Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 Antall Kvm. Anonymous poster hash: 072b4...3ba
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #2 Skrevet 7. oktober 2016 170 i p-rom i Oslo. 5 i familien Anonymous poster hash: 41cc3...f19
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #3 Skrevet 7. oktober 2016 160kvm. Tre soverom bare, men to veldig store stuer. Stort bad, to toaletter, stort vaskerom. Vi er to voksne og ett barn foreløpig Anonymous poster hash: 650d0...b4e
Iiiiik Skrevet 7. oktober 2016 #4 Skrevet 7. oktober 2016 Fem mennesker og en katt, 200 kvadrat i boareal, 260 totalt.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #5 Skrevet 7. oktober 2016 230 kvm. 3 etg. 4 soverom. 2 bad og et ekstra toalett. Deilig med do i alle etg. Og kjeklerstue. Skal sette inn større vinduer i kjellerstuen så det blir rommet til tenåringen. Vi er snart 6. Venter barn nr 4. Anonymous poster hash: 553b6...e98
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #7 Skrevet 7. oktober 2016 143kvm. Anonymous poster hash: 87e5b...82a
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. oktober 2016 #8 Skrevet 7. oktober 2016 270 kvm. To voksne og ett barn.
Førstemann Skrevet 7. oktober 2016 #9 Skrevet 7. oktober 2016 Bruttoareal er 380 kvm. Aner ikke p-rom da vi bygger om og ikke alt er ferdig. Er 4 i familien, men leier ut en del, der er de 2.
Førstemann Skrevet 7. oktober 2016 #10 Skrevet 7. oktober 2016 160kvm. Tre soverom bare, men to veldig store stuer. Stort bad, to toaletter, stort vaskerom. Vi er to voksne og ett barn foreløpig Anonymous poster hash: 650d0...b4e Hva mener du med store stuer? Vi har 170 kvm i hovedetasjen, der er det stue, kjøkken, bad og 3 soverom. og litt gangareale.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #11 Skrevet 7. oktober 2016 218 totalt. 4 soverom, 2 stuer, 2 bad og 2 vaskerom. Kan fint bo på en flate som gamle. 2 voksne og 2 barn. Anonymous poster hash: 914e0...d1a
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #12 Skrevet 7. oktober 2016 Her inne bor de fleste svært 😂😳 I vårt boligfelt er de fleste hus på 120-150 m^2. Vi er 5 stk, og det er 3 soverom, 2 bad, kjøkken og 1 stue fordelt på 120 m^2. Klarer oss, men optimalt ville jeg hatt ett soverom og en stue ekstra. Anonymous poster hash: b2653...0ce
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #13 Skrevet 7. oktober 2016 Hva mener du med store stuer? Vi har 170 kvm i hovedetasjen, der er det stue, kjøkken, bad og 3 soverom. og litt gangareale. Stuene er 50kvm hver. Altså 100 kvm med stue. I et hus med 160 kvm er jo det mye, i mine øyne. Mange hus av samme størrelse har kun en stue på kanskje 40 kvm og resten er 4-5 soverom. Vi har jo bare 3 soverom, men kan jo bygge om den ene av stuene til flere soverom Anonymous poster hash: 650d0...b4e
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #14 Skrevet 7. oktober 2016 Her inne bor de fleste svært 😂😳 I vårt boligfelt er de fleste hus på 120-150 m^2. Vi er 5 stk, og det er 3 soverom, 2 bad, kjøkken og 1 stue fordelt på 120 m^2. Klarer oss, men optimalt ville jeg hatt ett soverom og en stue ekstra. Anonymous poster hash: b2653...0ce Vi klarte fint å bo på 47 kvadrat med med 1 soverom da vi var 3 stk da. Har jobbet oss oppover mot større hus etterhvert Anonymous poster hash: 914e0...d1a
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #15 Skrevet 7. oktober 2016 200 m2 , vi er fire stk pluss katt Anonymous poster hash: a9faa...464
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #16 Skrevet 7. oktober 2016 Her inne bor de fleste svært 😂😳 I vårt boligfelt er de fleste hus på 120-150 m^2. Vi er 5 stk, og det er 3 soverom, 2 bad, kjøkken og 1 stue fordelt på 120 m^2. Klarer oss, men optimalt ville jeg hatt ett soverom og en stue ekstra. Anonymous poster hash: b2653...0ce Vi bodde lenge i en leilighet på 97 kvm før vi hadde råd til å kjøpe hus. Da var vi fem. Gikk bra. Men utrolig deilig å ha hus med god plass. Noen ganger savner jeg leiligheten. Var litt lettere å holde i orden. Vi har bare bodd svært i et år. Eide leiligheten i 6 år. Anonymous poster hash: 553b6...e98
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #17 Skrevet 7. oktober 2016 Gjennomsnittet til nå i denne tråden er på ca 220 kvm. Hvor bor dere da? Anonymous poster hash: 12921...91d
Marriet Skrevet 7. oktober 2016 #18 Skrevet 7. oktober 2016 Huset er 270kvm. Meningsløst stort. Mye nede som kun blir brukt som boder. Bortsett fra kjellerstue, et soverom og vaskerom. Oppe er 160kvm og er egentlig mer enn nok. Er definitivt på utkikk ettet noe mindre. Er bare tre som bor her fast...
Surogvanskelig Skrevet 7. oktober 2016 #19 Skrevet 7. oktober 2016 Gjennomsnittet til nå i denne tråden er på ca 220 kvm. Hvor bor dere da? Anonymous poster hash: 12921...91d På landet. Plass er alt man har mye av her
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #20 Skrevet 7. oktober 2016 Leier leilighet på 50 kmv. Vi er en stor og en liten Anonymous poster hash: d3b7a...acd
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #21 Skrevet 7. oktober 2016 Vi bodde lenge i en leilighet på 97 kvm før vi hadde råd til å kjøpe hus. Da var vi fem. Gikk bra. Men utrolig deilig å ha hus med god plass. Noen ganger savner jeg leiligheten. Var litt lettere å holde i orden. Vi har bare bodd svært i et år. Eide leiligheten i 6 år. Anonymous poster hash: 553b6...e98 Poenget mitt var mer at de som svarer her bor langt større enn hva gjennomsnittet er i befolkningen. Har sett disse trådene før, og det er ikke måte på hvor mange som bor på 3-400 m^2. Er ett hus i byen her på 450 m^2 til salgs for 17 mill, og huset er jo absurd stort, og det er bare en håndfull hus i byen på den størrelsen - og det bor over 30.000 her. Er jo en god del på 2-300 m^2, men heller ikke de er for folk flest med sine 5 mill + i kjøpesum, så enten svarer de som sitter fint i det, eller så skrøner folk litt. Anonymous poster hash: b2653...0ce
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #22 Skrevet 7. oktober 2016 83 kvm, 2 voksen og 2 barn, 1 baby i magen, 1 hamster og 1 marsvin. 3 soverom. Helt perfekt for oss. Blir nok boende her til babyen i magen er 3-4 år gammel Anonymous poster hash: 1d4de...b20
Førstemann Skrevet 7. oktober 2016 #23 Skrevet 7. oktober 2016 Stuene er 50kvm hver. Altså 100 kvm med stue. I et hus med 160 kvm er jo det mye, i mine øyne. Mange hus av samme størrelse har kun en stue på kanskje 40 kvm og resten er 4-5 soverom. Vi har jo bare 3 soverom, men kan jo bygge om den ene av stuene til flere soverom Anonymous poster hash: 650d0...b4e Ja, det er mye av et areale på 160 kvm. Er litt som hos oss, da, bare at vi har bare 1 stue. Den er til gjengjeld 80 kvm.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #24 Skrevet 7. oktober 2016 106 kvadrat i Oslo. 2 voksne og 2 barn. Nettopp kjøpt til 5 millioner. Blir ikke større leilighet på oss. Passer bra. Anonymous poster hash: 941e7...4e1
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #25 Skrevet 7. oktober 2016 120 kvm. 4 soverom. Vi er to voksne og to barn. Anonymous poster hash: c1c58...bd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå