Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #26 Skrevet 7. oktober 2016 70 kvm, to voksne, fire barn og en hund. 😆 Anonymous poster hash: 0d25a...6c3
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #27 Skrevet 7. oktober 2016 200 kvm. Bor på landet. Vi er to voksne og tre barn. Har plass til flere 😉 Anonymous poster hash: 008c6...7c8
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #28 Skrevet 7. oktober 2016 200 m2 i boareal. Fire personer. Forstad til Oslo. Anonymous poster hash: 668af...149
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #29 Skrevet 7. oktober 2016 200 m2 i boareal. Fire personer. Forstad til Oslo. Anonymous poster hash: 668af...149
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #30 Skrevet 7. oktober 2016 Huset vårt er på 420 m2 brutto. Vi er fem stykker. 7 soverom, 3 walk-in garderober, 3 stuer, 3,5 bad. Et soverom brukes til kontor, et til gjesterom og et til trimrom. Fire store boder og lagringsloft. Huset er 5 år gammelt og vi stortrives:-). Ligger sentralt i middels stor by. Anonymous poster hash: e7bb0...4c5
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #31 Skrevet 7. oktober 2016 218 kvm . 3 Etg, to bad, gjeste toalett (toalett i hver Etg) ,5 soverom, stort vaskerom, kjellerstue og kontor ☺️ Bergen Anonymous poster hash: fafd5...830
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #32 Skrevet 7. oktober 2016 Vårt er 300m2, men vi bor bare på 150m2, så har vi laget 2 leiligheter nede som vi leier ut blir snart 7 i familien Anonymous poster hash: 53d46...a2e
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #33 Skrevet 7. oktober 2016 107kvm 2 voksne og 2 barn i alderen 0 og 3 år Anonymous poster hash: 79967...eb1
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #34 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg, min datter og hund bor på Lillehammer i en villa fra ca 1820 på 249 kvm. Altfor stort for oss tre og hagen som er 3 mål tar altfor mye tid. Anonymous poster hash: 5e77f...a26
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #35 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg aner faktisk ikke hvor mange kvm vi har. Er det egentlig litt rart? 😂😂 Vi har fire soverom, to bad med do. Tv-stue, kjøkken med åpen løsning mot spisestue, stue og to ganske store walk-in garderober. Vil noen gjette kvm for meg? 🙊 Anonymous poster hash: e8e55...792
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #36 Skrevet 7. oktober 2016 Boareal på 290 kvm, bruttoareal på godt over 300. Vet det fordi det ble målt opp da vi refinansierte sist. Bor i en mindre by, i et byggefelt fra 50-tallet. Så vi har 1,5 mål tomt og huset er bygget på to ganger. Full kjeller på skråtomt så det er store vinduer i forkant, 1. etg. og 2.etg med skråtak. Vi er over 40 år da, og har selvfølgelig ikke alltid bodd i et stort hus. Vi begynte også med leilighet, kjøpte så et mindre hus som vi pusset opp og solgte med god fortjeneste. Så kjøpte vi huset vi bor i nå og har brukt over 10 år på å pusse det opp og bygge på. Vi har 4 barn så vi bor 6 stykker i et hus med kjøkken, to stuer + kjellerstue, to bad og to toaletter, 6 soverom og 1 kontor/soverom, vaskerom og div boder o.l. Anonymous poster hash: 8aab3...e14
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #37 Skrevet 7. oktober 2016 223, sentrumsbydel i Oslo Anonymous poster hash: 1b3a4...157
soleia Skrevet 7. oktober 2016 #39 Skrevet 7. oktober 2016 140m2, to store og to små. Har greit med plass, til og med eit gjesterom, men kunne tenkt meg ei kjellar- eller loftstove.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #40 Skrevet 7. oktober 2016 218 kvm . 3 Etg, to bad, gjeste toalett (toalett i hver Etg) ,5 soverom, stort vaskerom, kjellerstue og kontor ☺️ Bergen Anonymous poster hash: fafd5...830 Vi er forresten 2 voksne og 2 barn. 1.2 mål tomt. Garasje på 90 kvm. Anonymous poster hash: fafd5...830
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #41 Skrevet 7. oktober 2016 Ca 140. 1 voksen og to barn:) Anonymous poster hash: 2de16...696
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #42 Skrevet 7. oktober 2016 P-rom er vel 92. Blir snart 5. Problemet er ikke arealet men at vi kun har ett bad på ca 2.5 kvm, og der er vårt eneste do. Skulle svært gjerne hatt et bad til, eller do utenom. Eller et bad med faktisk gulvplass til 5 stk. Sitter på kvelden og leser ikea katologen. Der står det at man kan klare seg fint med et lite bad på deling, man må bare lage hver vår sone. Vi har rett under 1kvm gulvplass på badet. Ingen i familien respekterer det om morgenen når jeg står der og sier "min sone. Min sone" 😂 Må nok flytte etterhvert ja. Kun 3 soverom også. Vil gjerne ha 4-5 og ei ekstra stue. Men da blir det ikke lenger gåavstand til jobb. 😔 Anonymous poster hash: 8cd8f...e84
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #43 Skrevet 7. oktober 2016 140m2, to store og to små. Har greit med plass, til og med eit gjesterom, men kunne tenkt meg ei kjellar- eller loftstove. Hvorfor ikke bruke gjesterommet som en TV-stue med sovesofa? To fluer i en smekk 😉 Anonymous poster hash: b2653...0ce
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #44 Skrevet 7. oktober 2016 85 kvm, 1 voksen og 3 barn. Har tre soverom. Anonymous poster hash: 7b9a7...1d5
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 7. oktober 2016 #45 Skrevet 7. oktober 2016 Boareal på 160kvm. Vi er 5 + katt😊
sotosmor Skrevet 7. oktober 2016 #46 Skrevet 7. oktober 2016 (endret) Ca 60 kvm med 2 soverom, åpen stue og kjøkkenløsning, bad med vaskerom. Vi har to boder og en stor veranda med fin utsikt. Jeg drømmer om noe større, men med de boligprisene som er nå,så blir det nok med drømmen. Stuen min er 18 kvm. Vi er en voksen og en ungdom på 13 år. Endret 7. oktober 2016 av sotosmor
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #47 Skrevet 7. oktober 2016 Ca 250kvm! Med en hybelleilighet på 50kvm, der er det ett soverom, stor gang, bad pluss stue og kjøkken, den er totalrenovert, veldig godt med ekstra inntekten den gir oss fram til barna er så store at de tar den i bruk. I hovedbolig er det bad, toalett, 4 soverom, stort vaskerom. kjøkkenet og stuen er på ca 60kvm! I tillegg til en veranda på ca 35 kvm!Vi er 2 voksne og snart 3 barn! Mer enn nok plass for oss Anonymous poster hash: 24789...594
soleia Skrevet 7. oktober 2016 #48 Skrevet 7. oktober 2016 Hvorfor ikke bruke gjesterommet som en TV-stue med sovesofa? To fluer i en smekk Anonymous poster hash: b2653...0ce Det er akkurat det me gjer - men det er ikkje så stort.
Iiiiik Skrevet 7. oktober 2016 #49 Skrevet 7. oktober 2016 Poenget mitt var mer at de som svarer her bor langt større enn hva gjennomsnittet er i befolkningen. Har sett disse trådene før, og det er ikke måte på hvor mange som bor på 3-400 m^2. Er ett hus i byen her på 450 m^2 til salgs for 17 mill, og huset er jo absurd stort, og det er bare en håndfull hus i byen på den størrelsen - og det bor over 30.000 her. Er jo en god del på 2-300 m^2, men heller ikke de er for folk flest med sine 5 mill + i kjøpesum, så enten svarer de som sitter fint i det, eller så skrøner folk litt. Anonymous poster hash: b2653...0ce Hvorfor skulle man skrøne? Vi var så heldige at vi kjøpte en ganske stor leilighet i en av Oslos mer attraktive bydeler den gangen prisene var mer normale. Da familien økte i størrelse måtte vi flytte. Kunne bytte leiligheten i et ganske stort hus et stykke unna Oslo.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #50 Skrevet 7. oktober 2016 50 kvm leilighet, eier. 1 voksen og ett barn. Helt fint, men kunne til tider ønske at jeg hadde en ekstra etasje som barnet kunne vært i når han har besøk. Nå blir det liksom ikke bare han som har besøk Anonymous poster hash: 75623...c6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå