Gå til innhold

Blir ikke klok - flørt eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei. Du har lov til å si "stopp" og "nei", når du selv vil. Nyt livet, det er kort! :)

Anonymous poster hash: 1398d...7dd

Hehe ja skjønner det men vil ikke fremstå som ei "luremus" heller men liker oppmerksomheten hehe

Anonymous poster hash: fd5e5...fc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe ja skjønner det men vil ikke fremstå som ei "luremus" heller men liker oppmerksomheten hehe

I så fall, gå for B. Så får han kanskje litt selvtillit også og tør å flørte litt mer åpenlyst? ;)

Har du lyst har du lov! Ta en kaffe eller noe med han, kanskje han tør å flørte litt mer da?

Skrevet

I så fall, gå for B. Så får han kanskje litt selvtillit også og tør å flørte litt mer åpenlyst? ;)

Har du lyst har du lov! Ta en kaffe eller noe med han, kanskje han tør å flørte litt mer da?

Han tar helt av på face og på snap haha

Men i går skrev han at han fikk problemer med tankene når han tenkte på meg, noe som kan tolkes på forskjellig måte.

I tillegg har jeg fått mange komplimenter av han i det siste.

Men han er fortsatt "tøff" på nett, så usikker på hvordan han blir til helgen når både jeg, han og B skal være på samme sted i 2 døgn.

Skrevet

Jeg kjenner jeg er litt skuffa :(

Tror ikke B var genuint interessert likevel. Tror han faktisk kun er ute etter et ligg eller ti :(

Han sendte snap der han snakket om at han ville se meg uten klær, og bilde av han i boxeren.

Føler meg såå dum og teit :(

Trodde han var genuin, men var vel for mye å forvente :( møter liksom aldri noen som ønsker noe seriøst.

Så dere hadde rett. Var vist bare spill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...