Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #51 Skrevet 21. september 2016 Jeg ser ikke bra ut naken nå, akkurat vært gjennom et svangerskap og er 10 kg for mye. Veier 69, 168 cm høy. Men er på vei til å se bedre ut. Trening og kosthold gjør susen Anonymous poster hash: 0f9ff...b5a
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #52 Skrevet 21. september 2016 Nei. 50 kilo overvektig og M-cup. Spør meg igjen om ett år. Anonymous poster hash: 6005e...2c5
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #53 Skrevet 21. september 2016 Ja! Desverre ingen som ser meg uten klær. Hender jeg er lettkledd i nærheten av mannen, da. Men han er mer redd for at naboene skal se i vinkel gjennom vegger å vinduer til at han legger merke til kroppen min.. Anonymous poster hash: bbfbf...9d5
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #54 Skrevet 21. september 2016 Ser fin ut naken jeg! Om andre synes det samme aner jeg ikke. Mammamage og pupper med plass til et helt penalhus fullt av blyanter under. Men den kropper en frisk, funksjonell og dermed fin i mine øyne :-) Anonymous poster hash: b30b1...d5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå