Gå til innhold

Grunn til å føle avsky? Skuffelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tilfredsstillelse ved selve det å lykkes med ammingen? Er ikke det en litt søkt påstand - det er i relasjon med ens eget barn man søker å lykkes med amming. Ikke som en tilfeldig "mestringsopplevelse" man kan krysse av på lista.

Synes heller venninnens oppførsel er mer syk enn påstanden min. Grunnen for at hun ammet dette barnet er merkelig. Hun tenkte vel kanskje at dersom hun fikk i gang produksjonen med h.i sin baby så ble det lettere å amme sin egen. Gudene vet hva den dama tenkte oppi hodet sitt.

Anonymous poster hash: 5bc54...b96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt så stort problem med selve ammingen (hadde sagt ja hvis hun hadde spurt først), men jeg hadde lurt på hvilke andre ting hun syntes det var greit å gjøre uten å avklare på forhånd, så lenge hun ikke ble sett...

Anonymous poster hash: f7315...c17
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt så stort problem med selve ammingen (hadde sagt ja hvis hun hadde spurt først), men jeg hadde lurt på hvilke andre ting hun syntes det var greit å gjøre uten å avklare på forhånd, så lenge hun ikke ble sett... Anonymous poster hash: f7315...c17

Enig i denne. Hvilke andre ting er sønnen din forsøkskanin for?

Anonymous poster hash: 5c364...feb

Skrevet

Enig i denne. Hvilke andre ting er sønnen din forsøkskanin for? Anonymous poster hash: 5c364...feb

Men ikke enig i at ammingen i skjul er ikke så farlig, hadde blitt grisesint

Anonymous poster hash: 5c364...feb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...