Gå til innhold

Blir ikke klok - flørt eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som skrevet, jeg blir ikke klok på to mannfolk.

Sønnen min trener innen kampsport og jeg følger opp og er med på turneringer, treninger med mer.

Det er to trenere der jeg ikke blir klok på.

Kaller de A og B. De to er veldig gode kompiser.

A er alltid blid, og ganske kroppslig fysisk. Altså tar bort på meg, kiler meg, lener seg inn på meg, tuller og er veldig på osv men de gangene vi har snakket på messanger på facebook er han veldig tilbaketrukken og svarer knapt.

B er veldig tilbaketrukken fysisk, snakker lite med meg, alltid dårlig tid og ser meg sjeldent i øynene men deltar i samtaler osv De gangene vi snakker på messanger er han skikkelig på, har masse god humor og veldig skravlesyk.

Og jeg blir ikke klok på de to, og jeg liker begge 😅 Eller kunne jeg ha fått litt av begge så var det drømmeduden 😊

Men er det jeg som innbiller meg noe her?

Hvorfor er de så veldig forskjellige "in real life" kontra chatt/ Internett ?

Anonymous poster hash: fd5e5...fc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Du driver ikke og flørter med to kompiser??

Anonymous poster hash: f89f8...cb2

Skrevet

De er veldig gode kompiser, og du flørter med begge? Kanskje ikke det lureste å gjøre...

Anonymous poster hash: 294d2...5e3
Skrevet

Ikke smart av deg å flørte med to stykker samtidig og appåtil så er de både kompiser av hverandre og din sønns trener. Tipper han som er stille av seg in real life blir stille når han ser den flørtinga mellom deg og kompisen hans.

Anonymous poster hash: 5f474...28e

Skrevet

Uff, hold deg unna trenerene til sønnen din

Anonymous poster hash: de4e9...dcc
Skrevet

Hi her

Jeg prøver å ikke flørte. De to her, A og B tilhører en annen avdeling en hvor min sønn trener men vi ses likevel noen ganger i måneden.

Det er de som tar initiativet liksom.

In real life er det A som kommer bort til meg, eks her om dagen så kom han bakfra. Jeg sto og leste avisen på mobilen, han la hodet sitt på skulderen min og tok rundt meg før han forsvant videre.

Litt senere så kom han og kilte meg, men da sto jeg å pratet med noen andre.

Senere den kvelden fikk jeg melding av både A og B.

Fra A var det noen praktisk informasjon og det var det men B skrev masse og sendte emooji. Lurte blant annet på om ikke jeg ville også begynne å trene, og om jeg ikke ville være med å se på en voksentrening så kunne jeg "bli inspirert av kjekke mannfolk" blant andre ting.

Det er de som tar kontakt med meg, men jeg blir så forvirret.

Er jeg et slags spill for de? En konkurranse?

Liker en eller begge meg?

Jeg har ikke gått inn for å like de eller flørte med de, men jeg liker oppmerksomheten fra de.

To kjekke mannfolk, godt trente ++

Skrevet

Ikke smart av deg å flørte med to stykker samtidig og appåtil så er de både kompiser av hverandre og din sønns trener. Tipper han som er stille av seg in real life blir stille når han ser den flørtinga mellom deg og kompisen hans.

Men hvis det er grunnen, hvorfor tar han da alltid kontakt på messanger og skravler og tuller?

Og jeg kan jo ikke være kald mot de heller :/

Skrevet

Men hvis det er grunnen, hvorfor tar han da alltid kontakt på messanger og skravler og tuller?

Og jeg kan jo ikke være kald mot de heller :/

Fordi kompisen ikke legger beslag på deg foran han mens dere skriver til hverandre på Facebook.

Og jo, du kan fint avvise de hvis du ikke er interessert i noe.

Skrevet

Fordi kompisen ikke legger beslag på deg foran han mens dere skriver til hverandre på Facebook.

Og jo, du kan fint avvise de hvis du ikke er interessert i noe.

Nå forsto jeg ikke helt. Kan du forklare?

Sikkert dum jeg nå

Altså jeg syns de er morsomme å snakke med, og med tanke på at jeg er nødt til å oppholde meg over lang tid i samme rom/ hall/ i nærheten av de så er det dumt å plutselig vise de en kald skulder.

Jeg liker de begge, men på forskjellig måte

Skrevet

Hvor gamle er disse trenerne? Da jeg drev med sport som ungdom var trenerne typisk i 20-årene, mens foreldrene våre var jo oppi 40-årene ☺️

Anonymous poster hash: 88f88...68f

Skrevet

Hvor gamle er disse trenerne? Da jeg drev med sport som ungdom var trenerne typisk i 20-årene, mens foreldrene våre var jo oppi 40-årene ☺️

Anonymous poster hash: 88f88...68f

De er i midten av 30 årene :) og jeg er litt yngre enn de

Skrevet

Nå forsto jeg ikke helt. Kan du forklare?

Sikkert dum jeg nå

Altså jeg syns de er morsomme å snakke med, og med tanke på at jeg er nødt til å oppholde meg over lang tid i samme rom/ hall/ i nærheten av de så er det dumt å plutselig vise de en kald skulder.

Jeg liker de begge, men på forskjellig måte

Han synes sikkert det er vanskelig å ta en flørtete tone med deg in real life når kameraten er så frampå med flørtinga mot deg. Så synes det er nok lettere å ta flørten uforstyrret på meldinger uten å bli overkjørt av kameraten.

Sier ikke at du plutselig skal gi en kald skulder. Men det er jo litt merkelig å la en mann kile deg foran alle hvis du/dere ikke mener noe mer. Dere er ikke små barn.

Skrevet

Han synes sikkert det er vanskelig å ta en flørtete tone med deg in real life når kameraten er så frampå med flørtinga mot deg. Så synes det er nok lettere å ta flørten uforstyrret på meldinger uten å bli overkjørt av kameraten.

Sier ikke at du plutselig skal gi en kald skulder. Men det er jo litt merkelig å la en mann kile deg foran alle hvis du/dere ikke mener noe mer. Dere er ikke små barn.

Så du mener at B liker meg og ikke A?

Når A begynner å kile meg så ber jeg han om å slutte, tar igjen men vrir meg unna. Hater å bli kilt men liker kroppskontakten.

Skrevet

Han som kiler og sånn, jeg tipper han er en flørt og ikke mener noe med det. Kjenner typen. Men må du uansett bli klok på det da? Hvis en av de ønsker noe mer så må det vel komme frem før eller siden? Og støtter de som sier det ikke er så lurt å involvere seg med noen i din sønns klubb.

Anonymous poster hash: f49a9...fba
Skrevet

Han som kiler og sånn, jeg tipper han er en flørt og ikke mener noe med det. Kjenner typen. Men må du uansett bli klok på det da? Hvis en av de ønsker noe mer så må det vel komme frem før eller siden? Og støtter de som sier det ikke er så lurt å involvere seg med noen i din sønns klubb.

Ja vil gjerne bli klok så jeg ikke driter meg ut liksom

Skrevet

Uff, hold deg unna trenerene til sønnen din

Anonymous poster hash: de4e9...dcc

Ikke enkelt å styre følelser da

Skrevet

Ikke enkelt å styre følelser da

Skrevet

Som skrevet, jeg blir ikke klok på to mannfolk.

Sønnen min trener innen kampsport og jeg følger opp og er med på turneringer, treninger med mer.

Det er to trenere der jeg ikke blir klok på.

Kaller de A og B. De to er veldig gode kompiser.

A er alltid blid, og ganske kroppslig fysisk. Altså tar bort på meg, kiler meg, lener seg inn på meg, tuller og er veldig på osv men de gangene vi har snakket på messanger på facebook er han veldig tilbaketrukken og svarer knapt.

B er veldig tilbaketrukken fysisk, snakker lite med meg, alltid dårlig tid og ser meg sjeldent i øynene men deltar i samtaler osv De gangene vi snakker på messanger er han skikkelig på, har masse god humor og veldig skravlesyk.

Og jeg blir ikke klok på de to, og jeg liker begge 😅 Eller kunne jeg ha fått litt av begge så var det drømmeduden 😊

Men er det jeg som innbiller meg noe her?

Hvorfor er de så veldig forskjellige "in real life" kontra chatt/ Internett ?

Han som er aktiv på Messenger er interessert men sjenert. Han andre er bare sånn "kjekk" med alle men forstår ikke at andre kan ta det som flørting og forstår ikke hvorfor alle maser på meldinger og chat, noe han egentlig ikke liker(min mann er sånn...)

Skrevet

Han som er aktiv på Messenger er interessert men sjenert. Han andre er bare sånn "kjekk" med alle men forstår ikke at andre kan ta det som flørting og forstår ikke hvorfor alle maser på meldinger og chat, noe han egentlig ikke liker(min mann er sånn...)

Hmmm..... ja kanskje det?

Kanskje jeg skal prøve å holde meg unna de/ stedene de er på så lenge som mulig.

Men bør jeg være kald / likegyldig ? Hyggelig? Hvordan skal jeg oppføre meg?

Kan jo ikke noe for at jeg liker begge to, selv om det er på to forskjellige måter

Skrevet

Hva skal jeg gjøre?

Nå har både A og B sendt meg melding på messanger med minutter i mellom.

Skal jeg lese de? Svare? Være kort i svarene?

Skrevet

Begge liker deg:) svar dem du.

Men hvordan?

Får høre fra alle her at jeg må holde meg unna de to, men ikke så enkelt.

Liker de men på forskjellig måte ettersom de er forskjellige.

Og blir forvirret når de er så forskjellige irl og på nett, og er kompiser.

Blir bare forvirret :(

Skrevet

Hva skriver de da siden du ikke vet hva du skal svare?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...