Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #51 Skrevet 15. oktober 2016 Nei. Du har lov til å si "stopp" og "nei", når du selv vil. Nyt livet, det er kort! Anonymous poster hash: 1398d...7dd Hehe ja skjønner det men vil ikke fremstå som ei "luremus" heller men liker oppmerksomheten hehe Anonymous poster hash: fd5e5...fc7
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #52 Skrevet 15. oktober 2016 Hehe ja skjønner det men vil ikke fremstå som ei "luremus" heller men liker oppmerksomheten hehe Anonymous poster hash: fd5e5...fc7 I så fall, gå for B. Så får han kanskje litt selvtillit også og tør å flørte litt mer åpenlyst? Har du lyst har du lov! Ta en kaffe eller noe med han, kanskje han tør å flørte litt mer da? Anonymous poster hash: 1398d...7dd
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #53 Skrevet 15. oktober 2016 I så fall, gå for B. Så får han kanskje litt selvtillit også og tør å flørte litt mer åpenlyst? Har du lyst har du lov! Ta en kaffe eller noe med han, kanskje han tør å flørte litt mer da? Anonymous poster hash: 1398d...7dd Han tar helt av på face og på snap haha Men i går skrev han at han fikk problemer med tankene når han tenkte på meg, noe som kan tolkes på forskjellig måte. I tillegg har jeg fått mange komplimenter av han i det siste. Men han er fortsatt "tøff" på nett, så usikker på hvordan han blir til helgen når både jeg, han og B skal være på samme sted i 2 døgn. Anonymous poster hash: fd5e5...fc7
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #54 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg kjenner jeg er litt skuffa Tror ikke B var genuint interessert likevel. Tror han faktisk kun er ute etter et ligg eller ti Han sendte snap der han snakket om at han ville se meg uten klær, og bilde av han i boxeren. Føler meg såå dum og teit Trodde han var genuin, men var vel for mye å forvente møter liksom aldri noen som ønsker noe seriøst. Så dere hadde rett. Var vist bare spill Anonymous poster hash: fd5e5...fc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå