Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #1 Skrevet 4. oktober 2016 Hva er din favorittkjøpekake? Jeg elsker mazariner. Og tigerrullade. Selvom den ofte er tørr. Jeg tenker på kaker med lang holdbarhet, pakket i plast og megaharry 😂 altså ikke kaker kjøpt ferske fra det lokale bakeriet liksom Anonymous poster hash: 5be5d...87f
Fandens Oldemor Skrevet 4. oktober 2016 #3 Skrevet 4. oktober 2016 De små runde sjokoladekakene med glasur og strø, 4 stk. i en pakke.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #4 Skrevet 4. oktober 2016 En sjokolade formkake med glasur og kokos. Slår alle sjokoladekaker 😋 Anonymous poster hash: 63643...135
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #5 Skrevet 4. oktober 2016 Coop sin fyrstekake Store cookies Marvpostei Anonymous poster hash: 34336...21f
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #6 Skrevet 4. oktober 2016 Tykklefse med kanel Anonymous poster hash: dfcfa...9a1
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #7 Skrevet 4. oktober 2016 Fyrstekake (med makronfyll, IKKE disse eplewannabefyrstekakene) Anonymous poster hash: 399e7...1e1
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #8 Skrevet 4. oktober 2016 Napoleonskaken de selger på meny, jakobs osv. Anonymous poster hash: e6d0b...a66
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #10 Skrevet 4. oktober 2016 Sjokoladekaken de selger på kiwi! Herregud så god sjokoladekrem!! Anonymous poster hash: 5c664...d8c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #11 Skrevet 4. oktober 2016 Brioche! Anonymous poster hash: c8f17...568
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #12 Skrevet 4. oktober 2016 Prinsesse tebrødstang fra Rema. Nesten verdt å spise seg feit for 😂 Anonymous poster hash: d91fa...f25
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #13 Skrevet 4. oktober 2016 😂 Herlig tråd! 💕 Anonymous poster hash: 74ede...f42
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #14 Skrevet 4. oktober 2016 😂 Herlig tråd! 💕 Anonymous poster hash: 74ede...f42 Ikke sant 😂🙈🙊 Anonymous poster hash: 5be5d...87f
LivetErEnLek Skrevet 4. oktober 2016 #15 Skrevet 4. oktober 2016 Profiteroles. Finner dem i frysedisken *drømmer seg bort*
Lessismore Skrevet 4. oktober 2016 #16 Skrevet 4. oktober 2016 Liker dansk wienerstang på meny. Jo, og sjokoladekaka til mega. Mmm!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #17 Skrevet 4. oktober 2016 Profiteroles. Finner dem i frysedisken *drømmer seg bort* Samme her. Tør nesten ikke ha de i huset. Kunne gjerne tatt en pakke som middag Anonymous poster hash: 95eb1...f73
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #18 Skrevet 4. oktober 2016 Suksessterten man finner i frysedisken, nam nam nam😋 Også de små firkantede brownieskakene. Anonymous poster hash: 3a275...2a5
Ophiophagus Hannah Skrevet 4. oktober 2016 #19 Skrevet 4. oktober 2016 De små firkanta browniesene med sjokoladetrekk - veldig godt. Bestemoren min har de alltid liggende, og så tar hun seg en til kaffen. Så tilbyr hun meg også en (utenkelig å spise flere) så må jeg sitte der å se på boksen og late som jeg ikke har lyst på fler - før jeg går å kjøper meg en boks på vei hjem for å mumse de i meg. Måtehold er ikke min styrke. (Og bestemoren min hadde skjems om hun så det). Ellers så er kiwikake et godt barndomsminne. Veldig synd de ikke har den mer, for jeg lurer sån på om det er like godt som jeg husker!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #20 Skrevet 4. oktober 2016 Profiteroles. Finner dem i frysedisken *drømmer seg bort* Ja! De fra Eldorado, MED sjokolade på. 😍 Anonymous poster hash: e6d0b...a66
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #21 Skrevet 4. oktober 2016 Sjokoladekaken de selger på kiwi! Herregud så god sjokoladekrem!! Anonymous poster hash: 5c664...d8c Ja, den sjokoladekremen er helt fantastisk god!! Anonymous poster hash: 2564d...cc8
Snøkrystaller Skrevet 4. oktober 2016 #22 Skrevet 4. oktober 2016 Små brownies.... Mmmm En slags sitronkake! Den var god, mange år siden jeg har sett den nå😀
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #23 Skrevet 4. oktober 2016 Almondy med Daim som ligger i frysedisken, namnam! Anonymous poster hash: 2df6a...f66
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #24 Skrevet 4. oktober 2016 Sjokoladerullekake med sånt hvitt fyll. Aner ikke hva det er, men nam!!! Anonymous poster hash: dd9cf...508
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #25 Skrevet 4. oktober 2016 Ikke kake som sådann, men jeg elsker wienerbrød. Kunne spist en hel wienerstang alene. Har sikkert gjort det også 🙈 Anonymous poster hash: 3f712...a38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå