Gå til innhold

Ser du bra ut naken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, men går naken ut av sengen om morgenen og på badet likevel.

Anonymous poster hash: 183f8...ab6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fete lår, stygge pupper, strekkmerker... og magen er pudding. Vil ned til 50 kilo, 5 kilo igjen, kanskje jeg ser bedre ut da. 

Anonymous poster hash: bac82...ad4
Skrevet

Nei langt i fra!! Er feit, har stor stygg mage selv om resten ser bedre ut etter vekttap.

Har masse strekkmerker, hengepupper, føflekker og dritt.

Jeg bryr meg likevel ikke om å være naken. Barna synes jeg er fin og mannen elsker meg som jeg er og elsker å se meg naken 😊

Skrevet

Jeg er fornøyd med meg selv både med og uten klær. Ingen SYNLIGE spor etter svangerskap og fødsler og er heldig fra naturen sin side at jeg aldri har fått et strekkmerke. Er også høy og slank, trener relativt mye så er ganske stram i fisken.

Skrevet

Ja, så lenge det er mørkt.

Med unntak av puppene ser jeg bedre ut nå enn jeg gjorde de siste årene før jeg ble gravid. Har gått ned 27 kg siden fødsel og er nå på samme str som for 10 år siden (Hurraaaa). Har noen strekkmerker på magen, men de sjenerer meg ikke. Puppene derimot ser temmelig deppa ut etter snart 11 mnd med pumping. Men det er greit. Når vi er ferdige med barn skal jeg spare opp og spandere på meg noen yppige fordeler og rydde litt i rekkene for å ta det som ikke trening får tatt. Jeg kommer aldri til å bli noe barbiedukke siden jeg trøstespiser, overspiser, kjedespiser og "feirespiser", men jeg kan jo bli sexylubben! :D 

Skrevet

Jeg er fornøyd med meg selv både med og uten klær. Ingen SYNLIGE spor etter svangerskap og fødsler og er heldig fra naturen sin side at jeg aldri har fått et strekkmerke. Er også høy og slank, trener relativt mye så er ganske stram i fisken.

I tillegg har jeg fått med meg at du er velutdannet og intelligent, du er en catch! :) 

Skrevet

Jeg syns ikke. Mannen er uenig.

Men, jeg syns ikke noen ser bra ut naken..

Gjest Antarctica
Skrevet

Joda. Jeg ligner noe deilig.

(Bolledeig er jo godt, det.)

Skrevet

Ganske fornøyd utenom for små pupper. Men det skal snart fikses på😆

Anonymous poster hash: 18a4c...3d5

Skrevet

Nei. Men det bryr meg ikke. Mannen er kåt på meg, så han må vel like at jeg har selvtillit.

Anonymous poster hash: f691d...46b

Skrevet

Ja. Med strekkmerker, ekstra kilo, cellulitter og det hele.

Skrevet

Overhodet ikke. Men mannen synes jeg er for lite naken og sønnen på to sier at mamma er stor og fin. De dekker de primære selvtillitsbehovene mine😂

Skrevet

Selvsagt har jeg ting jeg ikke er fornøyd med, men sum summarum er jeg ganske fornøyd. Jeg er 39 år har fått to barn, er slank, har flat veltrent mage, små faste pupper og er forholdsvis veltrent. Eneste jeg kunne ønske var at rumpa var mer spretten :lol: men man kan jo ikke slåss mot tyngdekraften ;) veldig lett for å bare se det negative med seg selv når man gransker seg selv i speilet, men jeg har faktisk blitt flinkere med årene å prøve å fokusere på det positive, og det kommer seg sakte men sikkert ;) Jeg har også en mann som elsker meg og kroppen min, og som viser det - og det hjelper godt på også selvsagt :)

Anonymous poster hash: 84833...824
Skrevet (endret)

Ja, det gjør jeg 😊

Endret av Daquiry
Skrevet

Vil gjerne se bilder av E cup pupper som ser ut som 16 årige pupper! Areola sitter på akkurat samme plass som da du var 16 da?

Ser mye pupper i jobb og lite perfekte store pupper! De med A og liten B slipper unna det vi andre må slite med, tyngdekraft!

Anonymous poster hash: f2401...a9c

I følge change sin bh-kalkulator er jeg en str 85H, men i følge Lindex sin er jeg 95B

Poenget er, størrelsen som oppgis her kan være så mangt 😉

Om jeg oppgir størrelsen på change-bh'en så har jeg H-cup uten heng.

De er faktisk ganske flotte, runde og fine, mer brystvorten pekende rett frem, og de er helt ekte

Men bortsett fra puppene ser jeg ikke bra ut da, veier 15 kg for mye og har heng over keisersnittarr

Anonymous poster hash: 3b4a9...695

Skrevet

Nei. Benete brystkasse, bollemage, slapp hengerumpe og lår pga mye overflødig hud etter vektnedgang, og ordentlig brede føtter. De er korte men brede, ligner donald faktisk..   Skal aldri vise meg naken for andre igjen :P

Anonymous poster hash: c2d7f...abd
Skrevet

Vil gjerne se bilder av E cup pupper som ser ut som 16 årige pupper! Areola sitter på akkurat samme plass som da du var 16 da?

Ser mye pupper i jobb og lite perfekte store pupper! De med A og liten B slipper unna det vi andre må slite med, tyngdekraft!

Jeg har blitt målt til en E cup i to ulike merker, og mine henger ikke i det hele tatt. Ikke mulig å holde en blyant oppe. Men det er stor forskjell på de ulike merkene.

Skrevet

I tillegg har jeg fått med meg at du er velutdannet og intelligent, du er en catch! :)

Det var en hyggelig melding å lese på morgenkvisten (med mindre du var sarkastisk 🤔) 🌸

(Hilsen en skilt mamma hvor Pappan var utro - så catch vet jeg ikke helt..😜)

Skrevet

Sånn egentlig gjør jeg det. Men jeg synes ikke det selv. Bestandig slitt med kroppen min. Født 2 barn og ingen merker etter det. Største synes rompa til mamma er stor (bmi på 20 😂). Men jeg føler meg ukomfortabel naken, men jeg jobber med saken 😊 Vet at jeg er heldig kroppsmessig, sånn innerst inne...

Anonymous poster hash: b8e8d...ec8

Skrevet

Var veldig fornøyd før jeg fikk mine to barn, og jeg fikk stadig kommentarer på kroppen min, både på stranden og i dusjen på treningssenteret (noe som også var ubehagelig). Jeg hadde en veldig markert kropp, men naturlig slank. Nå er jeg fremdeles slank, men ikke fylt så markert, så fettprosenten har nok gått noe opp. Musklene er på plass på magen, men jeg er ikke like smal som tidligere og rumpa er ikke like spretten, men jeg tror mange ville sagt at jeg er heldig som har den kroppen jeg har, uavhengig av om man hadde født barn eller ei. Men må innrømme at jeg savner den faste kroppen min. Men jeg gidder ikke å streve med det, etter barn nr. 3 kommer det seg nok etterhvert :) Hvis ikke, så lever jeg godt slik jeg ser ut i dag!

Anonymous poster hash: 8d8b0...e3d
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Merkelig nok er jeg ganske fornøyd egentlig! Jeg er mye mindre stram i fisken etter to barn, og fikk en del strekkmerker, (men jeg er slank og slapp unna ekstra hud på magen) men likevel er jeg mye mer fornøyd nå enn før jeg fikk barn som 21-åring. Jeg har strekkmerker på puppa, ellers er de like "spretne" som før jeg fikk barn, bare større, strekkmerker på mage, hofter og lår, men de har blitt helt lyse. Jeg er utrent som fy og kan egentlig kalles tynnfeit, men jeg har faktisk aldri vært mer fornøyd med kroppen min enn jeg er nå. Om det er alderen som gjør det eller om jeg er snillere med meg selv, vet jeg ikke, men det er veldig deilig å føle seg bra nok! :)

Skrevet

Kjenner ei med store pupper og sylslank men skinnet i mellom puppene blir dratt ut pga av tyngden. Kløften følger med.

Anonymous poster hash: fc347...4d2

Skrevet

Det var en hyggelig melding å lese på morgenkvisten (med mindre du var sarkastisk )

(Hilsen en skilt mamma hvor Pappan var utro - så catch vet jeg ikke helt..)

Overhodet ikke sarkastisk, mener hvert ord :) At pappaen var utro sier ingenting om deg, men mye om han så det bør du la prelle rett av :) 

Skrevet

Overhode ikke. Har vitiligo over hele kroppen, så ser ut som en leopard. Hengehud etter 4 fødsler, noen få strekkmerker, vannansamlinger i beina og lite vakkert ansikt. Mye kroppshår som er svart og stivt. Det eneste jeg er fornøyd med, er armene og puppene.

Anonymous poster hash: 8a9f8...511
Skrevet

Overhode ikke. Har vitiligo over hele kroppen, så ser ut som en leopard. Hengehud etter 4 fødsler, noen få strekkmerker, vannansamlinger i beina og lite vakkert ansikt. Mye kroppshår som er svart og stivt. Det eneste jeg er fornøyd med, er armene og puppene.

Huff nå lo jeg litt:) Men jeg er sikker på du er finere enn du skriver:) Sorte hår har jeg og, føler meg som en mann, men heldigvis har jeg de på stedet de kan barberes bort, har lite hår på armer. Ellers er jeg rund, men ikke dvask, kanskje litt dvask mage. Jeg ikke fornøyd med kroppen, misliker den strekt faktisk, men vet det kan bli fin om jeg trener og spiser rikitg, jeg får lett muskler.  Puppene er helt ok da:)

Anonymous poster hash: c917e...9b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...