Gå til innhold

Guilty pleasure kjøpekake


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din favorittkjøpekake?

Jeg elsker mazariner. Og tigerrullade. Selvom den ofte er tørr.

 

 

Jeg tenker på kaker med lang holdbarhet, pakket i plast og megaharry 😂 altså ikke kaker kjøpt ferske fra det lokale bakeriet liksom ;)

 

Anonymous poster hash: 5be5d...87f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De små runde sjokoladekakene med glasur og strø, 4 stk. i en pakke.

Skrevet

En sjokolade formkake med glasur og kokos. Slår alle sjokoladekaker 😋

 

Anonymous poster hash: 63643...135

Skrevet

Coop sin fyrstekake

Store cookies

Marvpostei

 

Anonymous poster hash: 34336...21f

Skrevet

Tykklefse med kanel

 

Anonymous poster hash: dfcfa...9a1

Skrevet

Fyrstekake (med makronfyll, IKKE disse eplewannabefyrstekakene)



Anonymous poster hash: 399e7...1e1
Skrevet

Napoleonskaken de selger på meny, jakobs osv.

 

Anonymous poster hash: e6d0b...a66

Skrevet

Mega sin egen sjokoladekake!

Skrevet

Sjokoladekaken de selger på kiwi! Herregud så god sjokoladekrem!! :D

 

Anonymous poster hash: 5c664...d8c

Skrevet

Brioche!

 

Anonymous poster hash: c8f17...568

Skrevet

Prinsesse tebrødstang fra Rema. Nesten verdt å spise seg feit for 😂

 

Anonymous poster hash: d91fa...f25

Skrevet

😂 Herlig tråd! 💕

 

Anonymous poster hash: 74ede...f42

Skrevet

😂 Herlig tråd! 💕

 

Anonymous poster hash: 74ede...f42

Ikke sant 😂🙈🙊

 

 

Anonymous poster hash: 5be5d...87f

Skrevet

Profiteroles. Finner dem i frysedisken *drømmer seg bort*

Skrevet

Liker dansk wienerstang på meny. Jo, og sjokoladekaka til mega. Mmm!

Skrevet

Profiteroles. Finner dem i frysedisken *drømmer seg bort*

Samme her. Tør nesten ikke ha de i huset.

Kunne gjerne tatt en pakke som middag :spise:

 

Anonymous poster hash: 95eb1...f73

Skrevet

Suksessterten man finner i frysedisken, nam nam nam😋

 

Også de små firkantede brownieskakene.

 

Anonymous poster hash: 3a275...2a5

Skrevet

De små firkanta browniesene med sjokoladetrekk - veldig godt. Bestemoren min har de alltid liggende, og så tar hun seg en til kaffen. Så tilbyr hun meg også en (utenkelig å spise flere) så må jeg sitte der å se på boksen og late som jeg ikke har lyst på fler - før jeg går å kjøper meg en boks på vei hjem for å mumse de i meg. Måtehold er ikke min styrke. (Og bestemoren min hadde skjems om hun så det).

 

Ellers så er kiwikake et godt barndomsminne. Veldig synd de ikke har den mer, for jeg lurer sån på om det er like godt som jeg husker!

Skrevet

Profiteroles. Finner dem i frysedisken *drømmer seg bort*

Ja! De fra Eldorado, MED sjokolade på. 😍

 

Anonymous poster hash: e6d0b...a66

Skrevet

Sjokoladekaken de selger på kiwi! Herregud så god sjokoladekrem!! :D

 

Anonymous poster hash: 5c664...d8c

 

Ja, den sjokoladekremen er helt fantastisk god!!

 

Anonymous poster hash: 2564d...cc8

Skrevet

Små brownies.... Mmmm

En slags sitronkake! Den var god, mange år siden jeg har sett den nå😀

Skrevet

Almondy med Daim som ligger i frysedisken, namnam!

 

 



Anonymous poster hash: 2df6a...f66
Skrevet

Sjokoladerullekake med sånt hvitt fyll. Aner ikke hva det er, men nam!!!

 

Anonymous poster hash: dd9cf...508

Skrevet

Ikke kake som sådann, men jeg elsker wienerbrød. Kunne spist en hel wienerstang alene.

 

Har sikkert gjort det også 🙈

 

Anonymous poster hash: 3f712...a38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...