Gå til innhold

Stakkars Therese Johaug

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk skikkelig vondt av henne på pressekonferansen. Huff.

Anonymous poster hash: 0eba1...582

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan man få vondt av ei som snakker med robotstemme?

Anonymous poster hash: b82ec...efe

Skrevet

Skjedd?!

Anonymous poster hash: 8b255...8a1

Skrevet

Hun gikk selv ut i Sundby-saken og sa at utøveren alltid har ansvaret, selv om det er legens feil. Da må hun holde seg til det hun sa. En annen ting - det er helt greit at utenlandske utøvere blir straffet for noe de ikke har gjort en gang (tenker nå på det paralympiske laget til Russland, som ikke har avlagt en eneste positiv prøve, men ble straffet fordi WADA mente at russiske landslagsleger bedrev doping i stor skala, og de ble også utestengt fra vinter-OL som er om 2 år uten å ha avlagt en eneste positiv prøve, altså fremtidig straff). WADA har også hatt panikk og truet med det ene og det andre for å stoppe lekkasjer fra hackerne fra "Fancy bears" som publiserte journaler til utøvere som har fått grønt lys fra WADA til bruk av forbudte stoffer.

Uansett hva poenget med inntak av kremen var, det ga utslag på prøver, altså anabole steroider som er forbudt. Tester du positivt på forbudt stoff, er det irrelevant hvorfor du gjør det. Det finnes ikke rene og skitne nasjoner, det finnes bare nasjoner som skjuler dopingen bedre enn andre. Og det finnes "populære" og "upopulære" nasjoner. Mange amerikanske utøvere er blitt tatt i doping, påvirket av narkotika og så videre, og USA som land blir ikke utestengt fra noe som helst. Utøverne vender tilbake etter å ha tatt sin straff med utestengelse i 2 år. Mister det amerikanske laget stafettpinnen, så får de lov til å rette opp i kløninga og løpe en gang til, for første gang i olympisk historie. Man kan ikke tro at noen nasjoner har større unnskyldninger for å bruke forbudte stoffer og bryte regler, enn andre nasjoner. Forbudt stoff er forbudt stoff. Tester du positivt, er du ute. Det nytter ikke å skylde på det ene og det andre. Har legen din foreskrevet astmamedisin som er forbudt, og du vet at du ikke har astma? DIN forbannede plikt til å ikke ta det, selv om legen har skrevet et papir på det. Hvis legen skriver ut penicillin til meg og jeg vet at jeg er allergisk, kan jeg skylde på legen hvis jeg tar det og får anafylaktisk sjokk? Don't think so...

Anonymous poster hash: acb49...6ac
Skrevet

Fy søren, her inne er det så mange kjipe damer som virkelig benytter anledningen til å sparke en som allerede ligger nede.

Helt enig.

Her får det være opp til jury og eksperter som har innsyn i alt å avgjøre.

Anonymous poster hash: 2658d...7b3

Skrevet

Fy søren, her inne er det så mange kjipe damer som virkelig benytter anledningen til å sparke en som allerede ligger nede. 

Men det er jo akkurat der hun hører hen. Hun kan ikke legge seg flat nok.

Hun er tatt i å brukt et stoff som er forbudt, hun sa selv at det er utøverens eget ansvar, nå skal hun ta det som en mann (kvinne) og slutte å legge skylda på andre.

Blir kvalm av den hykleriske "stakkars Therese" eller "stakkars Sundby", hadde de hatt annen nasjonalitet hadde ingen trodd på en slik idiotisk forklaring og i tillegg ville alle vært enige at straffen er velfortjent.

Anonymous poster hash: 3f928...cfc

Skrevet

Men det er jo akkurat der hun hører hen. Hun kan ikke legge seg flat nok.

Hun er tatt i å brukt et stoff som er forbudt, hun sa selv at det er utøverens eget ansvar, nå skal hun ta det som en mann (kvinne) og slutte å legge skylda på andre.

Blir kvalm av den hykleriske "stakkars Therese" eller "stakkars Sundby", hadde de hatt annen nasjonalitet hadde ingen trodd på en slik idiotisk forklaring og i tillegg ville alle vært enige at straffen er velfortjent.

Anonymous poster hash: 3f928...cfc

Det kan hende hun fortjener en straff, da får hun nok også den. Men et fortvilet menneske er hun da allikevel? En som gråter og føler livet går i oppløsning, trenger vel ikke "morsomme" rim på navnet sitt? 

Skrevet

Er ikke kjæresten hennes også lege? Stilte han aldri spørsmål ved kremen?

Anonymous poster hash: 84962...851

Skrevet

Dere er råtne.

Her har du et menneske som er solbrent på leppene, og som går til legen sin for å få behandling. Hun spør ham om salven er ok å bruke, noe han bekrefter. Likevel viser det seg å være bittesmå mengder steroider i den, noe som resulterer i positiv dopingtest 12 dager etter. Tror dere virkelig hun bare spilte under pressekonferansen? At hun lot som om hun var lei seg? Hun var knust, utrøstelig.

Jeg er overbevist om at dette var en glipp.

HI

Skrevet

Dobbelmoralen lenge leve.

Satser på en straff som svir

Anonymous poster hash: 418c1...0c5

Skrevet

Innlegg slettet grunnet krenekende utsagn, personangrep og spekulasjoner!!

Mod. K. Taylor

Skrevet

Dere er råtne.

Her har du et menneske som er solbrent på leppene, og som går til legen sin for å få behandling. Hun spør ham om salven er ok å bruke, noe han bekrefter. Likevel viser det seg å være bittesmå mengder steroider i den, noe som resulterer i positiv dopingtest 12 dager etter. Tror dere virkelig hun bare spilte under pressekonferansen? At hun lot som om hun var lei seg? Hun var knust, utrøstelig.

Jeg er overbevist om at dette var en glipp.

HI

Hun får ingen medlidenhet fra meg. Hun ville sagt det samme om andre som ble tatt for samme sak. "De får kvinne seg opp og ta sin straff", ville hun ha sagt. Synes ikke hun fortjener en eim av medlidenhet en gang. Hun fortjener straffen sin.

Anonymous poster hash: 2d621...825

Skrevet

Men når det er slike ting. Burde man ikke få søke om å få brukt slike kremer eller medisiner?

Jeg har selv måttet ty til slike kremer i perioder. Uten de hadde jeg aldri fått bukt ed problemet. Men det er alltid snakk om en liten periode.

Anonymous poster hash: 7a85c...2a8

Skrevet

Er ikke kjæresten hennes også lege? Stilte han aldri spørsmål ved kremen?

Jeg googlet navnet hans, fikk da opp at han var roer og før han var OL-aktuell var han mest kjent fordi han spiller harpe. Stod ikke et eneste ord om at han er lege. 

Skrevet

Tror på ingen måte at hun spilte skuespill. Tror hun er kjempe lei seg, det være seg om det var juks med vilje eller et uhell. Alltid kjipt å bli tatt. Og når konsekvensen er at karrieren får seg en skrape og hun kanskje er arbeidsledig det neste året er det jo ikke rart situasjonen er fortvilende. Men jeg sliter også med medfølelsen da hun slang rimelig kraftig med leppa i Sundby saken og mente utøverne selv må ta ansvar. Hun sipper som en unge og bedyrer at hun tok ansvar da hun spurte og "det vakke min skyld". Hun fremstår som umoden og helt uten ansvarsfølelse. Hun burde lagt seg flat sammen med legen.

Anonymous poster hash: 98750...84c

Skrevet

Jeg googlet navnet hans, fikk da opp at han var roer og før han var OL-aktuell var han mest kjent fordi han spiller harpe. Stod ikke et eneste ord om at han er lege.

Beklager, sannsynligvis ikke ferdig utdannet virker det som.Han studerte i hvertfall medisin en god stund.

http://www.uib.no/mofa/68874/å-følgje-draumar

Skrevet

Beklager, sannsynligvis ikke ferdig utdannet virker det som.Han studerte i hvertfall medisin en god stund.

http://www.uib.no/mofa/68874/å-følgje-draumar

Om han nå skulle være ferdigutdannet, så har hun ham vel ikke med seg i bagasjen?

Anonymous poster hash: c1640...665

Skrevet

Om han nå skulle være ferdigutdannet, så har hun ham vel ikke med seg i bagasjen? Anonymous poster hash: c1640...665

Såkalt ikke, men kjærester prater gjerne sammen, uten at det egentlig har noe å si her. Det er uansett bare Bendiksen som har ansvar i denne saken tenker jeg.

Skrevet

Hvordan kan man få vondt av ei som snakker med robotstemme?

Anonymous poster hash: b82ec...efe

😂😂😂😂

Anonymous poster hash: 418c1...0c5

Skrevet

Det kan hende hun fortjener en straff, da får hun nok også den. Men et fortvilet menneske er hun da allikevel? En som gråter og føler livet går i oppløsning, trenger vel ikke "morsomme" rim på navnet sitt? 

Har du syntes synd på det russiske PARAlympiske landslaget, som har sport som eneste lyspunkt i livet sitt, da de en bloc ble utestengt fra Paralympics uten å ha avlagt en eneste positiv prøve? Tror du ikke de var fortvilet? Johaug kunne gardere seg mot det ved å Google kremens ingredienser og la være å bruke den. Hvordan kan invalide idrettsutøvere gardere seg mot noe de ikke en gang bruker?

Skrevet

Johaug kunne gardere seg mot det ved å Google kremens ingredienser og la være å bruke den.

Bare så du vet, det hadde til og med holdt å ta en titt på pakken.

y2e5ajyv.jpg

Anonymous poster hash: 2d621...825

Skrevet

Har du syntes synd på det russiske PARAlympiske landslaget, som har sport som eneste lyspunkt i livet sitt, da de en bloc ble utestengt fra Paralympics uten å ha avlagt en eneste positiv prøve? Tror du ikke de var fortvilet? Johaug kunne gardere seg mot det ved å Google kremens ingredienser og la være å bruke den. Hvordan kan invalide idrettsutøvere gardere seg mot noe de ikke en gang bruker?

???

Har hun sagt at hun IKKE syntes synd på dem?

De paralympiske utøverne fra Russland var sikkert fortvilet de og... Merkelig sammenligning.

HI

Skrevet

Bare så du vet, det hadde til og med holdt å ta en titt på pakken. y2e5ajyv.jpgAnonymous poster hash: 2d621...825

Ikke sikkert Therese hadde akkurat den pakken. Spekulasjoner.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...