Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #51 Skrevet 21. oktober 2016 Signerer. Hvorfor skal ungene gå i lappede, arvede klær, mens mor sprader rundt i svindyrt ullundertøy som koster mye kun på grunn av merkenavnet? Ikke at min har fillete klær, men masse arvet. Bruker ikke 1500 kr på et ullsett som kun kan brukes i en sesong, mens jeg selv kan bruke mitt til det faller fra hverandre. Anonymous poster hash: 9bfee...f3a
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #52 Skrevet 21. oktober 2016 Får også janus på Bogerud om du har en sånn i nærheten. Anonymous poster hash: 82287...8a0
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #53 Skrevet 21. oktober 2016 Et ulltips til for dere som bruker ull og er i aktivitet ute. Sjekk ut aclima sin ullnetting. Den er ikke så billig, ikke er den så pen heller, men den er helt utrolig god å bruke! Jeg sykler f.eks. til jobb året rundt. Inne er det varmt, men på veien er det jo kaldt - særlig når man sykler. Jeg har ikke så lange veien, så jeg blir ikke så svett. En nettingullstillongs kan man fint ha på seg inne også uten å bli veldig varm. Nettingen "lufter". På en skikkelig svetteøkt ute er også ull-nettingen helt perfekt. Den tørker fortere og varmen fra kroppen din som "lagerer" seg i nettingen gjør at du holder varmen selv på kalde dager. Anonymous poster hash: 82287...8a0
sug lut Skrevet 21. oktober 2016 #54 Skrevet 21. oktober 2016 (endret) Et ulltips til for dere som bruker ull og er i aktivitet ute. Sjekk ut aclima sin ullnetting. Den er ikke så billig, ikke er den så pen heller, men den er helt utrolig god å bruke! Jeg sykler f.eks. til jobb året rundt. Inne er det varmt, men på veien er det jo kaldt - særlig når man sykler. Jeg har ikke så lange veien, så jeg blir ikke så svett. En nettingullstillongs kan man fint ha på seg inne også uten å bli veldig varm. Nettingen "lufter". På en skikkelig svetteøkt ute er også ull-nettingen helt perfekt. Den tørker fortere og varmen fra kroppen din som "lagerer" seg i nettingen gjør at du holder varmen selv på kalde dager. Anonymous poster hash: 82287...8a0 Kjenner ikke ullnettingen men kan underskrive på at Aclima har fantastiske ullplagg. Disse er noe av det beste jeg har hatt i ull, elsket hetta, tommelhullene og lomma på magen: http://www.aclima.no/products/warmwool/warmwool-hooded-sweater Endret 21. oktober 2016 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #55 Skrevet 21. oktober 2016 Kjenner ikke ullnettingen men kan underskrive på at Aclima har fantastiske ullplagg. Disse er noe av det beste jeg har hatt i ull, elsket hetta, tommelhullene og lomma på magen: http://www.aclima.no/products/warmwool/warmwool-hooded-sweater Den var fin, hvor mye koster en sånn? Ser ikke noen pris Anonymous poster hash: 757fa...7fd
sug lut Skrevet 21. oktober 2016 #56 Skrevet 21. oktober 2016 Den var fin, hvor mye koster en sånn? Ser ikke noen pris Anonymous poster hash: 757fa...7fd Mange år siden jeg kjøpte den så det husker jeg dessverre ikke. Da hadde de den også i nydelig sjokoladebrun og lyseblå, skulle gjerne hatt en til av dem.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #57 Skrevet 21. oktober 2016 Kjenner ikke ullnettingen men kan underskrive på at Aclima har fantastiske ullplagg. Disse er noe av det beste jeg har hatt i ull, elsket hetta, tommelhullene og lomma på magen: http://www.aclima.no/products/warmwool/warmwool-hooded-sweater Sikkert gode, men ikke fine. Jeg er en av de som ikke liker at ull må være kjedelig jeg da, bare nytteplagg liksom. Ull kan jo også være fint. Ulla til unga er jo dønn kjedelig, den kunne jo også hatt mønstre og farger? Anonymous poster hash: 74c45...7b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå