Gå til innhold

Guilty pleasure kjøpekake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din favorittkjøpekake?

Jeg elsker mazariner. Og tigerrullade. Selvom den ofte er tørr.

Jeg tenker på kaker med lang holdbarhet, pakket i plast og megaharry altså ikke kaker kjøpt ferske fra det lokale bakeriet liksom ;)Anonymous poster hash: 5be5d...87f

Enig med deg.Elsker mazariner!!!
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ei sitronkake som har neongul krem ala melis(?) på toppen. Pakka i plast og uendelig holdbarhet 🙈

Endret av Nebbdyret
Skrevet

Alt som har med Dan cake å gjøre 😍 marmor,kake med gul glasur,kiwi,rullekake og de store vaflene

Skrevet

Nå følte jeg meg utenfor. Har verken kjøpt eller smakt noe særlig av de uendelig holdbarhets-kakene. Kjøper av og til donuts, men aldri kommet på at de andre kakene kan være gode engang😅

Anonymous poster hash: 71bc6...c2f

Skrevet

Er det lov å si berlinerboller fra feks megaen?

Ikke så voldsom på kjøpekaker.

Anonymous poster hash: 9087a...e1a

Gjest Skrekkøgla
Skrevet

I min barndom fantes det en banankake. Bananformet, gult marsipantrekk. Inni var det smørkrem med bananaroma og sukkerbrød. Den var bare helt magisk!

Skrevet

Suksessterte. Den blå, ikke den svarte. Helt fantastisk 😋

Skrevet

Jeg må si en type sjokoladekake med glasur og kokos på. Eller berlinerboller fra meny.

Skrevet

Ikke kake som sådann, men jeg elsker wienerbrød. Kunne spist en hel wienerstang alene.

Har sikkert gjort det også 🙈

Anonymous poster hash: 3f712...a38

Samme her...

Anonymous poster hash: ecb13...d2f

Skrevet

I min barndom fantes det en banankake. Bananformet, gult marsipantrekk. Inni var det smørkrem med bananaroma og sukkerbrød. Den var bare helt magisk!

Bor du på Geilo? Mannen min elsket banankaken de solgte på Mega der. Måtte innom der hver gang vi kjørte forbi. De har (heldigvis) sluttet å selge den! 😁 🍌🍌🍌😁

Anonymous poster hash: 1a36c...630

Skrevet

Kunne levd på wienerbrød fra butikken. Så elsker jeg de myke appelsinkjeksene. Jeg og alle pensjonistene. Haha.

Anonymous poster hash: 0c114...f9a
Skrevet

Kunne levd på wienerbrød fra butikken. Så elsker jeg de myke appelsinkjeksene. Jeg og alle pensjonistene. Haha.

Anonymous poster hash: 0c114...f9a

De kjeksene er jo bare sykt gode! 😄

Hilsen meg, 33 år.

Anonymous poster hash: 0087a...2b4

Skrevet

De kjeksene er jo bare sykt gode! 😄

Hilsen meg, 33 år.

Anonymous poster hash: 0087a...2b4

Her elsker både mann og barn jaffakjeksen, men jeg som spiser alt bare det er søtt, holder meg langt unna. Det er det eneste vi kan ha i skapet uten at jeg spiser det når jeg har lyst på noe godt.

Det nærmeste jeg kommer kjøpekaker, er de eskene som håndballag, klasser osv selger for å tjene penger og jeg elsker de sjokoladebollene derfra (husker ikke hva de heter).

Anonymous poster hash: a9fe8...3a1

Skrevet

What? Er det bare jeg som kunne drept for gulrotkake? I sånn papp"skål" med plast rundt. Kjøper den på.kiwo, de har sjokoladekake i samme "type" :)

Anonymous poster hash: 9ced2...033

Skrevet

Den selges faktisk noen steder enda. Både joker og REMA har jeg sett den. Husker jeg pleide å spise en hel kake alene😄 grunn til at jeg ikke tør å kjøpe den nå.

Skrevet

De små firkanta browniesene med sjokoladetrekk - veldig godt. Bestemoren min har de alltid liggende, og så tar hun seg en til kaffen. Så tilbyr hun meg også en (utenkelig å spise flere) så må jeg sitte der å se på boksen og late som jeg ikke har lyst på fler - før jeg går å kjøper meg en boks på vei hjem for å mumse de i meg. Måtehold er ikke min styrke. (Og bestemoren min hadde skjems om hun så det).

Ellers så er kiwikake et godt barndomsminne. Veldig synd de ikke har den mer, for jeg lurer sån på om det er like godt som jeg husker!

Er kiwikake på Europris ;)

Anonymous poster hash: cda55...318

Skrevet

ååååå... den husker jeg.. den var sinsykt god.. 

Anonymous poster hash: 40504...868

Skrevet

De små runde sjokoladekakene med glasur og strø, 4 stk. i en pakke.

De er farlige gode..

Skrevet

Er kiwikake på Europris ;)Anonymous poster hash: cda55...318

Takk for tipset:)

Gjest Skrekkøgla
Skrevet

Bor du på Geilo? Mannen min elsket banankaken de solgte på Mega der. Måtte innom der hver gang vi kjørte forbi. De har (heldigvis) sluttet å selge den! 😁 🍌🍌🍌😁

Anonymous poster hash: 1a36c...630

Bodde i Elverum 😊

Skrevet

Hva er det med dere da?? Har alltid tenkt disse kjøpekakene er tørre og vonde så har aldri smakt de, men nå får jeg lyst til å kjøpe inn hele sortimentet på nærmeste matbutikk og bruke helga på prøvesmaking🙈

Anonymous poster hash: 7e190...18e

Skrevet

Hva er det med dere da?? Har alltid tenkt disse kjøpekakene er tørre og vonde så har aldri smakt de, men nå får jeg lyst til å kjøpe inn hele sortimentet på nærmeste matbutikk og bruke helga på prøvesmaking🙈

Anonymous poster hash: 7e190...18e

Samme her! 😂😂

Anonymous poster hash: 74ede...f42

Skrevet

Porsjons marsipankaker som er dyppet i sjokolade på begge ender...

Anonymous poster hash: 3a439...59a

Skrevet

Hmmm.... de bitte små vannbakkels som ligger i frysedisken

Sjokoringer kjeks

Koselig tråd

Anonymous poster hash: db8f5...2cc

Skrevet

Samme her!

Anonymous poster hash: 74ede...f42

Jeg og. Og jeg er på sukkerfri diett :( Pokkers tråd :legrine:

Anonymous poster hash: d0635...766

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...