Gå til innhold

Guilty pleasure kjøpekake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Porsjonsmarsipankaker, bite-size brownies og mazariner!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! De fra Eldorado, MED sjokolade på. 😍

Anonymous poster hash: e6d0b...a66

Hva er dette? 🙈

Anonymous poster hash: 77536...eb7

Skrevet

De små firkanta browniesene med sjokoladetrekk - veldig godt. Bestemoren min har de alltid liggende, og så tar hun seg en til kaffen. Så tilbyr hun meg også en (utenkelig å spise flere) så må jeg sitte der å se på boksen og late som jeg ikke har lyst på fler - før jeg går å kjøper meg en boks på vei hjem for å mumse de i meg. Måtehold er ikke min styrke. (Og bestemoren min hadde skjems om hun så det).

Ellers så er kiwikake et godt barndomsminne. Veldig synd de ikke har den mer, for jeg lurer sån på om det er like godt som jeg husker!

De har den på europris! Og JA! Den ER det!!
Skrevet

Jeg og. Og jeg er på sukkerfri diett :( Pokkers tråd :legrine:

Anonymous poster hash: d0635...766

Sukkerfri diett!? Hvorfor om jeg tør spørre? Du er flink må jeg si :-)

Anonymous poster hash: 63643...135

Skrevet

Hva er dette?

Anonymous poster hash: 77536...eb7

Det er små mini-vannbakkels som er fylt med vaniljekrem. Finnes i to varianter, med og uten sjokoladetrekk. Jeg foretrekker definitivt de med (belgisk) sjokoladetrekk. De er helt sjukt gode. Jeg og mannen spiser opp en sånn pakke på et kvarter om vi ikke tar oss sammen.

Anonymous poster hash: e6d0b...a66

Skrevet

Rullekake 😋

Anonymous poster hash: 8b975...f25

Skrevet

Også var det gode de firkantede vaflene som de hadde før, men nå finner jeg det ikke noe sted. Tror de het myke vafler eller noe sånt.

Anonymous poster hash: 2564d...cc8

Skrevet

Kjøpte noe som heter delicato ball på kiwi i går, de var sykt gode, trodde det var kokosboller men det var sånne sjokoladeball med havregryn, veldig gode å mektige.

Anonymous poster hash: af644...c39

Skrevet

Jeg elsker kokosboller. Prøver å unngå å kjøpe dem, fordi jeg spiser til det er tomt, og er kvalm i et døgn etterpå. Hver gang!

Og så er vannbakkels (frosne) alt for godt....

Anonymous poster hash: 1eebe...243

Skrevet

Havreflan

Anonymous poster hash: 480ff...cda

Skrevet

Gulrotkake og tekake! Og sjokokake med kokos.

Skrevet

Gulrotkake.. :) Husker ikke merket, men er en liten formkake som ikke ligger kjølig. Slafser i meg kaka på et jafs, kjøper derfor den ekstremt sjeldent. 

Anonymous poster hash: e5d96...b8a
Skrevet

Jeg har nettopp fått øynene (munnen) opp for en 4-pack med Sarah Bernard (?) kaker i kjøledisken på Coop Prix. Kjører i meg alle 4 på en ettermiddag. Null selvkontroll 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...