Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #26 Skrevet 29. september 2016 Hva skriver de da siden du ikke vet hva du skal svare? Anonymous poster hash: f49a9...fba A sender en del smilies, og holder en relativ kort samtale mens B skriver mer personlig og spør om ting. Men irl er det A som tar kontakt og snakker om ting mens B er stille. Anonymous poster hash: fd5e5...fc7
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #27 Skrevet 29. september 2016 Ved spørsmål så er det jo bare å svare på det han spør om. Og han andre som ikke spør om noe særlig er det el ikke nødvendig å svare så mye, er det info så skriv takk for info. Anonymous poster hash: f49a9...fba
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #28 Skrevet 29. september 2016 Ved spørsmål så er det jo bare å svare på det han spør om. Og han andre som ikke spør om noe særlig er det el ikke nødvendig å svare så mye, er det info så skriv takk for info. Anonymous poster hash: f49a9...fba B inviterer til samtale med sine spørsmål. Anonymous poster hash: fd5e5...fc7
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #29 Skrevet 29. september 2016 Kanskje de har veddemål om hvem som får deg på kroken først Anonymous poster hash: de4e9...dcc
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #30 Skrevet 29. september 2016 Kanskje de har veddemål om hvem som får deg på kroken først Anonymous poster hash: de4e9...dcc Akkurat den tanken har slått meg også Anonymous poster hash: fd5e5...fc7
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #31 Skrevet 29. september 2016 A er en notorisk flørt, og B er kjip, men tøff bak tastaturet. Hadde ikke giddet noen av dem... Anonymous poster hash: 6c1a8...401
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #32 Skrevet 29. september 2016 A er en notorisk flørt, og B er kjip, men tøff bak tastaturet. Hadde ikke giddet noen av dem... Anonymous poster hash: 6c1a8...401 Mye mulig men liker de likevel Er noe med den kriblingen i magen liksom Og digger måten A ser meg i øynene på og følelsen når han tar bort på meg og humoren hans. Digger B sin humor skriftlig, og det rolige vesenet han har. Veldig behagelig å være rundt mens A er mer livlig. Anonymous poster hash: fd5e5...fc7
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #33 Skrevet 30. september 2016 Føler meg som en forvirret fjortis Anonymous poster hash: fd5e5...fc7
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #34 Skrevet 30. september 2016 Skjønner at du blir forvirret. Jeg tenker at du bare skal fortsette å være hyggelig og naturlig med begge. Du finner nok utav det etterhvert. Anonymous poster hash: 294d2...5e3
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #35 Skrevet 30. september 2016 Skjønner at du blir forvirret. Jeg tenker at du bare skal fortsette å være hyggelig og naturlig med begge. Du finner nok utav det etterhvert. Anonymous poster hash: 294d2...5e3 Ikke enkelt når en vant til å alltid være i friend zone og så plutselig oppleve noe slikt. Ja får vel bare se hva som skjer Takk Anonymous poster hash: fd5e5...fc7
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #36 Skrevet 30. september 2016 Jeg hadde backet ut. Det finnes mange flere fisk der ute. Jeg er veldig paranoid av meg, så jeg hadde nok tenkt at de to mennene hadde sittet på andre siden av skjermen og ledd av meg. Sammen. Anonymous poster hash: f89f8...cb2
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #37 Skrevet 30. september 2016 Jeg hadde backet ut. Det finnes mange flere fisk der ute. Jeg er veldig paranoid av meg, så jeg hadde nok tenkt at de to mennene hadde sittet på andre siden av skjermen og ledd av meg. Sammen. Anonymous poster hash: f89f8...cb2 Akkurat det tenker jeg og. Nekter å tro at to kamerater ikke har snakket om hi sammen. Jeg hadde skygget unna Anonymous poster hash: de4e9...dcc
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #38 Skrevet 30. september 2016 Akkurat det tenker jeg og. Nekter å tro at to kamerater ikke har snakket om hi sammen. Jeg hadde skygget unna Anonymous poster hash: de4e9...dcc Mye mulig de snakker sammen og ler ja, men jeg vet jeg har vært normal i svarene mine. Altså ingen utleveringer og ingenting seksuelt. Vanskelig å backe unna også, det er samme klubb tross forskjellige avdelinger og jeg kommer til å se de og oppholde meg på samme sted flere ganger. Bare skjønner ikke hvorfor jeg evt skal utsettes for et slikt spill mellom to menn? Anonymous poster hash: fd5e5...fc7
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #39 Skrevet 30. september 2016 Mye mulig de snakker sammen og ler ja, men jeg vet jeg har vært normal i svarene mine. Altså ingen utleveringer og ingenting seksuelt. Vanskelig å backe unna også, det er samme klubb tross forskjellige avdelinger og jeg kommer til å se de og oppholde meg på samme sted flere ganger. Bare skjønner ikke hvorfor jeg evt skal utsettes for et slikt spill mellom to menn? Anonymous poster hash: fd5e5...fc7 Hallo?? Menn er menn lissom. 😂 Anonymous poster hash: f89f8...cb2
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #40 Skrevet 30. september 2016 Hallo?? Menn er menn lissom. 😂 Anonymous poster hash: f89f8...cb2 Hva mener du? 😅 Anonymous poster hash: fd5e5...fc7
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #41 Skrevet 30. september 2016 Hva mener du? 😅 Anonymous poster hash: fd5e5...fc7 Anonymous poster hash: fd5e5...fc7
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #42 Skrevet 30. september 2016 Hva mener du? 😅 Anonymous poster hash: fd5e5...fc7 Anonymous poster hash: fd5e5...fc7
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #43 Skrevet 1. oktober 2016 Blitt invitert på fest med både A og B og en gjeng andre mennesker jeg ikke kjenner. Tror kanskje jeg dropper den festen og sier at jeg har andre planer... Anonymous poster hash: fd5e5...fc7
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #44 Skrevet 14. oktober 2016 Hi her B har sagt til meg at han liker meg og syns jeg er søt. Ikke sett A på noen uker. B har lagt meg til på face og snap og tar mye kontakt for tiden. Kjenner at jeg liker han godt meb prøver også å holde kontakten til minimalt men dette er super vanskelig Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Anonymous poster hash: fd5e5...fc7
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #45 Skrevet 14. oktober 2016 Det virker på meg som om B er oppriktig interessert. Mulig de nå har snakket med hverandre, og hvis B har fortalt A at han er oppriktig interessert i deg, så vil A holde seg unna. Jeg tror ikke jeg hadde dratt på den festen, men kanskje du kan møte B en hverdag, ta en kaffe sammen eller noe? Da vil du også merke om dere snakker lettere når det bare er dere to. Anonymous poster hash: d76d9...675
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #46 Skrevet 15. oktober 2016 Kan du ikke gå på festen?😊 Skader vel ikke med en flørt?😊 Anonymous poster hash: bbd2d...a8b
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #47 Skrevet 15. oktober 2016 Jeg tenker at A er en utadvendt og flørtende type som ikke mener mer med det, og B liker deg, men er sjenert. Anonymous poster hash: 87b3a...c31
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #48 Skrevet 15. oktober 2016 Jeg tenker at A er en utadvendt og flørtende type som ikke mener mer med det, og B liker deg, men er sjenert. Anonymous poster hash: 87b3a...c31 Det er det første jeg tenkte også. Jo mer HI forteller jo mer sikker er jeg på det. Jeg tror ikke de har snakket sammen. Derimot tror jeg A har funnet noen annen å flørte mer med. B er usikker bare. A er en flørtete type som forsvinner det øyeblikk han har funnet noe han synes er mer interessant. A er useriøs. B er seriøs. Har jeg inntrykk av. Anonymous poster hash: 1398d...7dd
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #49 Skrevet 15. oktober 2016 Nå har jeg ikke fysisk møtt de to i noen uker men skal møte de hele neste helg, både lørdag og søndag. Er spent på om de vil oppføre seg som før. At A er på og B er tilbakeholden. Men uansett så kan jeg vel ikke gjøre noe? Fikk høre fra mange her at det var dumt å involvere seg i en av de. Men om jeg flørter med eks B men likevel ikke går videre, er jeg da ei bitch? Anonymous poster hash: fd5e5...fc7
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #50 Skrevet 15. oktober 2016 Men om jeg flørter med eks B men likevel ikke går videre, er jeg da ei bitch? Anonymous poster hash: fd5e5...fc7 Nei. Du har lov til å si "stopp" og "nei", når du selv vil. Nyt livet, det er kort! Anonymous poster hash: 1398d...7dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå