Gå til innhold

Galskap med ullundertøy til 750+ per del?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forelsket meg i kari traas rose ullundertøyt, men det koster jo 750+ per del. Galskap å kjøpe eller verdt pengene?

Anonymous poster hash: 74c45...7b9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mye Kari Traa og er veldig fornøyd med både design og kvalitet og jeg synes prisen er helt grei. Et tips er å se på www.sportsmann.no der er ofte prisene på Kari Traa lavere.

Anonymous poster hash: 56892...c73

Skrevet

Get Inspired kjørte nettopp 25% på hele nettbutikken. Jeg kjøpte min for trumf-bonus på flust.no sist (nå lagt ned). Vent til black friday-garantert noen som legger ut 25% på alt da:) Evt søk etter rabattkoder via blogger etc:)

...og ja, jeg synes de er verdt pengene:)

Anonymous poster hash: 1ddf0...c3d
Skrevet

Tja, der vil du vel få ulike svar tipper jeg. Fint er det jo, men man får nok like godt ullundertøy til kvartdeles av prisen tipper jeg. For min del er det uaktuelt å bruke så mye på ullundertøy, men det er først og fremst fordi jeg ikke klarer å ha ull rett på kroppen, og syns særlig KT-ullet er stivt og klør. Da liker jeg bedre Pierre Robert (til de kaldeste dagene når ikke annet hjelper).

Anonymous poster hash: a7688...14a
Skrevet

Kunne aldri falle meg inn å betale det, men det er mulig å få tak i til reduserte priser

Akkurat nå har jeg en kupong med 40% på valgfri vare hos MX-sport, tenkte jeg skulle kjøpe en Kari Traa overdel til søsteren min i julegave

Anonymous poster hash: 989ae...8de

Skrevet

Har forelsket meg i kari traas rose ullundertøyt, men det koster jo 750+ per del. Galskap å kjøpe eller verdt pengene?

Elskerelskerelsker min Kari traa-ull! Jeg syns det var verdt det, men jeg brukte gavekort, ellers kunne jeg aldri tatt meg råd til det.

Anonymous poster hash: 4eaee...423

Skrevet

JEG synes det er litt gærnt 😂

Det blir jo 1500 for overdel og underdel. For den samme prisen kan du få dobbelt så mye hos feks Pierre Robert.

Men, har du penger og veldig lyst, kjør på! :)

Anonymous poster hash: 4b692...890

Skrevet

Kjempestygge klær, ikke verdt 750kr! Hvis det er de med diamantene/rutene du tenker på? FYSJ, så grelt :) 

Du får mye penere ulltøy billigere... 

Anonymous poster hash: 566b2...042
Skrevet

Get Inspired kjørte nettopp 25% på hele nettbutikken. Jeg kjøpte min for trumf-bonus på flust.no sist (nå lagt ned). Vent til black friday-garantert noen som legger ut 25% på alt da:) Evt søk etter rabattkoder via blogger etc:)

...og ja, jeg synes de er verdt pengene:)

Anonymous poster hash: 1ddf0...c3d

Ah, black friday ja, når er det? Slutten av nov? Skal på hyttetur om 2 uker...

Skrevet

Kjempestygge klær, ikke verdt 750kr! Hvis det er de med diamantene/rutene du tenker på? FYSJ, så grelt :)

Du får mye penere ulltøy billigere... 

Anonymous poster hash: 566b2...042

Vet ikke om det er det du mener, søk kari traa rose (ebony)

Skrevet

Jeg synes de er veldig fine! Kjøpte meg en trøye for bursdagspenger. Ellers hadde jeg nok ikke kjøpt slikt dyrt ulltøy. Men jeg ble egentlig litt overrasket over hvor stiv trøya var, og at den klødde mer i forhold til billigere ull jeg har liggende. I tillegg synes jeg den er litt kort, kunne gjerne være lengde til over rompa :-D Men fine er de!

Skrevet

Det er veldig fint, men overhodet ikke verdt prisen. Mitt to år gamle tøy har allerede fått hull etter få vask med Milo(og nei, tøyet er ikke for lite) 

Nå betalte jeg halv pris på januarsalget da, så sånn stort tap er det egentlig ikke, men skal du først legge en del penger i ordentlig ullundertøy hadde jeg mye heller valgt Devold, Icebreaker, Peak eller Helly Hansen.

Skrevet

Galskap!

Er heldig og har outlet i nærheten, men jeg kjøper heller devold enn Kari traa.

Anonymous poster hash: a186d...f22

Skrevet

Kari Traa har ikke godt design på klærne sine. Ofte altfor korte klær, noe som vitner om dårlig gjennomtenkt design mtp det norske markedet med stor andel høye kvinner.

Liker heller ikke fargebruken, den er grell og lite smakfull.

De få ullplaggene jeg har i KT, har fått hull etter noen få vask på ullprogram. Barnas ulltøy, i andre merker, tåler vask etter vask og mye lek i barnehagen uten å få hull.

Jeg er altså ikke imponert og bruker heller pengene mine på andre merker.

Skrevet

20% avslag, kjøpte to sett. Kjempefornøyd

Skrevet

Synes ulla til Janus er finare enn KT. Veldig holdbar og god ull 😊

Anonymous poster hash: 38814...84d

Skrevet

Synes ulla til Janus er finare enn KT. Veldig holdbar og god ull 😊

Anonymous poster hash: 38814...84d

Skrevet

Kari Traa har ikke godt design på klærne sine. Ofte altfor korte klær, noe som vitner om dårlig gjennomtenkt design mtp det norske markedet med stor andel høye kvinner.

Liker heller ikke fargebruken, den er grell og lite smakfull.

De få ullplaggene jeg har i KT, har fått hull etter noen få vask på ullprogram. Barnas ulltøy, i andre merker, tåler vask etter vask og mye lek i barnehagen uten å få hull.

Jeg er altså ikke imponert og bruker heller pengene mine på andre merker.

Jeg er kort så det passer jo bra. Jeg velger dette settet KUN fordi jeg synes det er pent, så jeg synes jo ikke det er grelt...

Skrevet

Hadde det vært alpakka,så kanskje. Men ikke sau.

Anonymous poster hash: 548ef...6e4

Skrevet

Jeg fikk en sånn trøye til jul. Den er stiv og kløete. Jeg har noe ullundertøy fra Devold også, det er langt bedre.

Skrevet

30% på sportamore

Anonymous poster hash: 88e58...dea
Skrevet

30% på sportamore

Anonymous poster hash: 88e58...dea

Ikke på Kari Traa, har sjekka;)

Skrevet

Jeg fikk en sånn trøye til jul. Den er stiv og kløete. Jeg har noe ullundertøy fra Devold også, det er langt bedre.

Men devold er jo stusselig og stygt, og oser jo UNDERtøy liksom

Skrevet

Jeg synes ikke Kari Traa er like gode som pene. Og god teller rimelig mye mer om det skal koste meg penger. Jeg har ellers bare dyrt ulltøy fra salg - halvpris Ulvang merino, halvpris Bergans merino - det er fortsatt dyrere pr plagg enn jeg betaler for det jeg bruker mest av (bor i ulltrøye hele høst/vinter, kjøper billig i bulk på Intersport sånn innimellom) men også mye finere farger og fasonger. Og du over her som snakker om "undertøy" har vel litt annen oppfatning av undertøy enn mange andre, jeg går i ulltrøya mi på jobb om jeg vil.

Skrevet

Kari Traa-ulltøyet er overpriset. Pris og kvalitet henger ikke sammen. Det er god kvalitet, men du får veeldig mye annet i like god kvalitet. MEN da ikke med det samme designet selvsagt.

Sjekk f.eks. ut janus.

Der får du en like god genser til omtrent 400 kr - uten at det er tilbud.

Forøvrig shopper jeg ull på "feil" tid av året bestandig. Sjelden jeg kjøper ull til full pris.

Anonymous poster hash: 82287...8a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...