Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #1 Skrevet 20. september 2016 Anonymous poster hash: 8a70e...308
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 Av og til Anonymous poster hash: ae40d...932
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 Nei Anonymous poster hash: 69a58...50f
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #4 Skrevet 20. september 2016 Bra nok Jeg velger å fokusere på det som er positivt, og så ignorerer jeg det jeg ikke kan forandre Anonymous poster hash: 46707...0e3
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #6 Skrevet 20. september 2016 Ja Anonymous poster hash: 71108...704
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #7 Skrevet 20. september 2016 Ja det gjør jeg. 40 år, høy og slank, ingen spor etter barnefødsler, fine pupper i e cup (som ikke holder blyanter oppe), fin rumpe, fine definerte armer og pene ben. Og brun nå på ettersommeren. Jeg er veldig fornøyd! Anonymous poster hash: de6b3...93e
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #8 Skrevet 20. september 2016 Ja, er faktisk veldig fornøyd . Det går ikke an å se at jeg har fått to barn, utenom brystene, de er alt for små og tomme. Anonymous poster hash: 5c671...1dc
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #9 Skrevet 20. september 2016 Ja det gjør jeg. 40 år, høy og slank, ingen spor etter barnefødsler, fine pupper i e cup (som ikke holder blyanter oppe), fin rumpe, fine definerte armer og pene ben. Og brun nå på ettersommeren. Jeg er veldig fornøyd!Anonymous poster hash: de6b3...93e Alle e pupper henger Anonymous poster hash: 8a70e...308
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #10 Skrevet 20. september 2016 Alle e pupper henger Anonymous poster hash: 8a70e...308 Jasså, så du har undersøkt alle e pupper... Det er jammen godt gjort! Jeg har e cup (naturlige) og det er ikke mulig å få en blyant til å sitte fast under brystet. Men du er kanskje bare misunnelig? Anonymous poster hash: de6b3...93e
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #11 Skrevet 20. september 2016 Nei Anonymous poster hash: 69d01...828
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #12 Skrevet 20. september 2016 Nei! 15kg fra å se bra ut naken. Anonymous poster hash: 39b24...83f
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #13 Skrevet 20. september 2016 Mannen min får ereksjon av å se på meg, så da er jeg vel fin nok😉 Anonymous poster hash: a661d...48d
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #14 Skrevet 20. september 2016 Ja det gjør jeg. 40 år, høy og slank, ingen spor etter barnefødsler, fine pupper i e cup (som ikke holder blyanter oppe), fin rumpe, fine definerte armer og pene ben. Og brun nå på ettersommeren. Jeg er veldig fornøyd! Anonymous poster hash: de6b3...93e Vil gjerne se bilder av E cup pupper som ser ut som 16 årige pupper! Areola sitter på akkurat samme plass som da du var 16 da? Ser mye pupper i jobb og lite perfekte store pupper! De med A og liten B slipper unna det vi andre må slite med, tyngdekraft! Anonymous poster hash: f2401...a9c
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #15 Skrevet 20. september 2016 Ang pupper. Har ikke e men d cup da men er 39. Fått to barn og de ser ut som da jeg var ung ja . Anonymous poster hash: e3e67...26f
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #16 Skrevet 20. september 2016 Jeg synes ikke det lenger. Synes det før jeg fikk barn. Puppene er ødelagt, så ille at ungene spør hvorfor de er ødelagt og magen ser ut som jeg er 5 mnd på vei. Ellers er det helt vanlig. Anonymous poster hash: 47642...596
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #17 Skrevet 20. september 2016 Vil gjerne se bilder av E cup pupper som ser ut som 16 årige pupper! Areola sitter på akkurat samme plass som da du var 16 da? Ser mye pupper i jobb og lite perfekte store pupper! De med A og liten B slipper unna det vi andre må slite med, tyngdekraft! Anonymous poster hash: f2401...a9c Jeg hadde passe fyldig B før fødsel, faste of fine. De er helt herpa etter svskap Anonymous poster hash: 47642...596
TPK Skrevet 20. september 2016 #18 Skrevet 20. september 2016 Nei. Ødelagt mage med 100 strekkmerker og masse fett. Lovehandles. Og pupper som er både enorme og henger ned på magen. Ønsker meg en skikkelig "mommy makeover".
Mandala Skrevet 20. september 2016 #19 Skrevet 20. september 2016 Ja, selv om puppene henger og er rimelig flate når jeg ligger.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #22 Skrevet 20. september 2016 Hahaha! Nei, det gjør jeg ikke. Alt for store pupper og en ødelagt mage etter svangerskap. Noen kg ned og litt nip and tuck her og der så blir det nok bra igjen 😉 Anonymous poster hash: 5ead7...dda
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #25 Skrevet 20. september 2016 Jeg synes ikke det. Og har aldri synes det. Men når jeg er naken ser jeg at det tiltrekker min partner, og det må jo være poenget mer enn hva jeg selv synes. Anonymous poster hash: a65b7...661
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå