Gå til innhold

Hvor stort hus har dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Antall Kvm.

 

Anonymous poster hash: 072b4...3ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

170 i p-rom i Oslo. 5 i familien

 

Anonymous poster hash: 41cc3...f19

Skrevet

160kvm. Tre soverom bare, men to veldig store stuer. Stort bad, to toaletter, stort vaskerom.

 

Vi er to voksne og ett barn foreløpig :)

 

 

 

Anonymous poster hash: 650d0...b4e

Skrevet

Fem mennesker og en katt, 200 kvadrat i boareal, 260 totalt.

Skrevet

230 kvm. 3 etg. 4 soverom. 2 bad og et ekstra toalett. Deilig med do i alle etg. Og kjeklerstue. Skal sette inn større vinduer i kjellerstuen så det blir rommet til tenåringen.

 

Vi er snart 6. Venter barn nr 4.

 

Anonymous poster hash: 553b6...e98

Skrevet

143kvm.

 

 



Anonymous poster hash: 87e5b...82a
Skrevet

270 kvm. To voksne og ett barn.

Skrevet

Bruttoareal er 380 kvm. Aner ikke p-rom da vi bygger om og ikke alt er ferdig. Er 4 i familien, men leier ut en del, der er de 2.

Skrevet

160kvm. Tre soverom bare, men to veldig store stuer. Stort bad, to toaletter, stort vaskerom.

 

Vi er to voksne og ett barn foreløpig :)

 

 

 

Anonymous poster hash: 650d0...b4e

Hva mener du med store stuer?  Vi har 170 kvm i hovedetasjen, der er det stue, kjøkken, bad og 3 soverom. og litt gangareale.

Skrevet

218 totalt. 4 soverom, 2 stuer, 2 bad og 2 vaskerom. Kan fint bo på en flate som gamle. 2 voksne og 2 barn.

 

Anonymous poster hash: 914e0...d1a

Skrevet

Her inne bor de fleste svært 😂😳 I vårt boligfelt er de fleste hus på 120-150 m^2. Vi er 5 stk, og det er 3 soverom, 2 bad, kjøkken og 1 stue fordelt på 120 m^2. Klarer oss, men optimalt ville jeg hatt ett soverom og en stue ekstra.

 

Anonymous poster hash: b2653...0ce

Skrevet

Hva mener du med store stuer? Vi har 170 kvm i hovedetasjen, der er det stue, kjøkken, bad og 3 soverom. og litt gangareale.

Stuene er 50kvm hver. Altså 100 kvm med stue. I et hus med 160 kvm er jo det mye, i mine øyne. Mange hus av samme størrelse har kun en stue på kanskje 40 kvm og resten er 4-5 soverom. Vi har jo bare 3 soverom, men kan jo bygge om den ene av stuene til flere soverom

 

 

Anonymous poster hash: 650d0...b4e

Skrevet

Her inne bor de fleste svært 😂😳 I vårt boligfelt er de fleste hus på 120-150 m^2. Vi er 5 stk, og det er 3 soverom, 2 bad, kjøkken og 1 stue fordelt på 120 m^2. Klarer oss, men optimalt ville jeg hatt ett soverom og en stue ekstra.

 

Anonymous poster hash: b2653...0ce

Vi klarte fint å bo på 47 kvadrat med med 1 soverom da vi var 3 stk da. Har jobbet oss oppover mot større hus etterhvert :)

 

 

Anonymous poster hash: 914e0...d1a

Skrevet

200 m2 , vi er fire stk pluss katt

 

Anonymous poster hash: a9faa...464

Skrevet

Her inne bor de fleste svært 😂😳 I vårt boligfelt er de fleste hus på 120-150 m^2. Vi er 5 stk, og det er 3 soverom, 2 bad, kjøkken og 1 stue fordelt på 120 m^2. Klarer oss, men optimalt ville jeg hatt ett soverom og en stue ekstra.

 

Anonymous poster hash: b2653...0ce

Vi bodde lenge i en leilighet på 97 kvm før vi hadde råd til å kjøpe hus. Da var vi fem. Gikk bra. Men utrolig deilig å ha hus med god plass.

 

Noen ganger savner jeg leiligheten. Var litt lettere å holde i orden.

 

Vi har bare bodd svært i et år. Eide leiligheten i 6 år.

 

Anonymous poster hash: 553b6...e98

Skrevet

Gjennomsnittet til nå i denne tråden er på ca 220 kvm. Hvor bor dere da?

 

Anonymous poster hash: 12921...91d

Skrevet

Huset er 270kvm. Meningsløst stort. Mye nede som kun blir brukt som boder. Bortsett fra kjellerstue, et soverom og vaskerom. Oppe er 160kvm og er egentlig mer enn nok. Er definitivt på utkikk ettet noe mindre. Er bare tre som bor her fast...

Skrevet

Gjennomsnittet til nå i denne tråden er på ca 220 kvm. Hvor bor dere da?

 

Anonymous poster hash: 12921...91d

På landet. Plass er alt man har mye av her

Skrevet

Leier leilighet på 50 kmv. Vi er en stor og en liten

 

Anonymous poster hash: d3b7a...acd

Skrevet

Vi bodde lenge i en leilighet på 97 kvm før vi hadde råd til å kjøpe hus. Da var vi fem. Gikk bra. Men utrolig deilig å ha hus med god plass.

 

Noen ganger savner jeg leiligheten. Var litt lettere å holde i orden.

 

Vi har bare bodd svært i et år. Eide leiligheten i 6 år.

 

Anonymous poster hash: 553b6...e98

Poenget mitt var mer at de som svarer her bor langt større enn hva gjennomsnittet er i befolkningen. Har sett disse trådene før, og det er ikke måte på hvor mange som bor på 3-400 m^2. Er ett hus i byen her på 450 m^2 til salgs for 17 mill, og huset er jo absurd stort, og det er bare en håndfull hus i byen på den størrelsen - og det bor over 30.000 her. Er jo en god del på 2-300 m^2, men heller ikke de er for folk flest med sine 5 mill + i kjøpesum, så enten svarer de som sitter fint i det, eller så skrøner folk litt.

 

Anonymous poster hash: b2653...0ce

Skrevet

83 kvm, 2 voksen og 2 barn, 1 baby i magen, 1 hamster og 1 marsvin. 3 soverom. Helt perfekt for oss. Blir nok boende her til babyen i magen er 3-4 år gammel

 

Anonymous poster hash: 1d4de...b20

Skrevet

Stuene er 50kvm hver. Altså 100 kvm med stue. I et hus med 160 kvm er jo det mye, i mine øyne. Mange hus av samme størrelse har kun en stue på kanskje 40 kvm og resten er 4-5 soverom. Vi har jo bare 3 soverom, men kan jo bygge om den ene av stuene til flere soverom

 

 

Anonymous poster hash: 650d0...b4e

Ja, det er mye av et areale på 160 kvm. Er litt som hos oss, da, bare at vi har bare 1 stue. Den er til gjengjeld 80 kvm.

Skrevet

106 kvadrat i Oslo. 2 voksne og 2 barn. Nettopp kjøpt til 5 millioner. Blir ikke større leilighet på oss. Passer bra.



Anonymous poster hash: 941e7...4e1
Skrevet

120 kvm. 4 soverom. Vi er to voksne og to barn.

 

Anonymous poster hash: c1c58...bd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...