter med alle og enhver, tenk, alle har ikke den interessen! Jeg har jobbet på flere store arbeidsplasser og som avholds så ser jeg godt hva som foregår på julebord. Hvis man flørter i forkant og så havner på fylla med denne "kjekkasen", så skjer det ofte ting. Hvorfor legge opp til det? Anonymous poster hash: 492db...f59 Husk at snerpete her inne er NORMAL og godhjertet i virkeligheten. Her inne herjer de unormale og unaturlige.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #37 Skrevet 3. november 2016 Hvorfor ikke bare si at det er en sånn tone dere alle har på jobben din? Litt sånn fleipete, kaller hverandre kjekken, søta, kjære, osv..... Anonymous poster hash: 4069b...725
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #38 Skrevet 3. november 2016 Jeg har også jobbet mange år i et mannsdominert miljø og vi har tullet mye om det meste, men grensa har alltid vært at det har foregått på jobb i full åpenhet og med en viten om at dette ikke stikker dypt. Når man aktivt går inn for å skrive meldingen "klar for nachspiel etter julebordet, kjekken?" har man gått over en grense. Da trekker man det videre inn i privatlivet, noe som, for de fleste, ikke er greit! I tillegg legger jo hi opp til utroskap. Vær ærlig med mannen, ta konsekvensene og hold jobb og privatliv separert heretter! Anonymous poster hash: 95a55...540
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #39 Skrevet 3. november 2016 Så hvis man ikke liker å flørte med andre så er man snerpete? Hva vet du om jeg praktiserer BDSM hjemme med partneren, om vi er swingers eller gjør noe annet freaky? Her på DiB er man snerpete hvis man ikke flørter med alle og enhver, tenk, alle har ikke den interessen! Jeg har jobbet på flere store arbeidsplasser og som avholds så ser jeg godt hva som foregår på julebord. Hvis man flørter i forkant og så havner på fylla med denne "kjekkasen", så skjer det ofte ting. Hvorfor legge opp til det? Anonymous poster hash: 492db...f59 Jøsseballe, skal det ikke mer til for å komme i buksa på deg 😳 Gratulerer 🙄😆 Anonymous poster hash: 3c655...ec5
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #40 Skrevet 3. november 2016 Hvis mannen min hadde sendt en sånn melding til en kollega hadde jeg hevet et øyebryn og begynt å lure. Det hadde nok gjort noe med tilliten. Men det er ikke en tone vi tenker er passende å ha med kolleger da. Så jeg ville kanskje blitt mest overrasket over at det var en tone han plutselig brukte. Anonymous poster hash: 9515b...e18
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #41 Skrevet 3. november 2016 Jøsseballe, skal det ikke mer til for å komme i buksa på deg Gratulerer Anonymous poster hash: 3c655...ec5 Forventet et slikt barnslig svar. Først blir man kalt snerpete, så blir man kalt horete. Bestem dere for en av tingene, please Jeg skriver jo at jeg er avholds og ser ting, ikke at jeg hopper på alle kollegaer på julebord hvert eneste år. Lær deg å lese Anonymous poster hash: 492db...f59
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #42 Skrevet 3. november 2016 Flørting er normalt . Både hjemme, blant venner og kollegaer . Hvertfall så lenge man har en god tone med hverandre. Selv når man er i forhold er det normalt og sunt å flørte med andre også. Men jeg syntes den meldingen gikk litt over streken. Virker ikke som vanlig uskyldig flørting lengre. Anonymous poster hash: c8254...bad
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #43 Skrevet 3. november 2016 Forventet et slikt barnslig svar. Først blir man kalt snerpete, så blir man kalt horete. Bestem dere for en av tingene, please Jeg skriver jo at jeg er avholds og ser ting, ikke at jeg hopper på alle kollegaer på julebord hvert eneste år. Lær deg å lese Anonymous poster hash: 492db...f59 Og der ble du snerpete igjen! Vi er faktisk endel mennesker i denne verden som har overlevd i mange tiår med å flørte litt rundt, dra på julebord og reise hjem uten at noe galt har skjedd. Tenk det! Jeg kjenner en god del av de 👍👏😂 Anonymous poster hash: 3c655...ec5
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #44 Skrevet 3. november 2016 Jeg skrev "nachspiel hos deg etter julebordet da kjekken"... 😱 Anonymous poster hash: c95c9...4c0 Haha! Uffda...lykke til! Anonymous poster hash: 90ece...9e4
sug lut Skrevet 3. november 2016 #45 Skrevet 3. november 2016 Skrevet i dag, 10:50 Anonym bruker, on 03 Nov 2016 - 10:24, said: Så hvis man ikke liker å flørte med andre så er man snerpete? Hva vet du om jeg praktiserer BDSM hjemme med partneren, om vi er swingers eller gjør noe annet freaky? Her på DiB er man snerpete hvis man ikke flørter med alle og enhver, tenk, alle har ikke den interessen! Jeg har jobbet på flere store arbeidsplasser og som avholds så ser jeg godt hva som foregår på julebord. Hvis man flørter i forkant og så havner på fylla med denne "kjekkasen", så skjer det ofte ting. Hvorfor legge opp til det?Anonymous poster hash: 492db...f59 Jøsseballe, skal det ikke mer til for å komme i buksa på deg Gratulerer Anonymous poster hash: 3c655...ec5 Fnis.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #46 Skrevet 3. november 2016 Skrevet i dag, 10:50 Anonym bruker, on 03 Nov 2016 - 10:24, said: Jøsseballe, skal det ikke mer til for å komme i buksa på deg Gratulerer Anonymous poster hash: 3c655...ec5 Fnis. Da var det to stk barnslige her i tråden. Så herlig Anonymous poster hash: 492db...f59
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #47 Skrevet 3. november 2016 Da var det to stk barnslige her i tråden. Så herlig Anonymous poster hash: 492db...f59 Det er utrolig bedriende deilig! Du burde prøve det en gang 😘 Anonymous poster hash: 3c655...ec5
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #48 Skrevet 3. november 2016 Da var det to stk barnslige her i tråden. Så herlig Anonymous poster hash: 492db...f59 Haha, tre stk faktisk, for denne fniste jeg også av! Du tror at folk hopper til sengs med en gang man er "på fylla" sammen med noen man flørter med? På seg selv kjenner man andre.. Anonymous poster hash: b51c2...66b
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #49 Skrevet 3. november 2016 Haha, tre stk faktisk, for denne fniste jeg også av! Du tror at folk hopper til sengs med en gang man er "på fylla" sammen med noen man flørter med? På seg selv kjenner man andre.. Anonymous poster hash: b51c2...66b Jeg er som sagt avholds, så hvordan skal jeg kjenne andre på meg selv vet jeg ikke egentlig Men jeg har sett at flere som har hatt flørtende tone på jobb har endt opp til sengs, selv om begge har partnere. Mener du selv at ingen av dem som flørter med kollegaer ender til sengs? Det er jo forskningsmessig bevist at folk flest mister hemninger i fylla og ikke tenker så mye over konsekvenser av sine handlinger. Mange husker ikke hva de gjorde når de blir edru dagen etterpå, man har mindre kontroll over seg selv og er mer tilbøyelig til å handle på impuls. Går du rundt, flørter og sikler på din kollega og plutselig ser ham eller henne i stivpyntet tilstand og jovialt humør, gjerne klemmer og danser, så er veien for NOEN mennesker kort til noe mer enn kun flørting. Anonymous poster hash: 492db...f59
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #50 Skrevet 3. november 2016 Hva skjeddde Hi? Anonymous poster hash: 3db25...547
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå