Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #26 Skrevet 20. oktober 2016 Kari Traa-ulltøyet er overpriset. Pris og kvalitet henger ikke sammen. Det er god kvalitet, men du får veeldig mye annet i like god kvalitet. MEN da ikke med det samme designet selvsagt. Sjekk f.eks. ut janus. Der får du en like god genser til omtrent 400 kr - uten at det er tilbud. Forøvrig shopper jeg ull på "feil" tid av året bestandig. Sjelden jeg kjøper ull til full pris. Anonymous poster hash: 82287...8a0 Joa, ser den, men janus ulla er jo kjedelig. Det var jo nettopp designet jeg falt for, men har aldri hatt noe kari traa før. Har ikke likt ulltøy for det er alltid så stusselig, men dette var jo fint:) Og vi skal på en hyttetur snart, og der ender man opp med å tusle rundt i ullundertøyet... Anonymous poster hash: 74c45...7b9
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #27 Skrevet 20. oktober 2016 Hvordan er Johaug ulla da, noen som har prøvd enda? Ser det prismessig ligger på samme nivå, men er det bedre kvalitet? Anonymous poster hash: 989ae...8de
Merdee Skrevet 20. oktober 2016 #28 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg er fornøyd med Devold, men synes prisene er helt hinsides uansett hva slags merke det er snakk om.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #29 Skrevet 20. oktober 2016 Kt ulla er ihvertfall ikke laget for damer med former! Jeg får snekkersprekk av den ull-longsen jeg har. Har ikke badonkadonk en gang 😔 Anonymous poster hash: a4264...267
Fandens Oldemor Skrevet 20. oktober 2016 #30 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg er ikke begeistret for Kari Traa, men kunne nok betalt 750,-/del for noe jeg likte. Ull er dyrt, men et must for meg.
Gemini77 Skrevet 20. oktober 2016 #31 Skrevet 20. oktober 2016 Hvis det er galskap så hadde vel ikke kari Traa solgt så mye klær. Selvfølgelig er det helt innafor hvis man har råd til det. Jeg har 2 sett med Kari traas ull. Kjempedeilig og syns det er veldig fint så føler meg helt vel med å gå rundt i ullen hjemme jeg kommer inn igjen.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #32 Skrevet 20. oktober 2016 Hvordan er Johaug ulla da, noen som har prøvd enda? Ser det prismessig ligger på samme nivå, men er det bedre kvalitet? Anonymous poster hash: 989ae...8de Jeg har en trøye fra Johaug, veldig fornøyd. Mye brukt, og vasket, like fin og myk. Anonymous poster hash: 86a77...8bd
Mostly Harmless Skrevet 20. oktober 2016 #33 Skrevet 20. oktober 2016 Joa, ser den, men janus ulla er jo kjedelig. Det var jo nettopp designet jeg falt for, men har aldri hatt noe kari traa før. Har ikke likt ulltøy for det er alltid så stusselig, men dette var jo fint:) Og vi skal på en hyttetur snart, og der ender man opp med å tusle rundt i ullundertøyet... Anonymous poster hash: 74c45...7b9 Du synes det er pent, du har lyst på det, kommer til å bruke det og har tydeligvis også råd til det. Da synes jeg du skal kjøpe det med god samvittighet. Galskap ville vært mer om jeg skulle kjøpt noe så dyrt til min fireåring som sliter hull på ullundertøyet før jeg rekker å si "visakort".
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #34 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg var inne på en sportsbutikk i kveld og kikket litt på ullundertøy. Flere her nevner Devold, men den var jo dyrere enn KT sine modeller. Jeg har ikke sett Johaug sin ullkolleksjon, hvem er det som selger det? Og hvor har de Janus? Jeg her helt avhengig av ull, og ser at jeg godt kan ha ulike typer til ulik bruk. Jeg har hatt et KT sett som må være 7-8 år nå, på slutten av sist vinter ble det et lite hull der glidelåsen fester på trøyen, ellers er det helt fint fremdeles, alltid vasket i maskin og mye brukt. Kjøpte en på 50 % i fjor som er like fin enda, ble vasket mye i maskin i fjor vinter, ser helt ny ut fremdeles. Har en Devold som er minst 8 år gammel og har holdt seg like fin (og varm!). Til mer daglig bruk inne på vinteren har jeg noen Pierre Robert-trøyer, de holder seg i vask og er ok mot huden, men varmemessig er de ikke særlig varme, synes jeg. Jeg har en eller to merino-ull tynne underskjorter som er geniale å bruke under tynnere klær på vinteren, men de koster jo også ganske mye. Anonymous poster hash: 97273...74f
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #35 Skrevet 20. oktober 2016 Aclima designwool marius 👍 Fantastisk! Anonymous poster hash: 0540c...364
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #36 Skrevet 20. oktober 2016 Ja. Det er galskap. Anonymous poster hash: 1b1c6...83c
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #37 Skrevet 20. oktober 2016 Har veldig lyst på et sånt sett,de er utrolig fint, men synes det er alt for dyrt for min lommebok ☺ heldige alle som har de ☺ Anonymous poster hash: b9375...407
SuperFries Skrevet 20. oktober 2016 #38 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg har ikke råd til slikt. Har du penger du kan kaste bort, så hvorfor ikke?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #39 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg er veldig fornøyd med det jeg har fra Kari Traa. Har bodd i det i to vintersesonger og dermed vasket det mye, men det har ikke en eneste nupp, det har ikke falmet og holder fasongen. Fekk alt i gave da, tror ikke jeg kunne forsvart å bruke så mye penger på det selv. Anonymous poster hash: 9bfee...f3a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #40 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg er veldig fornøyd med det jeg har fra Kari Traa. Har bodd i det i to vintersesonger og dermed vasket det mye, men det har ikke en eneste nupp, det har ikke falmet og holder fasongen. Fekk alt i gave da, tror ikke jeg kunne forsvart å bruke så mye penger på det selv. Anonymous poster hash: 9bfee...f3a
sug lut Skrevet 20. oktober 2016 #41 Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Hvordan er Johaug ulla da, noen som har prøvd enda? Ser det prismessig ligger på samme nivå, men er det bedre kvalitet? Anonymous poster hash: 989ae...8de Ville aldri kjøpt noe som helst med Johaug på etter denne ynkelige forestillingen. Endret 20. oktober 2016 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #42 Skrevet 20. oktober 2016 Du synes det er pent, du har lyst på det, kommer til å bruke det og har tydeligvis også råd til det. Da synes jeg du skal kjøpe det med god samvittighet. Galskap ville vært mer om jeg skulle kjøpt noe så dyrt til min fireåring som sliter hull på ullundertøyet før jeg rekker å si "visakort". Fikk kjøpt i dag med 25% avslag og det passet perfekt og var like nydelig som jeg håpet på! Nå gleder jeg meg til hyttetur:) Anonymous poster hash: 74c45...7b9
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #43 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg var inne på en sportsbutikk i kveld og kikket litt på ullundertøy. Flere her nevner Devold, men den var jo dyrere enn KT sine modeller. Jeg har ikke sett Johaug sin ullkolleksjon, hvem er det som selger det? Og hvor har de Janus? Jeg her helt avhengig av ull, og ser at jeg godt kan ha ulike typer til ulik bruk. Jeg har hatt et KT sett som må være 7-8 år nå, på slutten av sist vinter ble det et lite hull der glidelåsen fester på trøyen, ellers er det helt fint fremdeles, alltid vasket i maskin og mye brukt. Kjøpte en på 50 % i fjor som er like fin enda, ble vasket mye i maskin i fjor vinter, ser helt ny ut fremdeles. Har en Devold som er minst 8 år gammel og har holdt seg like fin (og varm!). Til mer daglig bruk inne på vinteren har jeg noen Pierre Robert-trøyer, de holder seg i vask og er ok mot huden, men varmemessig er de ikke særlig varme, synes jeg. Jeg har en eller to merino-ull tynne underskjorter som er geniale å bruke under tynnere klær på vinteren, men de koster jo også ganske mye. Anonymous poster hash: 97273...74f Johaug har de på Get inspired Janus har de vel på sparkjøp og obs! Anonymous poster hash: 989ae...8de
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. oktober 2016 #44 Skrevet 21. oktober 2016 Er ikke fornøyd med Kari Traa sin passform. Dessuten er ulla stiv. Liker bedre Devold.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #45 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg var inne på en sportsbutikk i kveld og kikket litt på ullundertøy. Flere her nevner Devold, men den var jo dyrere enn KT sine modeller. Jeg har ikke sett Johaug sin ullkolleksjon, hvem er det som selger det? Og hvor har de Janus? Jeg her helt avhengig av ull, og ser at jeg godt kan ha ulike typer til ulik bruk. Jeg har hatt et KT sett som må være 7-8 år nå, på slutten av sist vinter ble det et lite hull der glidelåsen fester på trøyen, ellers er det helt fint fremdeles, alltid vasket i maskin og mye brukt. Kjøpte en på 50 % i fjor som er like fin enda, ble vasket mye i maskin i fjor vinter, ser helt ny ut fremdeles. Har en Devold som er minst 8 år gammel og har holdt seg like fin (og varm!). Til mer daglig bruk inne på vinteren har jeg noen Pierre Robert-trøyer, de holder seg i vask og er ok mot huden, men varmemessig er de ikke særlig varme, synes jeg. Jeg har en eller to merino-ull tynne underskjorter som er geniale å bruke under tynnere klær på vinteren, men de koster jo også ganske mye. Anonymous poster hash: 97273...74f Tufte skal vel være veldig bra, hans undertøy er en blanding av bambus og ull https://www.enklereliv.no/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/2/0/2014-03-18_tufte_sportsneck_0181_klar.jpg Anonymous poster hash: 989ae...8de
Luksusdyret Skrevet 21. oktober 2016 #46 Skrevet 21. oktober 2016 Tja, der vil du vel få ulike svar tipper jeg. Fint er det jo, men man får nok like godt ullundertøy til kvartdeles av prisen tipper jeg. For min del er det uaktuelt å bruke så mye på ullundertøy, men det er først og fremst fordi jeg ikke klarer å ha ull rett på kroppen, og syns særlig KT-ullet er stivt og klør. Da liker jeg bedre Pierre Robert (til de kaldeste dagene når ikke annet hjelper). Anonymous poster hash: a7688...14a Signerer. Hvorfor skal ungene gå i lappede, arvede klær, mens mor sprader rundt i svindyrt ullundertøy som koster mye kun på grunn av merkenavnet?
Luksusdyret Skrevet 21. oktober 2016 #47 Skrevet 21. oktober 2016 Ville aldri kjøpt noe som helst med Johaug på etter denne ynkelige forestillingen. Ikke jeg heller. I hvert fall ikke etter at en italiensk lege som har spesialisert seg på hudsykdommer har uttalt at salven ikke i noe tilfelle kunne ha blitt brukt på leppene, da salven er for sterk til den skjøre huden på lepper. Vil ikke støtte folk som er tatt for doping og ikke vil ta ansvaret sitt.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #48 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg har to Kari Traa trøyer og liker de godt, synes de er veldig fine. Men de har smal passform og kan muligens bli trange over brystet til de som er barmfagre. Lengden synes jeg er bra, jeg er 180 cm og de er lange og gode til meg. Kjøper de når jeg kommer over kampanjer, ikke til full pris. Jeg har også både mye Devold (bor nært Devoldfabrikken/outlet), Janus, HH og Pierre Robert. Synes ingen utmerker seg som dårlige, alle fungerer fint. Men de som er iblandet bomull eller annet synes jeg blir svettelukt under armene ganske raskt. Anonymous poster hash: 525bc...118
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #49 Skrevet 21. oktober 2016 Er ikke fornøyd med Kari Traa sin passform. Dessuten er ulla stiv. Liker bedre Devold. Den passet meg perfekt, jeg er lita da, med kort overkropp og noen mammakilo her og der. Syntes ikke den var stiv ved første prøving hvertfall. Anonymous poster hash: 74c45...7b9
sug lut Skrevet 21. oktober 2016 #50 Skrevet 21. oktober 2016 Hvorfor skal ungene gå i lappede, arvede klær, mens mor sprader rundt i svindyrt ullundertøy som koster mye kun på grunn av merkenavnet? Vel, fordi mor tjener pengene og har glede av å bruke dem, mens ungene ikke bryr seg, for eksempel? Det er synes jeg faktisk er helt legitimt. Jeg har klærne mine i tjue år, ungene i max ett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå