Gå til innhold

Når kom dere i overgangsalderen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,man mister hår ved lavt stoffskifte. Andre symptomer er sjeldne og sparsomme blødninger. Nedstemthet. Depresjon. Det er egentlig mye. Du burde sjekke det.

God bedring og lykke til

Anonymous poster hash: 2205f...263

Du kan jo ikke si at man gjør det, for det høres ut som om alle gjør det. Noe som ikke er tilfelle.

Anonymous poster hash: befac...d7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,man mister hår ved lavt stoffskifte. Andre symptomer er sjeldne og sparsomme blødninger. Nedstemthet. Depresjon. Det er egentlig mye. Du burde sjekke det.

God bedring og lykke til

Tusen takk for tips, da skal jeg bestille meg en legetime. Rart ikke det ble sjekket sist, tok prøver for å se om jeg manglet noe hvilket jeg ikke gjorde. Men tar B vitaminer likevel da, syns faktisk det hjelper selvom jeg ikke hadde mangel..

Anonymous poster hash: c49ae...d6f

Skrevet

Du kan jo ikke si at man gjør det, for det høres ut som om alle gjør det. Noe som ikke er tilfelle.

Anonymous poster hash: befac...d7d

Hun mente sikkert at man KAN miste hår ved lavt stoffskifte, uansett en grunn til å sjekke det. Noe er det jo med kroppen når mensen uteblir og håret faller av 🙈 Og 36 syns jeg høres tidlig ut som overgangsalder..

Skrevet

Hun mente sikkert at man KAN miste hår ved lavt stoffskifte, uansett en grunn til å sjekke det. Noe er det jo med kroppen når mensen uteblir og håret faller av 🙈 Og 36 syns jeg høres tidlig ut som overgangsalder..

Takk.

Var det jeg mente. Jeg nevnte symptomer.

Sa ikke at alle får det.

Jeg har lavt stoffskifte selv,har ikke hatt halvparten av symptomene....

Skrevet

Tusen takk for tips, da skal jeg bestille meg en legetime. Rart ikke det ble sjekket sist, tok prøver for å se om jeg manglet noe hvilket jeg ikke gjorde. Men tar B vitaminer likevel da, syns faktisk det hjelper selvom jeg ikke hadde mangel..

Lykke til 😊😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...